Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODEMURI


Detaliu pentru invitatia numarul 340684
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 340684/07.12.2012
Denumire contract: MODEMURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: Birou REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODEMURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ?MODEMURI? pt implementarea transmisiei datelor de la calculatoarele electronice de debit si a sistemului de centralizare automata a datelor.
II.1.6) CPV: 32552410-4 - Modemuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 350 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
: 1.727 leiPerioada de valab: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Gar. de part. se exprima in lei, se va prezenta in original la deschiderea licitatiei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atribuire. ? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la RO82RNCB0231015466340001 BCR Medias. Data la care se va face echivalenta lei/euro este cea comunicata de BNR cu 5 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor. Aut. contractanta are dreptul de a vira gar. pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna executie in per. de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, aut. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010, suma ce va fi retinuta fiind de 863, 5 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - se va completa Formularul nr 1.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 1A.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se va completa Formularul nr. 1B4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr 1C. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Corin Cindrea-Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;2.Costel Totan?Director SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias;3. Lucia Ionascu-Director Economic;4.Mihai Man?presedinte comisie evaluare;5.Ovidiu Lapadatu?membru;6. Ovidiu Muresan-membru;7.Florin Deac-membru;8.Lucian Achimet-membru.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat side asigurare de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu H.G. nr. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Certificatele constatatoare se vor prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. Cerinta nr. 1.Persoane juridice/fizice romanea)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu codul CAEN corespunzator obiectului contractului.Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, saub)Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(copie , ,conf cu originalul??).Cerinta nr.2.Persoane juridice /fizice straine: Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr. 3.Pt operatorii ec. inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor4 mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care sa contina toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, raportata la cursul mediu BNR/info europa pt fiecare an), inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.In cazul asocierii mai multor operatori economici, fiecare asociat trebuie sa prezinte fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ( calculati de la data depunerii ofertelor).Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, va contine valori, perioade de livrare si beneficiari.Oferantul va prezenta obligatoriu cel mult doua documente/contract /proces-verbal de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare. Informatii suplimentare se pot obtine la nr. de telefon: +40 269201240, +40 269201241
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer