Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MOBILIER LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 355091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITA
Numar invitatie: 355091/28.10.2013
Denumire contract: MOBILIER LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITACod fiscal: 4279863, Adresa: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Telefon: 0245216028, Fax: 0245216210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 372737818, fax: +40 372871067, persoana de contact: VASILE RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 372737818, fax: +40 372871067,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOBILIER LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de mobilier laborator
II.1.6) CPV: 33192300-5 - Mobilier medical, cu exceptia paturilor si a meselor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1615.00 lei se va constituii in conformitate cu prevederile art 86 alin (1) din Hg 925/2006 sau prin depunerea sumei la caseria DSVSA Dambovita din swtr I C Bratianu , nr 35 , Targoviste , jud Dambovita data curs valutar leu /euro/ alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei. Cont Garantie participare al DSVSA Dambovita - RO89TREZ2715005XXX000231 , Trezoreria Targoviste.In cazul in care contestatia inaintata catre CNSC a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC sa i se retina din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278 indice 1 din OUG 34/2006 .
Garantie de buna executie
5% din valoare contract fara TVA . Garantia de buna executie se va constituii in conformitate cu prevederile art 90 alin (1) din Hg 925/2006 sau prin depunerea sumei la caseria DSVSA dambovita din str I C Bratianu , nr 35 , Targoviste , jud Dambovita .Cont Garantie buna executie al DSVSA Dambovita - RO89TREZ2715005XXX000231 , Trezoreria Targoviste
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 din - Model nr 1 din sectiunea modele documente.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - Model nr 2 din sectiunea documente .3. Certificat de participare cu oferta independenta Model nr 7 din sectiunea modele documente ;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69.1 din OUG nr 34/2006 Model nr 8 din sectiunea modele documente , Documentatia de atribuire este intocmita avizata si aprobata de : - Dr Tolea Sandu Marius director executiv ;
- Dr Bucur Marius director executiv adjunct ;
- Dr Ivascu Gabriela sef serviciu Laborator;
- Ec Radu Vasile compartiment achizitii investitii ;
- Ec Balasoiu Valentin Compartiment contabilitate- Ec Ene Lucia Cornelia sef serviciul economic- Jr Lupu Olivia compartiment juridic5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la Bugetul de Stat, inclusiv la Bugetul local ? din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile exigibile lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul sau o de eclaratie pe propria raspundere in conformitate cu prevederile art 11 alin(4) din HG 725/2006 din care sa reiasa ca si-a indeplinitobligatiile exigibile lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita dedepunere a ofertelor , in cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite emiterea acestora pana la termenul limita de depunere a ofertelor .Certificatele de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii din parteaautoritatii contractante , chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual , atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date cat si declaratia pe propria raspunderevor fi luate in considerare la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la Bugetul de Stat, inclusiv la Bugetul local .Deasemeni in cazul in care operatorii economici prezinta esalonari sau compensari , aprobate de catre organele competente in domeniu , cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari de sanatate catre bugetul general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite . 1. Certificatul emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde are sediul operatorul economic, in original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? ;2. Orcare document din care sa dovedeasca o forma de inregistrare /atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , tradus , in original , copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conform cu originalul? ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil pe ultimii 3 ani se va depune copie dupa bilantul contabil pe ultimii 3 ani , sau alte documente in vederea demonstrarii cerintei privind bilantul, Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va depune modelul nr 4 din sectiunea modele documente , curs mediude referinta lei/euro/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in partePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Declaratie privind lista principalelor livrari de mobilier de laborator sau echivalent pe ultimii 3 ani - model nr 3 din sectiunea modele formulare certificat ISo 9001 se va depune certificatul SE ISO 9001 in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer