Achizitie publica - Mobilier scolar pentru corpurile de cladire consolidate, reabilitate si modernizate in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare la Colegiul National Elena Cuza" din Municipiul Craiova
Detaliu pentru invitatia numarul 334637
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334637/31.08.2012
Denumire contract: Mobilier scolar pentru corpurile de cladire consolidate, reabilitate si modernizate in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare la Colegiul National Elena Cuza" din Municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialColegiul National Elena CuzaCod fiscal: 5046980, Adresa: Strada Mihai Viteazul nr. 12, Craiova, Dolj, Craiova, Telefon: 0251416353, 0351412041, Fax: 0251416353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Mihai Viteazul nr. 12, Craiova, Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200417, telefon: +40 251416353, fax: +40 251416353, persoana de contact: Liviu Cotfasa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Mihai Viteazul nr. 12, Craiova, Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200417
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier scolar pentru corpurile de cladire consolidate, reabilitate si modernizate in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare la Colegiul National Elena Cuza" din Municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare mobilier scolar pentru corpurile de cladire consolidate, reabilitate si modernizate in cadrul proiectului "Reabilitare si modernizare la Colegiul National Elena Cuza" din Municipiul Craiova
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 474, 194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 7000 lei, modalitatea de constituire se face conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, Formularul nr. 1 - perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor - in cazul of. IMM conf Legii nr. 346/2004 garantia de participare se const. in proc de 50%.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul). Se va completa Formularul nr. 2.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr.3.3. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Se va completa Formularul nr. 44. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Se va completa Formularul nr. 5, se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt prof. Nastase Mircea? Director, Contabil Sef - Maria Popescu, administrator Enache Gheorghe, administrator financiar Marinescu Daniela, Dorina Predus - director exacutiv, insp. Marius Chetoiu, Pentru persoane juridice/fizice romane: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice. Pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. In cazul in care se prezinta doar o copie conform cu originalul ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
-2010:1 euro= 4, 1285 lei;
-2011:1 euro= 4, 2379 lei., Se va prezenta ultimul bilant contabil, in copie lizibila, inregistrat deorganele competente, insotit, dupa caz, de traducere autorizata a acestuia in limba romana.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani: Se va completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade, locul furnizarii produselor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Formularul nr.6, Ofertantu are obligatia de a face dovada livrarii de produse similare cu obiectul contractului, in valoare estimata de cel putin 450.000, 00 lei (exclusiv TVA), reprezentand 99.127, 67 Euro (1 Euro = 4, 5396 lei la data de 13.08.2012, ora 12, 00), .Contractul/contractele de furnizare declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in formularul nr. 6.Pentru contractul/contractele de furnizare declarat(e) ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - copii de pe parti relevante ale contractului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- proces verbal de receptie al produselor livrate aferente contractului, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conf.cu prevederile art. 971 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in copie conform cu originalul. Se vor prezenta certificate, emise de organisme independente conforme, care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul beneficiarului sau on-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 11:56