Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier aferent proiect POSDRU/109/2.1/G/82350


Detaliu pentru invitatia numarul 342866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 342866/19.02.2013
Denumire contract: Mobilier aferent proiect POSDRU/109/2.1/G/82350
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683-2548, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Facultatii de Textile Pielarie si Management Industrial din Iasi, Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 29, imobil TEX1, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier aferent proiect POSDRU/109/2.1/G/82350
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Set mobilier compus din: 1) Birou din pal melaminat, grosime de 36mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 1.2x0.6x0.8m (8 buc); 2) Cuier placa perete din pal melaminat, grosime de 18mm, dimensiuni (Lxh): aproximativ 5.6x2.05m (1 buc); 3) Dulap masca chiuveta din pal melaminat, grosime de 18mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 0.7x0.51x1.82m, cu 4 usi, 2 rafturi (1 buc); 4) Placa protectie perete din pal melaminat, in grosime de 18mm, cu L= aproximativ 2.14m si inaltimea de aproximativ 1.40m (1 buc); 5) Dulap biblioteca cu usi din pal melaminat, grosime de 36mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 0.6x0.4x2.2m, cu cate 4 spatii egale ca inaltime (2 buc); 6) Dulap biblioteca fara usi din pal melaminat, grosime de 36mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 0.6x0.4x2.2m, cu cate 4 spatii egale ca inaltime (2 buc); 7) Dulap 2 usi din pal melaminat, grosime de 18mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 0.8x0.4x2.2m, cu 2 usi la partea de jos ce acopera 2 spatii din 5 cu cate este prevazut dulapul (3 buc); 8) Birou din pal melaminat, grosime de 36mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 1.8x0.65x0.8m (2 buc); 9) Corp mobil din pal melaminat, grosime de 18mm, dimensiuni (Lxlxh): aproximativ 0.5x0.4x0.65m, cu 3 sertare egale cu yala, cu role (2 buc); 10) Scaune tapitate din profil metalic, sezutul si spatarul vor fi realizate din cel putin 3 straturi burete, tapiteria va fi din stofa neagra, greutatea suportata: aproximativ 150 kg (18 buc); 11) Scaun ergonomic reglabil pe inaltime, structura de rezistenta metalica, sezutul si spatarul vor fi realizate din cel putin 5 straturi burete, tapiteria va fi din stofa neagra, greutatea suportata: aproximativ 150 kg (2 buc)
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 227 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93TREZ4065005XXX000422-Trezoreria Mun. Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str.Dimitrie Mangeron nr.67. imobilT, parter sau un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 5% din valoarea contractului fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului, respectiv 4 luni. Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.2.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata)c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec. Mariana Crivoi, Jurist Mirela Troia, Comisia de intocmire si verificare a documentatiei / Comisia de evaluare a ofertelor: Asistent dr. ing. Oana Neacsu, Asistent ing. Elena Danila, Ing. Dumitru Mihaescu.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) din continutul documentului mentionat sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse similare, Mostre pentru: - placa din pal melaminat (mostra de aproximativ 20x20cm, la culoarea solicitata) in grosime de 36mm cantuit cu abs 2 mm, - maner metalic cromat/inoxat, - caseta plastic cu 7 compartimente de la pozitia 9 din caietul de sarcini, - sezut/spatar in sectiune (stofa cu burete cu component intern din lemn si cu acoperitor din plastic) pentru scaunul de la pozitia 10 din caietul de sarcini Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer