Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier si dotari laborator pentru investitia "Centru de management bazinal in gospodarirea apelor"


Detaliu pentru invitatia numarul 135952
Autoritate contractanta
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Cod de identificare fiscala: RO 18264854
Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau
Telefon: 0234 / 541.646
Fax: 0234 / 510.050
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Mobilier si dotari laborator pentru investitia "Centru de management bazinal in gospodarirea apelor"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 36123000-9 - Mobilier de laborator (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de produse: Mobilier de laborator-cod CPV: 36123000-9;Mobilier si echipament de bucatarie-cod CPV: 36131000-8;Mobilier de birou-cod CPV: 36121000-5;Robinete-cod CPV: 28511100-8;Chiuvete-cod CPV: 26214110-5;Scaune si piese ale acestora-cod CPV: 36110000-5;Mobilier modular-cod CPV: 36141500-6;Carucioare-cod CPV: 35411000-8;Scari portabile-cod CPV: 28527230-3;
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.04.2008 03:42
Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Apelor ?SIRET? Bacau, str. Cuza Voda, nr. 1, cod 600274, telefon 0234.537.383, fax 0234.510.050, localitatea Bacau, judetul Bacau
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Apelor ?SIRET? Bacau, Sala de sedinte, str. Cuza Voda, nr. 1, cod 600274, localitatea Bacau, judetul Bacau
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de înregistrare; Autorizatie de functionare/altele echivalente; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de DGFP privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre Bugetul de stat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor locale; Bilantul contabil la 31.12.2006 si balanta de verificare la 31.03.2008; Formularul ?Informatii generale; Lista contractelor similare realizate în ultimii 3 (trei) ani; Recomandari de la cel putin 2 beneficiari; Autorizatie pentru livrare/comercializare emisa de producator; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul).
Documentatia de atribuire se poate obtine din S.E.A.P. de la adresa www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer