Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MM-CF-01 Autoutilitare


Detaliu pentru invitatia numarul 345564
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: VITAL S.A.BAIA MARE
Numar invitatie: 345564/19.04.2013
Denumire contract: MM-CF-01 Autoutilitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialVITAL S.A.BAIA MARECod fiscal: RO9710087, Adresa: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Telefon: 0262215150, Fax: 0262215153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262215150, fax: +40 362805655, persoana de contact: IOAN TRIF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare, str.Gheorghe Sincai nr. 21 - sala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MM-CF-01 Autoutilitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia a 4 buc. Autoutilitare avand minim caracteristicile din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 34136000-9 - Furgoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 4.800 lei . Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire conform art.86 din HG 925/2006.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractantaInstrumentul de garantare va contine obligatoriu si prevederea de la art.278^1 alin.1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Data pentru care se va face echivalenta lei/alta valuta pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare.Cont IBAN RO 54 BRDE 250SV06755722500 deschis la BRD Baia Mare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: -Formularul nr. 1: Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-Formularul nr. 2: Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4: Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formular nr. 5: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice romane vor prezenta: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentei in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentei in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.- Formular nr. 10 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederileart. 69^1 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: - GASPARIK GEZA ? director general;
- MECEA MIRCEA IOAN ? director general adjunct;
- BAL LUCIA ? director economic;
- MICLE RADU ? director directia juridic-comunicare;
- TRIF IOAN ? sef serviciu achizitii. -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate un domeniu similar cu obiectul procedurii de achizitie.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.-
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se va completaFormularul nr. 3: Fisa de ?Informatii generale?.In functie de informatiile si documentele disponibile, operatorii economicivor prezenta documente in vederea indeplinirii cerintei cu privire la cifra deafaceri globala. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR: anul 2010:1 euro= 4, 2099 lei, anul 2011:1 euro=4, 2379 lei, anul 2012:1euro=4, 4560 lei. Pentruoperatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din cei 3ani, cifra de afaceri se vor lua in consideraredocumentele disponibile, conform art.185 lit.c) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sademonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani, in valoare de minim 400.000 lei fara TVA.Ofertantul va depune bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati ( 2010, 2011, 2012), inregistrat la organele competente.In situatia in care operatorul economic nu a inregistrat bilantul contabil la 31.12.2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus prin prezentarea balantei de verificare la 31.12.2012, insotita de o declaratie pe propria raspundere.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv. IMM, acesta beneficiaza in baza art. 16 alin.2, de reduceri cu 50% pentru criterii legate de cifra de afaceri, cerute in achizitii publice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat valabil, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul obiectului contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer