Achizitie publica - MM-CS-04 Servicii de auditare financiara
Detaliu pentru invitatia numarul 348519
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348519/14.06.2013
Denumire contract: MM-CS-04 Servicii de auditare financiara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialVITAL S.A.BAIA MARECod fiscal: RO9710087, Adresa: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Telefon: 0262215150, Fax: 0262215153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baia Mare str.Gheorghe Sincai nr 21, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262215150, fax: +40 362805655, persoana de contact: IOAN TRIF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Sincai nr.21 Baia Mare - Sala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MM-CS-04 Servicii de auditare financiara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii consta in efectuarea serviciilor de auditare financiara pentru proiectul ?Extinderea si Reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Maramures?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 058 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 6.800 LEI si se va constitui in conformitate cu HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1).Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante - Cont IBAN autoritate contractanta RO41BRDE050SV03433450500 Lei, deschis la BRD sucursala Maramures;
-In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma conform art. 2781*) alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul 12.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88Garantia de Participare va fi prezentata in original, in limba romana. Garantia de participare, in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui in alta valuta, valoarea garantiei de participare se va determina prin echivalenta leu/alta valuta, la cursul anuntat de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, respectiv art.90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 astfel cum a fost modificat de HG nr. 1045/19.10.2011In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari este recomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 1;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 ? Formular nr. 2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 4;Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare - Formular nr. 5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gasparik Geza ? director general; Mecea Mircea Ioan ? director general adjunct; Bal Lucia ? director economic; Micle Radu ? director directia juridic-comunicare; Cristea Ioan ? sef UIP; Trif Ioan ? sef serviciu achizitii.-Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei(documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei (documentul se va prezenta in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul").In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.2) Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR (Camera Auditorilor Financiari din Romania), in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Carnet de membru CAFR vizat cu mentiunea ?Activ? pentru anul 2013Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune: - Documente prin care se dovedeste ca este membru al Federatiei Internationale a Contabililor (IFAC), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita de depunere a ofertelor, insotite de traducere in limba romana autorizata;
- Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii ;NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei.In cazul in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro, respectiv: 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011 1euro = 4.2379 lei, 2012 1euro = 4.4560 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii de audit financiar in valoare cumulata de cel putin 340.000 lei fara TVA.Se va prezenta: - Formularul nr.7- Fisa de Experienta similara (Formularul nr.7.1);
- Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se va realiza printr-o declaratie a operatorului economicIn cazul in care contractele sunt exprimate in Euro, se vor folosi ratele medii anuale BNR: 2010:1 euro = 4.2099 lei; 2011 1euro = 4.2379 lei, 2012 1euro = 4.4560 lei, Coordonator de echipa audit ? 1 persoanaCalificari si abilitati: -Membru al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA)-Abilitati de folosire a calculatoruluiPentru fiecare expert propus ofertantul va prezenta : - Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
- Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pt. anul 2013, 2) Auditor financiar senior ? 1 persoanaCalificari si abilitati: - Membru al CAFR / membru al unei organizatii similare recunoscute in plan european (de ex. ACCA);
-Abilitati de folosire a calculatoruluiPentru fiecare expert propus ofertantul va prezenta : - Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
- Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pt. anul 2013, 3) Auditor financiar junior ? 1 persoanaCalificari si abilitati: Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul economicAbilitati de utilizare a calculatoruluiExperienta profesionala relevanta: - Minim 1 ani experienta in calitate de auditor financiarPentru fiecare expert propus ofertantul va prezenta : - Curriculum vitae (Formularul 10) maxim 4 pagini;
- Copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute mentionate in CV;
- Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de Camera auditorilor Financiari din Romania (CAFR)Carnet de membru CAFR vizat, cu mentiunea ?Activ? pt. anul 2013, Informatii privind asocierea operatorilor economiciOferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.In cazul in care contractul este atribuit unei asocieri de operatori economici care au depus oferta comuna, se solicita de catre autoritatea contractanta, inainte de incheierea contractului, prezentarea acordului de asociere in original cu semnaturile autentificate.In cazul in care un operator economic, participant la procedura de achizitie, se asociaza cu alt operator economic ce se angajeaza sa intocmeasca documentatia tehnica atunci acesta va respecta clauzele solicitate prin caietul de sarcini referitor la acest aspect.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004, nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Se va prezenta Acordul de asociere, in original, Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care oferta include subcontractanti, se va completa Formularul 11 din Sectiunea Formulare cu denumirea subcontractantilor, specializarea acestora si specificarea serviciilor care urmeaza a le presta subcontractantul / subcontractantii;Se va prezenta Formularul 11Se vor prezenta documente relevante (conform legislatiei in vigoare) privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii se angajeaza ca le vor pune la dispozitia ofertantului in cazul in care acesta va fi declarat castigator.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, ca la incheierea contractului de achizitie publica, sa prezinte contractele incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 06:32