Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier si bunuri pt.sala de conferinte, sala didactica, spatii administrative si puncte comerciale


Detaliu pentru invitatia numarul 162483
Autoritate contractanta
JUDETUL TULCEA
Cod de identificare fiscala: 4321607
Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea
Telefon: 0240-511960
Fax: 0240-513071
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Mobilier si bunuri pt.sala de conferinte, sala didactica, spatii administrative si puncte comerciale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 36100000-2 - Mobilier (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizarea mobilierului si a bunurilor necesare amenajarii interioare pentru sala de conferinte si sala didactica a Centrului Ecoturistic Delta Dunarii, precum si pt. spatii administrative si puncte comerciale cu spatii de relaxare aferente - conf. Caiet de sarcini
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.07.2008 12:01
Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr.20
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.08.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii, nr. 20, cam. 6 (parter).La deschidere pot participa reprezentantii autorizati sau persoanele imputernicite ale ofertantilor.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie de eligibilitate-12A;declaratie privind art. 181 din oug 34/2006-12B; declaratie privind calitatea de participant-12C; certificate privind plata taxelor si impozitelor locale si catre stat;cerificate de la ORC;cifra de afaceri minim 150.000 euro; bilant contabil la 31.12.2007; 3 contracte similare;lista pricipalelor livrari- 12D;declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat-12I;lista subcontractantilor -12G (daca e cazul);
de la sediul autoritatii contractante, prin delegat sau firma de curierat, contra sumei de 10 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer