Achizitie publica - Mobilarea corespunzatoare a unitatii de invatamant pentru proiectul "Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan"
Detaliu pentru invitatia numarul 335753
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335753/19.09.2012
Denumire contract: Mobilarea corespunzatoare a unitatii de invatamant pentru proiectul "Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: +40 255216132/+40 355080262, Fax: +40 255255000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilarea corespunzatoare a unitatii de invatamant pentru proiectul "Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului este dotarea/mobilarea corespunzatoare a unitatii de invatamant pentru proiectul "Extindere spatii de studiu si reabilitare corp de scoala existent la Colegiul Economic al Banatului Montan". Scopul acestei activitati este de furnizare de mobilier cu destinatie specifica activitatilor educationale.
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.850, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constitue in una din formele prevazute de catre HG 925/2006 la art. 86.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform modelului prevazut in Ordinul 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare in licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioaradepunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membri asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Pentru completarea declaratiei, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Mihai Stepanescu-Primar, Crina Ioan-viceprimar, Lucian Bucur-Secretarul primariei, respectiv: Maria Asofroniei Uzun, Enuica Cristina, Bulgaru Bianca, Popa Viorica, Comora Petronela, Chis Lucian-persoane ce au legatura cu procedura de atribuire. Tot in cadrul Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 se vor avea in vedere si Consilieri Locali alesi astfel: o Benga Ioan- consilier local;o Durut Gabriel Dumitru? consilier local;o Mone Mariana Magdalena? consilier local;o Petru Stiopoane- consilier local;o Marius Mihai Balean? consilier local;o Elena Borchescu? consilier local;o Maria Preda? consilier local;o Efrem Strain? consilier local;o Panfil Cristian? consilier local;o Secasan Dumitru? consilier local;o Marsalic Jaro Norbert? consilier local;o Hamat Codruta Oana? consilier local;o Valentin Blanariu? consilier local;o Florin Turcas? consilier local;o Purec Petrica Ionut Sebastian ? consilier local;o Florin Pascu? consilier local;o Constantin Amariei? consilier local;o Gheorghe Nasturel? consilier local;o Remus Marta? consilier local;o Costel Mihaila? consilier local; Certificat constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de bunuri de tipul celor solicitate in prezenta procedura.*Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat, vizat si inregistrat la organele abilitate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani - sa fie mai mare sau egala cu 90.000 lei fara TVA; (declaratia se completeaza cu cifra de afaceri globala)Cursul mediu de referinta anual este cel comunicat de BNR: 2009- 4, 2373 lei pentru 1 euro; 2010- 4, 2099 lei pentru 1 euro; 2011- 4, 2379 lei pentru 1 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele furnizari similare in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ. Standarde asigurare a calitatii de tip SR EN ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin download de pe site-ul: www.e-licitatie.ro, documentatia este atasata invitatieide participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 08:48