Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier pt proiect la Ambulatoriul Clinicii Cranio-Maxilo-Faciala -Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 278672
Autoritate contractanta
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Mobilier pt proiect la Ambulatoriul Clinicii Cranio-Maxilo-Faciala -Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Mobilier pt proiect : "Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriul Clinicii Cranio-Maxilo-Faciala din cadrul Spitalului Clinic Municipal de Urgenta-Timisoara. Durata contractului: maxim 4 luni de la atribuire.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.02.2011 13:12
Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10.Garntia de participare in cuantum de 2604 lei (val.90 zile)se constituie cf. specificatiilor din Fisa de Date.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 130, 225 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Situatia personala a ofertantului: Declaratii in tem.art.180 si 181 din OUG 34/2006 - cf.Form 12A si 12B, Declaratie cf. Form 12D; Certificate privind indeplinirea obigatiilor catre bugetul local si bugetul statului(doc in original sau copii legalizate), Inf. gen-Form B1; 2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(înregistrare): Pt pers. juridice/fizice romane: Certificat ORC(original sau copie leg), Pers juridice/fizice straine: Doc care dovedesc forma de intregistrare;3.Situatiaeconomico-financiara: Bilant contabil la 31.12.2009 si dovada inregistarii acestuia la ORC4.Capacitatea tehnica si/ sau profesionala: Declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii. 5. Standarde de asigurare a calitatii: Doc/certificat atestare standard pt livrare/comercializare de dotari similare cf. ISO 9001 sau certif echivalent emis de organisme din state UE; Doc care insotesc oferta: Opis; Imputernicire; Declaratie cf Form 12C; Certificat part. oferta independenta -Form 20
la adresa www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer