Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier scolar


Detaliu pentru invitatia numarul 340309
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Numar invitatie: 340309/29.11.2012
Denumire contract: Mobilier scolar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORTCod fiscal: 4267192, Adresa: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021/3164108, Fax: 021/3120400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060051, telefon: +40 213164108, fax: +40 213120400, persoana de contact: Cristian Purice - pentru clarificari email: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UNEFS, corp L, ETAJ 1, str.Constantin Noica, nr.140, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier scolar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de Mobilier scolar, pentru dotarea salilor de curs a Scolii Doctorale si a Bibliotecii UNEFS, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 670 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de587 lei, respectiv 294 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Modul de constituire a garantiei de participareGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.6- UNEFS- Sectiunea III), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO67TREZ706504601X000234, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazulin care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta inoriginal, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi deminim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelorGarantia trebuie sa fie irevocabila.Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Declaratie privind calitatea de ofertant-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ? Cojocaru Viorel, director general- Porumb Dumitru, director economic- Constantinescu Mariana, , consilier juridic- Cismaru Stefan, responsabil achizitii- Cristi Purice-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalul-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-copie cu mentiunea conform cu originalulCertificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globaladin ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;curs valutar mediu: 2009 - 4, 2373 lei pentru 1 euro2010 - 4, 2099 lei pentru 1 euro2011 - 4, 2379 lei pentru 1 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ISO 9001/2001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer