Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier de laborator si Hote chimice cu exhaustare


Detaliu pentru invitatia numarul 331746
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TIMIS
Numar invitatie: 331746/16.07.2012
Denumire contract: Mobilier de laborator siHote chimice cu exhaustare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TIMISCod fiscal: 4250824, Adresa: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Telefon: 0256204911, Fax: 0256204911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Romania, cod postal: 300585, telefon: +40 256204911, fax: +40 256204911, persoana de contact: Ofelia Balgradean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Timis, Str.Surorile Martir Caceu nr.4, Timisoara, Romania, cod postal: 300585
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier de laborator siHote chimice cu exhaustare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier de laborator siHote chimice cu exhaustare
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 329, 838.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :3.298, 38Lei , adica 1% din valoarea estimata a contractului in lei fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de participare esteminim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, prevazute in documentatia de atribuire)Contul in care poate fi virata garantia de participare este RO27TREZ6215005XXX000308 - Trezoreria Mun.Timisoara, Cod fiscal 4250824.Dovada constituirii garantiei de participare : - sa fie prezentata de ofertant cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, sub sanctiunea respingerii ofertei drept inacceptabila (art. 36, alin. 1, lit. a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractuluiin lei fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau orice alta modalitate conf. art.90, alin.1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular 1 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular 2 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoane fizice sau juridice romane: a) Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele, sib) Document emis de catre Directia de Impozite si Taxe Locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoane fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la Lit.A pct.a) si b), emise de autoritatile corespunzatoare din statul de originesauIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emitdocumente de naturacelor prevazute la pct. a) si b), ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formular3 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Popa Adrian Radu - Director executiv; Dr. Isabela Liliana Simion- Sef LSVSA Timis; Dr. Periat Deleana Sef BCRC, Iliuta Adriana Consilier juridic, Ing. Balgradean Ofelia, Ing. Sburlea Marinela Compartiment I.A.P.Administrativ, ec. Vastag Silvana Sef Serviciu Economic si Adminstrativ.4) Certificat de participare la procedura cu oferta independentaconform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 completata in conformitate cuFormular4 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara: ofertantul va demonstra ca are experienta necesara derularii contractului completand Formular 6 - Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani sau de la data infiintarii firmei pana in prezent. Se va anexa cel putin o recomandare din partea altui beneficiar, Cerinta nr.2Mostre: Ofertantii vor depune la sediul DSVSA Timis odata cu oferta si urmatoarele mostre: blat ceramica tehnica cu margine suprainaltata, melamina HPL cu cant din PP de minim 3 mm, rasina fenolica cu grad solid de laminare, rasina fenolica tip Trespa Top Lab, polipropilena, plinta executata fara imbinari la colturi, balama cu deschidere pana la 270 s, material corpuri depozitare, profil cadru suport cu picior reglabil (sectiune).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer