Achizitie publica - MOBILIER
Detaliu pentru invitatia numarul 335116
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335116/10.09.2012
Denumire contract: MOBILIER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-405300, Fax: 0264-450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOBILIER
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dulapuri = 470 buc; Mobilier bucatarii = 40 buc;Mobilier hol ( 1 fotoliu de 2 pers + 2 fotolii de 1 pers + 1 masuta) -tapiserie maro Set 3Fotolii - tapiserie maro Buc 10Masute - maro Buc 4Cuier perete 3 pazii Buc 80Dulapiorpantofi cu 2 usi Buc 80Mobilier TIP 1 (Caminul1 )Buc17Mobilier TIP 2 (Caminul16 )Buc11Mobilier pentru dotarea oficiilor Camin 17- Masca chiuvetaBuc9BancuteBuc39
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 288, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 5.750, 00 lei pentru toate loturile sau 3.760, 00 lei-lot I;400, 00lei lot II;700, 00lei lot III;185, 00 lei -lot IV;;445, 00 lei -lot.5;145, 00 lei-lotVI;40, 00 lei- lot VII;75, 00lei lot VII.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei ? unul dintre cele mentionate anterior, in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. 4. Conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.880, 00 lei pt.lot.I. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare, rezultata Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea autoritatii contractante. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de 14 zile de la data expirarii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 5(12A)din Sectiunea Formulare;2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 dinOUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 6(12B) din Sectiunea Formulare;Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor sitaxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte cerificate care sa prezintesituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 alA.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 12;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Rectorul Institutiei, Acad.prof.Ioan Aurel PopDirector General- Administrativ Ec. Viorica Barsan, Director Financiar-Contabil Ec. Istvan Pusok, Sef Birou Aprovizionare Sing. Traian BocExpert tehnic- ing.Pantel LiviaBeneficiar - Ghioltan Monica -Sef serv.SOCIALConsilier juridic Alexandru BrasoveanuResponsabil achizitie: Trufan Estera, Se solicita completarea formularului 13 din sectiunea formulare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateAtestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant: a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertei2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila, cu viza la zi.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara deorigine a ofertantului traduse in limba romanaObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de trei ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. 2. Experienta similara, Cerinta minima: Ofertantul va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse , sau pentru fiecare lot ofertantul va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim Lot 1 Dulapuri- 188.000 lei; Lot 2- Bucatarii: 20.000 lei ; Lot 3-Holuri - 35.000 lei, Lot 4- Mobilier TIP 1 -9.300 lei, Lot 5 ? Mobilier TIP 2 ? 22.400 lei, Lot 6-7.400 lei, Lot 7-2.200, Lot 8 -3.800 Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat un sistem de asigurare a calitatii Atestarea faptului ca operatorul economic ofertant are implementat unsistem de asigurare a calitatii are implementat un sistem de asigurare a calitatii recunoscut in Uniunea Europeana ISO 9001 / 2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.09.2012 12:40