Achizitie publica - MOBILIER MEDICAL-AC/12 LUNI
Detaliu pentru invitatia numarul 356494
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356494/13.12.2013
Denumire contract: MOBILIER MEDICAL-AC/12 LUNI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi Romania, cod postal: 700661, telefon: +40 332410774, fax: +40 0332410774, persoana de contact: Mocanu Tuta, Secretariatul autoritatii contractante
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, Iasi Romania, cod postal: 700661, Compartiment achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOBILIER MEDICAL-AC/12 LUNI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare MOBILIER MEDICAL in conformitate cu Documentatia de atribuire si cerintele mentionate in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 435, 799.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in suma fixa de 8700 lei, respectiv echivalenta in valuta a acestei valori calculate la cursul BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu art. 86, din HG 925/2006 si dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 180 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM ? Formular nr.4. Garantia de participare se poate constitui conf. art. 86 din HG 925/2006, iar dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Contul autoritatii contractante este RO04TREZ4065041XXX000709 deschis la Trezoreria IASI, COD FISCAL 4541092. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglementarile legislative , respectiv art.87, alin.1 din H.G 925/2006, actualizata si modificata si art. 278^1 din O.U.G 34/2006, actualizata si modificata, se va retine din garantia de participare suma de 4215.79 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERERE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA-Formular 1;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 6 ;Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii-Formular 4;Declaratii privind eligibilitatea- Formular A;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formular B;Certificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezulteca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila ?conform cu originalul? / copie legalizata sauin original. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art. 11, alin.(4) din HG 925/2006.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular C;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69-Formular D; Persoanele care detin functii de decizie in legatura cu procedura din cadrul autoritatii contractante, si anume: Ec. CUMPAT CARMEN MARINELA ?manager Dr. BALTAG DORU-director medical Ec. CANILA VIOLETTA -director financiar contabil Ec. HUTU DANIELA-sef serviciu administrativ; Av. MUNTEANU VASILIU ADRIANA- juridic. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta;informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici la care obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantii clasati pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit(traduse in limba romana).In vederea prevenirii aparitiei erorilor si combaterea fenomenului coruptiei in domeniul achizitiilor publice si pentru o abordare unitara si nediscriminatorie a ofertantilor, acest criteriu de calificare este necesar pentru a dovedi ca ofertantul este inregistrat ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit.Avizul de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale si pentru reparare, verificare si punere in functiune, conform art. 3 alin. 3) din Legea nr. 176/2000.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind valoarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare care trebuie sa fie minim 499934.80 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului procedurii emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene cu valabilitate la data limita de depunere a ofertei. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Prin prezentarea acestor documente emise de organismele acreditate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO se ofera asigurari ca achizitionarea se face la un nivel de calitate corespunzator standardelor europene, avind ca tinta cresterea credibilitatii ofertantilor participanti la procedura pentru indeplinirea cerintelor solicitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 10:35