Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier sali clasa pentru proiectul Reabilitare Si Extindere Scoala Dimitrie Grecescu Dr.Tr.Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 344394
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 344394/26.03.2013
Denumire contract: Mobilier saliclasa pentru proiectulReabilitare Si Extindere Scoala Dimitrie Grecescu Dr.Tr.Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +04 0252/314379, fax: +04 0252/316317, persoana de contact: LAURA SAMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul primariei muncipiului Drobeta-Turnu Severin, Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, jud Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier saliclasa pentru proiectulReabilitare Si Extindere Scoala Dimitrie Grecescu Dr.Tr.Severin
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Mobilier sali clasa?CONFORM CAIET DE SARCINI-REABILITARE SI EXTINDE SCOALA DIMITRIE GRECESCU FINANTAT PRIN POR, COD SMIS 11606
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 710 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de participare este de 1.400 lei. Perioada de val a gar part.va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1) Prin virament bancar in contul RO74TREZ4615006XXX000117, deschis la Trezoreria Dr.Tr Severin , C. F. 4426581. Se prezinta O.P. in original confirmat de emitent ; 2). Printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus, care se prezinta in original. In cazul in care emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pt data de 20.03.2013, respectiv 1 euro= 4.4179 lei.Instrum.de garantare emis in cond.legii, tb sa prevada faptul ca plata se va face conditionat/ neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul__si-a retras oferta in perioada de val a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul__ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul __a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valab.a ofertei.d)autorit. contract.va aplica prev.art.278^1 din OUG34/2006 modif., respectiv in cazul in care Consiliul va respinge contestatia, autorit.contract.va retine contestatorului din gar de part. suma de 707 lei; In cazul of din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc de atribuire, In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Prezentare: - Formular 1 ? Declaratia privind eligibilitatea ?(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 1.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 1.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - Formular 2 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completariIn cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d).Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr. 3: Prezentare: Pentru persoane juridice romane-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Directia Generala a Finantelor Publice, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - document prezentat in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.-Conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor (daca este cazul) - documente prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.- Prezentare: Pentru persoane juridice straine- Operatorul economic va prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente emise de autoritati competente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, la data scadenta a lunii anterioare depunerii ofertelor. Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerificate constatatoare/caziere judiciarePrezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) la data scadenta a lunii anterioare depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4 : Prezentare: Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte Formular 3.Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/sau sa fie nominalizati ca subcontractanti al unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.Cerinta nr.5 : Prezentare: Formular 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6: Prezentare: Formular 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe;
- Administrator Public Nicolaie Paponiu- Viceprimar Marius Vasile Screciu-Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu- Secretar Iota Rogobete- Director executiv Elena Calianu? Sef Serviciu Investitii Radu Petre Manafu- Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat Mirela-Sef birou Achizitii Saman Eugenia Laura- Consilier Birou Achizitii: Iovanescu Maria- Sef Serviciu Contabilitate: Domnulete AlexandrinaEchipa de proiect: Iancu Nina-manager proiectVatuiu Mihaela Cati-asistent managerDamian Emanuela-expert financiarTosa Adriana-juristMarian Vasilica Mariana-expert achizitii publiceBreaza Irina-responsabil vizibilitateGogea Maria-responsabil obtinere avizeConsilieri locali: Argintoianu Doru- AdrianBolocan ConstantinBudulan Radu Alin AlexandruButusina- Popescu ElenaCarindatoiu MarianFolescu Cornel VasileGolea Mihaela CarmenGrosu Mircea SevastianIordache IonMarculescu DumitruMegragoniu Gabi DamianMura CristianNanciu Antoaneta RenattaNicolae Veronica SimonaNicolicea Liviu GabrielRobu CosminStanisoara AndreiValcu RomulusVuvrea Nicolae Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialOfertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC, Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei;Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani(2010, 2011, 2012), sa fie minim 130.000 lei, sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 6).Media cifrei de afaceri globale pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., - Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte ca experienta similara maxim 3 (trei) documente/contracte/procese verbale de receptie, cu o valoare cumulata a contractelor de minim 70.700 lei fara TVA. Curs valutar mediu - leu/euro pe anii: 2010-1 euro=4, 2099 lei; 2011-1 euro= 4, 2379 lei;2012-1 euro=4, 4560 lei. In cazul unei asocieri, cerinta se va considera indeplinita prin cumul, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer