Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mode4rnizare drumuri satesti in localitatile Grivita si Trestiana, comuna Grivita, judetul Vaslui.


Detaliu pentru invitatia numarul 352697
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GRIVITA (PRIMARIA GRIVITA VASLUI)
Numar invitatie: 352697/14.08.2013
Denumire contract: Mode4rnizare drumuri satesti in localitatile Grivita si Trestiana, comuna Grivita, judetul Vaslui.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRIVITA (PRIMARIA GRIVITA VASLUI)Cod fiscal: 3394074, Adresa: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Grivita, Telefon: 0235424744, Fax: 0235424677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GRIVITA, SAT GRIVITA, JUDETUL VASLUI, Grivita, Romania, cod postal: 737280, telefon: +40 235424744, fax: +40 235424677, persoana de contact: CRISTINA-ELENA ROGOJINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide la sediul Primariei comunei Grivita in data de 30.08.2013 ora 12.00
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mode4rnizare drumuri satesti in localitatile Grivita si Trestiana, comuna Grivita, judetul Vaslui.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lungimea traseului modernizat 4 km cu platform drumului intre 4, 5-6, 5 m podete DN 600 -33 buc. santuri betonate si rigole de pamant. Structura rutiera nisip pilonat 7 cm, strat ballast 25 cm, strat piatra Sparta 12 cm, strat binder BADPC 25 6 cm si strat uzura BACP 16 -4 cm.Valoarea estimata (fara TVA) pentru acest obiectiv este de 3.433.913, 00 lei, din care 1, 25% reprezintandprocentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute in suma de 42.676, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 433, 913 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Cuantumul garantiei de participare: 67.000, 00 lei calculata prin raportare la valoarea estimata ce nu include procentul de diverse si neprevazute. Cursul de schimb ce va fi luat in calcul la conversia garantiei de participare va fi de 4, 4251 lei/euro, curs BNRla data de 04.01.2013. Perioada de valabilitate: 90 zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata vizat de banca sau a unei file CEC in favoarea autoritatii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO02TREZ6575006XXX003326 deschis la Trezoreria Barlad, codul fiscal al Autoritatii Contractante, Comuna Grivita, este 3394074. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarea IMM.In cazul in care ofertantul depune contestatie , iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781din OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.1) Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din OUG34/2006, totodata serespecta prevederile HG. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantuluiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va completa Formularul nr. 0In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular;
-Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.c) Cazier judiciar al administratorului/administratori.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al administratorului/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii cinci ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 2.-Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectivpersoanele care semneaza documente emise in legatura cuprocedura de atribuire a contractului de achizitie publica: Modernizare drumuri satesti in localitatile Grivita si Trestiana, din cadrul Comunei Grivita sunt: Primar: Munteanu Alina IulianaViceprimar: Dabija IoanSecretar: Vatafu Bogdaninpector achizitii publice Rogojina Cristina Elena, membru de rezerva-Ilie Petru-consilier localSe va completa Formularul nr. 32 (declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG 34/2006).c) persoanele juridice romane vor atasa Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), Certificate de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) , Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu ( datorii la Fondul de mediu care este componenta bugetara a bugetului general consolidat ) . Referitor la Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluanti in atmosfera sunt obligati a declara si a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul si pentru substantele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul de atestare privind obligatiile la fondul de mediu dovedeste lipsa obligatiilor la componenta bugetara : ?Fondul de mediu? a bugetului general consolidat .Prezentarea tuturor certificatelor solicitate la pct. c) va demonstra ca ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 181 litera c) din OUG 34/2006.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun oferteleDocumentele, se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele, se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici, participanti la procedura, trebuie sa indeplineasca toate conditiile legale privind procedura de achizitie.Se va completa : Formularul nr. 3 (declaratia privind calitatea de participant la procedura) , Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul trebuie sa faca dovada ca: a) este abilitat sa execute lucrari de drumuri ;Pentru persoane juridice/fizice romane: certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului . Mod de dovedire: Se va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului pentru licitatie, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;a. codul unic de inregistrare;b. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c. structura actionariatului;d. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e. domeniul de activitate principal;f. domeniile de activitate secundare;h. activitatile autorizateDeclaratie pe propria raspundere care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, conform Anexei nr. 1 din lege, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile ce fac obiectul contractului. Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) activitatile autorizateDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash flow de executie a lucrarii, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia la data depunerii ofertelor de a dovedi prin documente emise de institutii bancare sau alte institutii financiare, sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d si art. 691din O.U.G. 34/2006., Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 6.700.000 lei calculata la valoarea estimate ce nu include procentul de diverse si neprevazute. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru unitatile econo;mice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 850.000 lei . Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la data depunerii ofertelor va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire executie lucrari in valoare de minim 847.809 lei pentru o perioada de minim 3 luni .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, formularele si declaratiile se vor prezenta in original semnate si stampilate.Celelate Documente se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul.Informatii privind dotarile specifice Executie lucrari, ofertantul trebuie sa detina minim urmatoarea dotare tehnica proprie/cu contract de prestare/angajament de punere la dispozitie: autobasculante/excavator/buldoexcavator/incarcator/repartizator finisor mixturi asfaltice/instalatie de aplicare a emulsiilor bituminoase/vibrocompactor cu cilindru lis/ vibrocompactor pe pneuri/autogreder/ instalatie de preparare a mixturilor asfaltice/instalatie de preparare betoane( fixa sau mobila.Se vor prezenta documente care sa demonstreze indeplinirea cerintei privind dotarea tehnica minima(liste de inventar pentru dotarea proprie, precontracte de inchiriere sau declaratii de punere la dispozitie pentru dotarea ce urmeaza a fi inchiriata)Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator (propriu sau cu contract de prestare sau declaratie de punere la dispozitie, autorizat pentru determinarile specifice lucrarilor de constructii. Mixturile asfaltice, produse de statia de preparare asfalt prezentata in oferta, trebuie sa faca dovada atestarii conformitatii cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini.Atestarea conformitatii mixturilor asfaltice trebuie facuta de un organism de certificare independent, conform prevederilor H.G.nr. 622/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a produselor pentru constructii completata si modificata de H.G.167/2012; prevederilor Regulamentului privind atestarea conformitatii produselor pentru constructii- Anexa la Ordinul MTCT nr. 1558/26.08.2004.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Experienta specifica in executie privind lucrarile de drumuri. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract asemanator ca natura si complexitate cu obiectului contractului, in valoare de minim 3.391.237 lei valoare ce nu include procentul de diverse si neprevazute insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei a lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an. in Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor, procese verbale de receptie orice alte documente relevante privind demonstrarea experientei similare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza experienta specifica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice, umane si experienta proprie invocata. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor, art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d si art. 691 din O.U.G. 34/2006. Tertul sustinator va completa fisele de experienta similara care vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor , procese verbale de receptie si recomandare din partea beneficiarilor. Informatii generale privind angajatii Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Sef santier inginer/subinginer specialitatea constructii rutiere drumuri si poduri sau CCIA; RTE in domeniul constructii drumuri Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent . In cazul unei asocieri, prezentarea ambelor certificate este obligatorie pentru toti Asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer