Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MOBILIER


Detaliu pentru invitatia numarul 324934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Numar invitatie: 324934/24.04.2012
Denumire contract: MOBILIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"Cod fiscal: R 3321234, Adresa: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele, Telefon: 0214042318, Fax: 0214042318
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOBILIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 - Masa rectangulara, sistem de prize Schuko;LOT 2 - Birou stea, dulap cu rafturi, scaun birou, scaun tip conferinta cu masuta rabatabila si maner stanga dreapta, catedra, cuier de perete cu sipci, masa receptie, birou.LOT 3: scauneLOT 4: dulapuri metaliceLOT 5: mobilier birouLOT 6: mobilier laboratorLOT 7: scauneLOT 8: dulap metalic, raft metalic, scauneLOT 9: birouri, scaun birou, fiset metalicLOT 10: scauneLOT 11: biblioteca
II.1.6) CPV: 39121100-7 - Birouri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de part este de: LOT 1:150 leiLOT 2:250 leiLOT 3:300 leiLOT 4:650 leiLOT 5:1.000 leiLOT 6:2.500 leiLOT 7:100 leiLOT 8:60 leiLOT 9:20 leiLOT 10:10 leiLOT 11:200 leiIn cazul unei asocieri, garan de part poate fi cons de oricare din membrii asocierii.Garan de part poate fi depusa cumulat pentru unu sau toate lot, dar se va specif pt care dintre lot se depune.Garan pt part se va constitui pt suma/sumele ment/e, optional in urmatoarele forme: 1. Scri de garant bancara sau un instr de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (F 6A sau 6B). Doc in origi va fi transmis la sediul auto contrac(Str.Reactorului nr.30, Magurele, jud.Ilfov) pana la data si ora limita de depun a ofert in SEAP. Valabi scrisorii de garan de parti va fi de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.2. Virament bancar prin OP sau depunere de numerar in contul: RO30BPOS70903296299ROL01 deschis la BANC POST - Ag. Magurele.Doc va fi scanat si atasat in SEAP astfel incat sa fie lizibil, numai in format PDF sau JPG.Autor contrac are dreptul de a retine garan pentru part, in temeiul prev art.87, alin.(1) din H.G. nr.925/2006 cu modif si comple ulterioare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c) oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctr de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care CNSC respinge eventuala contestatie depusa de ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - F1; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 -F2; Declaratie privind inexistenta conflictului de interese - F3(persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc in F3 din cadrul sectiunii Formulare); Declaratie privind participarea cu oferta independenta - F4; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - F5; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Pentru persoanele juridice/fizice romane1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.In cazul in care din documentele solicitate mai sus reiese ca operatorul/operatorii economic/i are/au obligatii de plata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a-l/i exclude pe acesta/acestia din procedura de atribuire a contractului in cauza.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru persoanele juridice/fizice straineDocumente relevante privind indeplinirea obligatiilor fiscale in tara de origine ? in traducere certificata in limba romana.III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Inregistrare.Prezentare: Pentru persoanele juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care rezulta ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor.Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie pe care se va mentiona sub semnatura ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel).Pentru persoanele juridice straineSe vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer