Achizitie publica - Mobilier de laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 321033
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321033/02.03.2012
Denumire contract: Mobilier de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CANAL S.A. GALATICod fiscal: RO 16914128, Adresa: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Telefon: 0236 473380, Fax: 0236 473367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania, cod postal: 800058, telefon: +40 236473380, fax: +40 236473367, persoana de contact: CAMELIA SGRUMALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. C. BRANCOVEANU NR. 2, Galati, Romania, cod postal: 800058, Serv. Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier de laborator pentru Statia de Epurare
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare = 3.600 lei 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: min. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. 3. Constituire : - numerar la Caseria societatii - OP ? confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; BCR Galati, ct. RO11RNCB0141032860980001. - un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau societate de asigurari (model Formularul 8 - Formulare) ? in original In cazul in care, ofertantul nu va face dovada constituirii Garantiei de participare, oferta sa va fi respinsa. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 88 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Retinerea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 87 din OUG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi incheiat. Constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau orice alta modalitate conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea Garantiei de participare : In conformitate cu prevederile art. 92 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-Formularul 1: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularul 2: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Se solicitata prezentarea Documentul din care sa rezulte indeplinirea obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, pentru luna anterioara datei de deschidere a ofertei. Exceptie fac ofertantii care prezinta grafic de esalonare emis de organele abilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr.34/2006-Formularul 3: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 4; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul 5: Nerespectarea cerintei, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica; Pentru persoane juridice romane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.2.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie.Pentru persoane fizice romane :1. Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate astfel: copie "conform cu originalul" si traducerea legalizata in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari - contracte similare de produse, efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar), 1.2.Experienta similara: min 1-max 3 contracte de produse similare care insumate sa ajunga la valoarea minima de 180.000 lei, fara TVA, val. estimata a contractului ce va fi atribuit prin intermediul acestei proceduri si recomandari de la beneficiarii de contract mentionati, din care sa reiasa indeplinirea in bune conditii a contractului de furnizare. Ofertantul va prezenta certificatulvalabil la data depunerii ofertei. Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate; dupa caz si traducerea legalizata.Documentul prezentat trebuie sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii pentru furnizarea produselor de tipul celor ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 08:37