Achizitie publica - Mobilier Laborator
Detaliu pentru invitatia numarul 333019
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333019/03.08.2012
Denumire contract: Mobilier Laborator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 230216147/525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Universitatii Stefan cel Mare Suceava, Corp F, etaj 2, str. Universitatii, nr. 13, Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier Laborator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare mobilier
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 182, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: 3.650 lei, si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86, alin. 1) cu modificarile si completarile ulterioare.Se poate utiliza Formular nr. 11.In conformitate cu art. 2781 din O.U. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei, se va retine din garantia de participare, suma de: 1.828, 60 lei.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423
Garantie de buna executie
executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90, alin. (1) ? (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se poate utiliza formularul nr. 19.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea Prezentarea Formularului nr. 12A Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Prezentarea Formularului nr. 12C. Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. Cerinta nr. 5Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPADirector general administrativ: ing. Catalin VELICUSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MUNTEANUOficiu juridic: jr. Delia BANCUComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte jr. Eugenia MUNTEANUMembru prof. univ. dr. Gheorghe GUTTMembru adm. fin. Lucian OPAITCerinta nr. 6 Fisa de informatii generale despre ofertant.Prezentarea formularului nr. 20 Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane.Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau legalizatsau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si cu obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice /fizice straine. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original, in termen de valabilitate, tradus si legalizat la notar.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Pentru ofertantii care nu sunt producatorii mobilierului ofertat: Ofertantul va depune o lista cu persoana/persoanele ce vor fi responsabile de indeplinirea prezentului contract, persoane specializate in montare, instalare, punere in functiune, training, service pentru mobilierul ce va fi livrat. Dovada specializarii se va face prin orice inscris emis de catre producator (diploma, certificat de training, etc.), sau de orice alt organism abilitat., Cerinta nr. 1Solicitarea prezentarii de mostrePrezentarea urmatoarelor mostre pana la data limita de depunere a ofertelor: Mostre de materiale: ceramica tehnica cu marginea suprainaltata, melamina HPL cu cant din PP de minim 3 mm, rasina fenolica tip Trespa Top Lab Plus (sau echivalent), polipropilena cu marginea suprainaltata, plinta executata fara imbinari la colturi, balama cu deschidere la 2700, material corpuri depozitare, Certificatul de Conformitate cu SR EN 14175-1-2-3-6 (sau alt standard echivalent) pentru nisele chimice cu exhaustare ofertate, Certificatul de Conformitate cu SR EN 13150:2004 (sau alt standard echivalent) pentru mesele de laborator si mesele de laborator prevazute cu pereti ofertate, Certificatul de Conformitate cu SR EN 14727:2006 (sau alt standard echivalent) pentru corpurile de depozitare pentru laboratoare, Cataloage tehnice / brosuri originale de la producator, altedocumentatii tehnice care sa ateste toate caracteristicile declarate de ofertant; Informatii privind standarde de asigurare a calitatii SR E ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru furnizor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Universitatea Stefan cel Mare Suceava, str. Universitatii nr. 13
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 09:00