Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier si acesorii , echipamente IT si electrocasnice pentru dotarea camerelor de hotel pentru sportivi


Detaliu pentru invitatia numarul 340434
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Scolar Giurgiu
Numar invitatie: 340434/04.12.2012
Denumire contract: Mobilier si acesorii , echipamente IT si electrocasnicepentru dotareacamerelor de hotelpentru sportivi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Scolar GiurgiuCod fiscal: 5843145, Adresa: Str. Nicolae Balanescu nr. 13 , Giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246/214172, Fax: 0246/214172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sala de sport din complexul sportiv" Marin Anastasovici " situat in Str. Pacii nr. 60, Giurgiu, Romania, cod postal: 080037, , tel: +40 724542570, persoana de contact: Marian Damian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sport din complexul sportiv" Marin Anastasovici " situat in Str. Pacii nr. 60, Giurgiu, Romania, cod postal: 080037, , tel: +40 724542570, persoana de contact: Marian Damian
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier si acesorii , echipamente IT si electrocasnicepentru dotareacamerelor de hotelpentru sportivi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mobilier si acesorii , echipamente IT si electrocasnicepentru dotareacamerelor de hotelpentru sportivi
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 026 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare totala de 5.100 lei , respectiv 1.668 lei pentru lotul 1 si 3.432 lei pentru lotul 2 .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege. Cont : RO89TREZ32123650171XXXXX deschis la Trezoreria Giurgiu , cod fiscal :5843145 . In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum totalde :2.550, 26 lei , respectiv 834lei pentru lotul 1 si 1716, 26 lei pentru lotul 2 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura -completata in conformitate cu Formularul 12 C ? in original In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat , Acord de asociere , Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind eligibilitatea -completata in conformitate cu Formularul 12 A ? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind neancdrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 -completata in conformitate cu Formularul 12 I-aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul ? in originalIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat . Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul 12 B? in original; In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificat de participare cu oferta independenta - Se va completa Formularul 12 FconformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele . Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 -Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 E? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Damian Marian - director ;Cocioran Georgeta ? presedinte; Garlea Dorian? membru ; Bonea Cezar ? membru , Consiliu de administratie : Leseanu Viorel ? membru ; Puiu Adonis - membru , Nicolae Cristian Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC , trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor .Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizataIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima : completare formular 2Bcifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: Lot 1.- 150.000 lei si Lot 2. ? 250.000 lei . In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum : Lot 1.- 150.000 lei si Lot 2. ? 250.000..Pentru echivalentul in euro se va aplica cursul mediu anual lei/valutapentru fiecare an in parte : Anul 2009 ? 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 ? 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 ? 1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea formularului B3 , Valorile minim impuse ? minim un contract/te similar/re a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 80.000 leipentru lotul 1 si minim un contract/te similar/re a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 120.000 leipentru lotul 2Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar . Inn cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul oconomic nu are posibilitatea obtineri unui certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, Cerinta minima.Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer