Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier pentru Departamentul de cercetare


Detaliu pentru invitatia numarul 355646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 355646/12.11.2013
Denumire contract: Mobilier pentru Departamentul de cercetare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0213183558, Fax: +40 0213183563
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 0212271200, fax: +40 0213183563, persoana de contact: ILIESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI-ETAJ 1 , SERVICIU ACHIZITII CONTRACTARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier pentru Departamentul de cercetare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MOBILIER PENTRU CERCETARE CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 39180000-7 - Mobilier de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 405.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in valoare de 3396.08 lei , termen de valabilitate 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 8, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata ;Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 alin 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completareaformularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 54.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 3-( - Atragem atentia ca ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care se regaseste in situatiile prevazute la art.69 indice1 din OUG34/2006 este exclus din procedura de atribuire.NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele : Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Director ingrijiri medicale-as.pr.Rotaru Laura Lavinia, Sef.laborator analize medicale ;dr.Tache AuroraSef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu ElenaJURIDIC-CONTENCIOSAv.Bataila GheorgheDr.Cinca Sabin Aurel Ioan Anton-. Sef laborator cercetare stiintifica ICercetator stiintific Principal III-dr. Panait Marieta ElenaEc.Barbuta Cristina- serv.achizitii contractare5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTE VENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor .NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspunderepotrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate.Cu respectarea Ordinului ANRMAP 509/2011 -ANEXA 1, art.183obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C..Se va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul/original/copie legalizata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizatdin care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, in termen de valabilitate la data limita dedepunere aofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani -Echivalenta leu/alta valuta se va facelacursul de schimb mediu anual BNRpentru anul 2012, 2011, 2010 -Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ. In sustinerea acestei declaratii, ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea deproduse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, -Pentru a analiza capacitatea tehnica a ofertantului de a livra produse similare celor care fac obiectul prezentei documentatii de atribuire din punct de vedere tehnic si calitativ se solicita mostre de materiale, dupa cum urmeaza: ? Mostra de blat (compact laminat de inalta presiune tip Trespa Top-Lab Plus ? grosime minima 16 mm ? rezistenta chimica superioara la o sereie de agenti chimici corosivi etc, cu structura fara pori sanitizabil si rezistent la agenti dezinfectanti), suprafata minima 100/100 mm? Mostra din materialul din care vor fi confectionate elementele de depozitare uzuale si modulele sanitare. Grosime minima ? 18 mm. Suprafata minima ? 100/100 mm.? Mostra de polipropilena antiacida cu margine perimetrala antipicurare. Grosime minima 40 mm.? Maner metalic pentru uzul in laborator.? Robinet cu montaj pe blat, special realizat pentru uzul in laborator, anticoroziv, cu doua linii de alimentare ? apa calda/apa rece.Mostrele se pastraza la dosarul achizitiei pentru ofertantul declarat castigator , pentru ofertantii declarati necastigatori acestea se returneaza in termen de 5 zile de la incheierea contractului de furnizare Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru ofertant, Certificatul ISO 9001 sau cele transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer