Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mobilier urban : banci agrement,cosuri de gunoi stradal,panouri afisaj publicitar si set suporti delimitare accese


Detaliu pentru invitatia numarul 321119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BOTOSANI
Numar invitatie: 321119/06.03.2012
Denumire contract: Mobilier urban : banci agrement, cosuri de gunoi stradal, panouri afisaj publicitar si set suporti delimitare accese
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BOTOSANICod fiscal: 3372882, Adresa: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Telefon: 0231530143 int.103/0231515142, Fax: 0231515142/0231531595
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Revolutiei nr.1, Botosani, Romania, cod postal: 710236, telefon: +40 231502200, fax: +40 231515142/+40 231531595, persoana de contact: Biroul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Botosani, din str. Piata Revolutiei, nr.1, - sala de sedinte a Consiliului Local .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mobilier urban : banci agrement, cosuri de gunoi stradal, panouri afisaj publicitar si set suporti delimitare accese
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul de furnizare consta in achizitionarea de MOBILIER URBAN: banci agrement, cosuri de gunoi stradal, panouri afisaj publicitar si set suporti delimitare accese.
II.1.6) CPV: 34928400-2 - Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 318.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.p.suma de: 4.500 lei ptr. Lotul-I, 2.000 lei ptr.Lotul II, 500 leiptr. Lotul III- 1.400 lei ptr. Lotul IV.Perioada de valab.a G.P. va fi cel putin egala cu perioada de valab.a of., respectiv90 de zile. G.P.se constituie prin vir.bancar sau printr-un instr.de garantare emis in condit.legii de o soc.banc. ori de o soc.de asig.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.?G.P.se poate constituiprinordin de plata in contul achizitorului (cont RO20TREZ1165006XXX000266-Trez. BT), cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In cazul in care op.ec. depune contestatie la CNSC si este respinsa, A.C.va retine contestatorului din G.P. suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de : Lotul II ? 1.221 lei, Lotul III ? 310.48 lei, Lotul IV ? 735.88 lei
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului subsecvent. Printr-un instrument de garantare (Formular 26) emis in cond.legii de catre o soc.banc.sau de o soc.de asig., care se prezinta in original.G.E.sa fie irevocab.si sa prevada daca plata garant.se va executa-neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.cu privire la culpa pers.garantate.Daca partile convin, G.B.E. va fi const.prin retineri succesive din sumele datorate conform fact.emise de exec.si acceptate de achiz., pana la concurenta sumei stab.drept GBE.In acest caz, furniz.are oblig.de a deschide la trezoreriei statului din cadrul org.fisc.competent(conform HG 1045/2011), un cont la disp.A.C.si de a depune in acesta, pana la semnarea contract., o suma in cuantum de minim 0.5 % din pretul contract., la o banca agreata de ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CompletareaFormularului4 din sectiunea Formulare- declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.CompletareaFormularului5 din sectiunea Formulare- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular..- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local de la autoritatile locale unde ofertantul are sediulsocial al firmei (fara sedii secundare/puncte de lucru); - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social (fara sedii secundare/puncte de lucru).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.3. ? Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul , la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.CompletareaFormularului8 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. A, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In acest sens se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere.- Formularul 9. Persoanele cu functii de decizie sunt: Catalin Mugurel Flutur-primar, Catalin Virgil Alexa- viceprimar, Florin Ioan Ghiorghita- viceprimar, Adriana Zaiceanu- Administrator Public, Anitei Daniela - sef birou achizitii, Dorel Epuras- sef serviciu edilitare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificatul eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca: a) - ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitiib) - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.Certificatul va fi prezentat numai in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligatisa prezinte documentele de la cerintele1 si 2 ).Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Solicitat pentru persoanele juridice/ fizicestrainedocumentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiara Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani.2.Se va completa Formularul 10 din sectiunea Formulare;Cerinte minime de calificare : Cifra mediede afaceri globala pe ultimii 3 ani , respectiv 2008, 2009, 2010 sa fie cel putin egala cu: Lot I ? 400.000 lei;Lotul II ?200.000 leiLotul III ? 60.000 leiLotul IV ? 140.000leiIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceriLiderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri., Bilanturile Contabile aferente ultimilor 3 ani ( 2008, 2009, 2010). In situatia in care op.ec. si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus a CA si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorfurnizari in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara - maxim 2documente/ paginirelevante ale contractului care sa confirme furnizarea de produsesimilare , pe fiecare lot in parte.Acestea vor fiinsotite de procesele verbale de receptie a serviciilor si dupaRecomandare/ Document constatator emis de beneficiar pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Informatii privind standardelede asigurare a calitatii: SR EN ISO 9001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP - fiind atasata la prezenta invitatie de participare .
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer