Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - mobilier necesar spatiului destinat vestiarelor personalului din Stationar 1


Detaliu pentru invitatia numarul 336301
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEA
Numar invitatie: 336301/28.09.2012
Denumire contract: mobilier necesar spatiului destinat vestiarelor personalului din Stationar 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA ORADEACod fiscal: 4208498, Adresa: REPUBLICII 33, Oradea, Telefon: +40 259434406, Fax: +40 259417169
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REPUBLICII 37, camera 46, Oradea, Romania, cod postal: 410159, telefon: +40 259434406, fax: +40 259417169, persoana de contact: BOGDANNICOLAE IURCOV
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Str.Republicii nr.37 camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: mobilier necesar spatiului destinat vestiarelor personalului din Stationar 1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: mobilier necesar spatiului destinat vestiarelor personalului din Stationar 1
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei de participare-4032 lei.Garantia de participare este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara tva a contractului. In cazul in care contractantul beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii prezentand pana cel tarziu la data semnarii contractului ?declaratia privind incadrarea in categoria IMM?, va beneficia de o reducere de 50% a garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006, in baza prevederilor art.1 din HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentadeclaratia de eligibilitatedeclaratia privind neancadrarea la prev. art.181 din OUG 34/2006Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1OUG34/2006declaratie privind calitatea de participant la procedura se solicita prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat si la bugetul local: Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte : -obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza desfasurarea de activitati in domeniul ce face obiectul achizitiei. Dovada autorizarii va trebui sa reiasa din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct acodului CAEN autorizat pentru domeniul ce face obiectul achizitiei.- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicIn etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate in original sau copie legalizata a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declararea cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani.Nivelul minim impus pentru Cifra de afaceri globala medie anuala pentru anii 2011, 2010, 2009 este ca aceasta sa fie mai mare sau cel putin egala cu 403225 lei.bilant 2009, 2012, 2011 - copie semnata si stampilata pt.conformitate cu originalul de cate reprezentantul legal
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani - din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertei, a furnizat mobilier similar Se vor prezenta Lista cu dotari similare prezentei proceduri+Formular de experienta similara pentru produsele solicitate, insotite de documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea produselor similare solicitate si valoarea acestora, certificate de calificare, cel putin o persoana, declaratie de conformitate produs respectiv marcaj CE certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru obiectul achizitiei. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare-Certificatul in cauza va fi prezentat de catre ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer