Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier de laborator si dotari de uz gospodaresc in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG


Detaliu pentru invitatia numarul 356294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 356294/04.12.2013
Denumire contract: Mobilier de laborator si dotari de uz gospodaresc in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Unirii, nr. 36, Tirgu Jiu, Romania, cod postal: 210144, telefon: +40 253211675, fax: +40 253223971
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Unirii, nr. 36, Tirgu Jiu, Romania, cod postal: 210144, telefon: +40 253211675, fax: +40 253223971
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier de laborator si dotari de uz gospodaresc in sprijinul implementarii proiectului ? Dezvoltarea unui centru regional de cercetare pentru tehnologii energetice durabile - RESENERG
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de mobilier de laborator, nise chimice si masina de spalat sticlarie pentru dotarea CENTRULUI REGIONAL DE CERCETARE PENTRU TEHNOLOGII ENERGETICE DURABILE - RESENERG, inclusiv montajul, instalarea, testarea si instruire aferenta, si service in garantie.
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 095 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 9.000 lei, constituita prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau O.P. depus in contulUniversitatii ?Constantin Brancusi": RO95TREZ3365005XXX001913 deschis la Trezoreria Targu Jiu. Garantia de participare se prezinta in original, iar valabilitatea acesteia va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere aofertelor). Originalul scrisorii de garantie (Formular 3)sau o copie lizibila a OP-ului, conform cu originalul, va fi depus impreuna cu toate documentele de calificare.In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta decat cea specificata, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? conform Formular 4 ? Declaratie IMM, din Volumul III.In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar C.N.S.C respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: 4200 lei +0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, conform art. 278^1, alin. 1, lit b) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului. In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executiei se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? Declaratie IMM (Formular 4). Aceasta se constituie in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie furnizorului in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei, conf. Art. 92 alin 2 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 19);b) Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurare; c) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90, alin. 3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - s completeaza Formular5, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 -se completeaza Formular 6, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-se completeaza Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector prof. univ. dr.BOJINCA Moise, Prorector prof. univ. dr. ing. CRUCERU Mihai, Prorector prof. univ. dr. ing. CIRTINA Liviu Marius; Contabil Sef ec. BAZOC Ion; Director proiect prof. univ. dr. ing. POPESCU Luminita Georgeta; Responsabil Achizitii ing. CINDEA Roxana; Sef Serviciu Adm, .Achizitii si Investitii ing. DRAGUT Gheorghe;Responsabil tehnic conf. univ. dr. ing. GROFU Florin , jr. Popovici Virgil, Director General Administrativ ing. Marian Vintilescu, ec. CARAGEA Daniel Valentin, jr. Bican Valeriu Constantin. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se completeaza Formular 8, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. 5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-Se completeaza Formular 9, in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati. 6. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul; -Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la institutii din tara respectiva, documente cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget - fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/ 2006, intr-o astfel de situatie devenind aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/ 2011. Persoane juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului de furnizare ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazulpersoanelor fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Informatiile dindocumentul/documentele depus/depuse trebuie sa fie reale la data limita de depune a ofertelor, si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publicesau echivalentul conform legislatiei statului in care este stabilit) ? traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 900.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare de mostre, conform art. 188 alin. 1, lit ?e? din OUG nr. 34/2006, de: mostra de blat, dimensiuni minime 100/100 mm, din fiecare material propus; mostra de material care intra in productia elementelor de depozitare - dimensiuni minime 150/150 mm; element de depozitare de dimensiuni 600/510/810 mm, (latime/adancime/ inaltime), pe roti din cauciuc, echipat cu un sertar si o usa (incuietoare si polita la interior) ? cu respectarea tuturor specificatiilor detaliate mai sus; mostra de cadru/suport metalic de sustinere ? unpicior lateral in forma de ?C/H?, cu reglaj pe inaltime la pardoseala; maner metalic pentru uzul in laborator; robinet anticoroziv de laborator ACAR cu montaj pe blat ? conform EN 13792., Ofertantul va prezenta Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 pentru produsele ce fac obiectul contractului privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului, Se solicita ca ofertantul sa prezinte un document/ un certificat care atesta instruirea personalului echipei care va asigura montajul si instalarea, in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator. Documentul va fi prezentat in copie certificata conform cu originalul, Sa se prezinte o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se va prezenta cel putin uncontract prin care sa se furnizeze produse similare a caror valoare sa fie de minim 400.000 Lei (fara TVA) sau echivalentul in Euro.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(constatator/ recomandare/ proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de oautoritate contractanta beneficiara a furnizarii produselor ori de catre clientul privat beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiconform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare, in acest caz se va prezenta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare al ofertantului a fost finalizat , urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer