Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier de laborator


Detaliu pentru invitatia numarul 356674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 356674/20.12.2013
Denumire contract: Mobilier de laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei, Nr. 2 Registratura, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 0256403030, fax: +40 0256403150, persoana de contact: CLAUDIA MICEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Politehnica Timisoara, Rectorat, P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara, cam 208 etajul 2 Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier de laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MOBILIER DE LABORATORLOT 1: MOBILIER SPECIFIC LABORATOARELOR DE CERCETARE CU PROFIL ELECTRIC SI ELECTRONICLOT 2: MOBILIER SPECIFIC LABORATOARELOR DE CERCETARE CU PROFIL TEHNOLOGIA INFORMATIEI, ANALIZE ECONOMICE SI ANALIZA, EVALUAREA SI DISEMINAREA REZULTATELOR CERCETARIILOT 3: MOBILIER SPECIFIC COMUN LABORATOARELOR DE CERCETARE
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de : lot 1 ? 2540 lei; lot 2 ? 565 lei, lot 3- 402 leivirament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312 deschis la TREZORERIA TIMISOARA , CUI 4269282, - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 60 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. - In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma conform Art. 278^1- (1) din OUG 34/2006 actualizata. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Echivalenta in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 09.12.2013.Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie , iar cea constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului; - garantie de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anxa la contract, conform art.90 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 actualizata2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 actualizata3. Certificat de atestare fiscala ? privind obligatiile fata de bugetul national consolidat-ANAF4. Certificat de atestare fiscala ? privind plata impozitelor si taxelor locale emis de APLOfertantul va face dovada ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere conf. art.11, al.(4)din HG 925/2006.5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaLISTA PERSOANELOR CARE DETIN FUNCTII DE DECIZIE IN CADRUL UNIVERSITATII ?POLITEHNICA? DIN TIMISOARA1 Prof.univ.dr.ing. Viorel-Aurel Serban Rector2 Prof.univ.dr.ing. Corneliu- Mircea Davidescu Prorector3 Prof.univ.dr.ing.Marius- Emil Otesteanu Prorector4 Prof.univ.dr.ing. Mircea Popa Prorector5 Conf.univ.dr.ing. Daniel Dan Prorector6 Dr.ing. Florentiu Staicu Director General Administrativ7 Prof.univ.dr.arh. Ioan Andreescu Decan Facultatea de Arhitectura8 Prof.univ.dr.ing. Horia Ciocarlie Decan Facultatea de Automatica si Calculatoare9 Prof.univ.dr.ing. Nicolae Vaszilcsin Decan Facultatea de Chimie Industriala si Ingineria Mediului10 Prof.univ.dr.ing. Gheorghe Lucaci Decan Facultatea de Constructii11 Prof.univ.dr. ing. Ivan-Iuliu Bogdanov Decan Facultatea de Electronica si Telecomunicatii12 Lector.univ.dr. Mirela-Cristina Pop Decan Facultatea de Stiintele Comunicarii13 Prof.univ.dr.ing. Monica Petrea - Izvercian Decan Facultatea de Management in Productie si Transporturi14 Prof.univ.dr. ing. Inocentiu Maniu Decan Facultatea de Mecanica15 Conf.univ.dr.ing. Virgilius - Caius Panoiu Decan Facultatea de Inginerie Hunedoara16 Ec. Florian Miclea Director Directia Financiar Contabila17 Ing. Dorina Ruset Director Directia Resurse Umane Salarizare18 Ing. Cristian Telescu Director Directia Tehnica19 Student Norbert Kazamer Consilier in Consiliul de Administratie20 Ing Dana Suba Sef Serviciul Achizitii Publice21 Ing. Maria Filipescu Sef Birou Achizitii Lucrari si Servicii22 Ing. Claudia Micea Sef Birou Achizitii Produse23 Ec. Daniela Hudac Sef Birou Contabilitate24 Ec. Cristiana Marchis Sef Birou Financiar25 Cj. Constantin Alecsa Consilier juridic27 ing. Violeta Sumalan Birou achizitii lucrari si servicii27 Prof.univ.dr.ing. Petru Negrea Responsabil financiar Proiect ICER-TM30 Prof. univ.dr..ing. Nicolae Robu Director proiect ICER-TM 1.Certificat constatator emis de ORCOrice operator economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicariilor privind rezultatul procedurii de atribuire , va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - cifra medie de afaceri golbala pe ultimii 3 ani conform Anexa 11Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Din lista trebuie sa rezulte ca ofertantii au livrat produse similare cu obiectul achizitiei.In sustinerea acestor livararii similare , ofertantii vor prezenta in original, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre beneficiar.2. In cazul asocierii se va prezenta acordul de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2013 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer