Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MM-CL Reabilitare si Extindere Cladire Administrativa str.Gh. Sincai nr.21 Corp A Baia Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 355718
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: VITAL S.A.BAIA MARE
Numar invitatie: 355718/14.11.2013
Denumire contract: MM-CL Reabilitare si Extindere Cladire Administrativa str.Gh. Sincai nr.21 Corp A Baia Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialVITAL S.A.BAIA MARECod fiscal: RO9710087, Adresa: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Telefon: 0262215150, Fax: 0262215153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262215150, fax: +40 362805655, persoana de contact: IOAN TRIF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare str. Gheorghe Sincai nr.21 - Sala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MM-CL Reabilitare si Extindere Cladire Administrativa str.Gh. Sincai nr.21 Corp A Baia Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea pe orizontala a unei constructii cu un corp nou de cladire.Constructia noua este o constructie cu regim de inaltime P+1E+M, dotat cu toate utilitatile necesare functionarii ca spatii de birouri in suprafata desfasurata de 351.10 mp, respectiv reabilitarea cladirii existente cu regim de inaltime subsol si parter in suprafata construita de 456, 40 mp si suprafata desfasurata de 656, 80 mp.In prima etapa se va realiza reabilitarea si subzidirea peretelui din partea de sud a cladirii existente si realizarea caii de acces(comunicare)intre cele doua cladiri si extinderea cladirii, urmand ca in etapa II sa se realizeze reabilitarea cladirii existente etapizat, astfel incat sa se poata face relocarea birourilor afectate.Valoarea estimata a contractului cuprinde si valoarea cheltuielilor de diverse si neprevazute in cuantum de 169.583, 00 lei, reprezentand 14, 36%
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 181, 099 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 20.200 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor In cazul in care garantia de participare se va constituii in alta valuta, valoarea garantiei de participare se va determina prin echivalenta leu/alta valuta la cursul anuntat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model Formular nr. 16)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1E din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit.a), c1), d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire .Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea , in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Gasparik Geza ? Director general, Mecea Mircea Ioan ? Director general adjunct, Bal Lucia-director economic, Micle Radu-director juridic comunicare, Trif Ioan-sef serviciu achizitii: Se va completa formularul nr. 19 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul unei asocieri , fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local ? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice) - din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, decat daca a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras) lucrari care face obiectul procedurii de achizitie publica.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? sau alt document echivalent , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 2.023.000 lei. Documente relevante: Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 3) bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele : Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 5 ani de activitate(experienta similara se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor) a max.2 contracte de lucrari de natura similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 1.011.500 lei fara TVA. Daca o asociatie de operatori economici depune o oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza .prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei.La evidenta capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele .materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Completare Formular nr. 6 Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 Sef de Santier - 1 persoana a) Studii: - superioare, absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile: constructii civile-industriale-agricole, instalatii pentru constructii b) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul contractului. Ofertantul va depune pentru persoanele nominalizate urmatoarele documente: - CV- Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae - Declaratie de disponibilitate ? - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae - Documente din care sa reiasa experienta relevanta solicitata, Cerinta nr. 3 Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) a) Studii: - atestat tehnico-profesional pentru I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere;, Cerinta nr. 4 Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) a) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii; - decizie de numire; CV- Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae - Declaratie de disponibilitate - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Cerinta nr. 5 Inspector S.S.M. CV- Formular Europass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae - Declaratie de disponibilitate ? Formularul nr. 9; - Diplome de studii si atestate/certificate de absolvire in conformitate cu instructiunile de completare a CV-ului Europass;http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/documents/curriculum-vitae, Declaratie privind efectivul mediu din ultimii 3 ani al personalului angajat si al cadrelor de conducere Ofertantul va depune Formular nr. 8;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr. 10;in cazul in care utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate nu sunt proprietatea ofertantului, se va prezenta pentru acestea contractele de inchiriere se va permite si prezentarea unui angajament, in copie. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer