Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Mobilier si echipament IT? pentru investitia «Reabilitare ? modernizare ? extindere corp multifunctional Colegiul National Gheorghe Sincai Baia Mare»


Detaliu pentru invitatia numarul 354361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAIA MARE
Numar invitatie: 354361/03.10.2013
Denumire contract: ?Mobilier si echipament IT? pentru investitia «Reabilitare ? modernizare ? extindere corp multifunctional Colegiul National Gheorghe Sincai Baia Mare»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, Sala Mica de Sedinte - Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Mobilier si echipament IT? pentru investitia «Reabilitare ? modernizare ? extindere corp multifunctional Colegiul National Gheorghe Sincai Baia Mare»
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier si de echipament IT pentru dotarea corpului multifunctional al Colegiului National ?Gheorghe Sincai? Baia Mare, respectiv pentru dotarea spatiului alimentar de la demisol, a salii multifunctionale de la parter si a celor doua laboratoare de la etaj, in conformitate cu Caietul de sarcini. Acestebunuri sunt sunt impartite pe 2 loturi astfel: Lotul nr. 1 ? Achizitie aparatura de specialitate, didactica si mobilierLotul nr. 2 ? Achizitie aparatura ITDetalii privind cerintele minime impuse pentru fiecare produs, pe baza carora se intocmeste oferta tehnica sioferta economica, se regasesc in Caietul de sarcini si fisele tehnice numerotate cu nr. FT 19 ? FT 51. Toate aceste documente fac parte integranta din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va constitui: a)fie separat pe loturi, pentru fiecare lot pe care se face oferta;b)fie cumulat pe ambele loturi pentru care se face oferta, dar in acest caz este obligatorie anexarea unei declaratii cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pentru care s-a constituit garantia.Cuantum: -Lot nr. 1:4906, 97 lei.-Lot nr. 2:5895, 22 lei.Se constituie in una din urmatoarele forme: Ordin de plata in urmatorul cont RO84 TREZ 4365 006X XX00 0129 deschis la Trezoreria Baia MareSAUInstrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurariSAUnumerar la casierie, caz in care se va depune chitanta (in situatia in care cuantumul garantiei de participare este de maxim 5.000 lei).Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta retine din garantia de participare suma de 2453, 48 lei (lot nr.1), respectiv 2947, 61 lei (lot nr.2), calculata conform art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 atunci cand sunt aplicabile prevederile art. 278 alin. (1) (contestatie respinsa pe fond de C.N.S.C.) si alin. (2) al aceluiasi art. (op.ec. renunta la contestatie) din O.U.G. nr.34/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro sau alta moneda, va fi cursul de referinta BNR din data anterioara datei limita de deschidere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul, fara TVA, al contractului (pentru fiecare lot in parte).Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 2A;Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.d. Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.1. Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2B;2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta documentele solicitate.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Din certificatele fiscale/documentele edificatoare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2C;Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt : dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare;dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar;d-na Gabriela Hofer ? Viceprimar;dl. Vasile Barbul ? Administrator Public;d-na Aurica Todoran ? Secretarul Municipiului Baia Mare;d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica.dl. Radu Bolchis ? Director Executiv Directia Programe, Proiecte, Strategii;d-na Carmen Zamfirescu ? Director Executiv Directia Achizitii, Concesiuni;d-na Aurelia Craciun-Achim ? Sef Serviciul Juridic Contencios;d-ra Ramona Bodzer ? Sef Serviciul Achizitii Publice;d-na Pop Elena - Sef Serviciul Investitii;d-na Raluca Span ? Manager proiect;dl. Doru Culic - Consilier superior Biroul Concesiuni;d-ra Suciu Adriana ? Inspector Principal Serviciul Achizitii Publice;d-na Cornelia Weiszenbacher ? Referent de specialitate superior Serviciul Invatamant;d-na Anton Carmen-Ana ? Profesor informatica Colegiul National Gh. Sincai;dl. Muresan Ioan - Consilier Primar;dl. Heuberger Cristian ? Director Colegiul National Gh. Sincai;Consilieri locali: Ardelean Teodor, Campan Mihaela Elena, Bondici SerbanMarius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Dumitru Matei, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Pop Stefan, Popa Adrian Vasile, Parvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Se va completa formularul nr. 2D din sectiunea "Modele de formulare". Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ?Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 2E;Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa formularul nr. 2F din sectiunea "Modele de formulare".Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Preczari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta documentul solicitat.Precizari: In vederea verificarii neincadrarii in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, certificatul constatator poate fi solicitat atat subcontractantului cat si tertului sustinator. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala, din ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa aiba o valoare de minim: LOT 1 :400.000 lei ;LOT 2 :500.000 lei ;Se va prezenta Fisa de informatii generale (Formularul nr. 2G), insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara (Formularul nr. 2H), precum si orice documente din care sa rezulte cifra de afeceri globala obtinuta in ultimii 3 ani financiari incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta generalaOfertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Se va completa si se va depune formularul nr. 2I., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in furnizarea de produse similare, prin prezentarea pentru fiecare lot a maxim 2 (doua) contracte emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, a caror valoare cumulata a fost de minim 245.000 lei, fara T.V.A. (lot nr. 1), respectiv minim 290.000 lei, fara T.V.A. (lot nr. 2).Ofertantul va depune cate o Fisa experienta similara (Formular 2J) pentru contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara. Produsele trebuie sa fi fost livrate in ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va depune, orice document contrasemnat de beneficiarii produselor livrate (procese-verbale de receptie a livrarii produselor - daca este cazul; recomandari; documente constatatoare din partea beneficiarilor, cu privire la modul de desfasurare a contractelor declarate similare; etc.).In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilorde produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezenta descrieri si/sau fotografii, cataloage a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2013 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer