Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier medical


Detaliu pentru invitatia numarul 343721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 343721/12.03.2013
Denumire contract: Mobilier medical
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, strada Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, strada Simion Barnutiu nr. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier medical
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr. 1Noptiera pat spitalLot nr. 2Dulap medicamenteLot nr. 3Masa pentru salonLot nr. 4Etajera cu polite pentru depozitat materiale de curatenie, lenjerie etcLot nr.5Dulap cu polite pentru depozitat materiale sterile bloc operator, materiale sanitare etc.Lot nr.6Etajera suspendata cu rafturi pentru documenteLot nr. 7Masa tip birouLot nr.8Cuier perete cu 5 agatatoriLot nr. 9Dulap BiblioraftLot nr.10Masa camera raport de gardaLot nr.11Dulap tip fiset cu sertareLot nr.12Dulap tip vestiar cu o usaLot nr. 13Masa de lucru cu blat inox
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 880 - 441, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot1.1000, 50 leiLot2275, 00 leiLot3277, 50 leiLot4.183, 00 leiLot5165, 00 leiLot6100, 00 leiLot7.120, 00 leiLot857, 50 leiLot9103, 50 leiLot 1022, 00 leiLot 1180, 00 leiLot 122000, 00 leiLot 13.26, 80 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 90 de zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire.Garantia de participare se poate constitui prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.? ordin de plata in contul Autoritatii Contractante ? Spitalul Judetean de Urgenta Zalau, cod fiscal 4291719, cont RO88TREZ5615006XXX006178, Trezoreria Zalau.? numerar depus la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform cu OUG 76/2010 art Art. 2781 .Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A.; se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent. Se constituie sub forma de scrisoare de garantie de buna executie, sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009). Aceasta devine anexa la contract. In conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM ?urilor, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executieGarantia de buna executie se va constitui cu perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului subsecvent + 14 zile, astfel incat sa poata fi restituitafurnizorului in termen de 14 zile de la data platii ultimei facturi.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul Formularnr.14Documentul prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract .Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? Certificat de atestare fiscala ? datorii la bugetul consolidat general ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii, din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Zalau sunt: Ec. Barna Laurentiu ? managerEc. Ionescu Elisabeta ? director economicDr. Majdik Vasile ? director medicalAs. Marincas Ramona- director de ingrijiriJr. Marian Ambrozie ? oficiu juridicIng. Sirghe Veronica ? serviciu aprovizionare ? Certificat constator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.? Persoanele juridice/ fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Toate documentele vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri, informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceriPrezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv media cifrei de afaceri globala.In conf. cu art.16 aliniat (3) din Legea.346/2004, IMM beneficieaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru data de 31 decembriea anului 2010, 2011, 2012Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Resursele financiare ale subcontractantilor nu vor fi luate in considerare.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)."Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, b)Declaratie de conformitate pentru produsele ofertate conform normelor europene BS EN 13986:2004Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer