Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODEMURI GPRS COMPATIBILE SOFTWARE IGAS


Detaliu pentru invitatia numarul 345635
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345635/20.04.2013
Denumire contract: MODEMURI GPRS COMPATIBILE SOFTWARE IGAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, BIROUL REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE; telefon: +40 269201241.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODEMURI GPRS COMPATIBILE SOFTWARE IGAS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de MODEMURI GPRS COMPATIBILE SOFTWARE IGAS pt a asigura comunicatia GPRS de la punctele de predare/primire in SNT pt transmiterea datelor la distanta, cu o viteza mult mai mare si cu un cost foarte scazut.
II.1.6) CPV: 32552410-4 - Modemuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.este de 1.500 lei.Perioada de valab.a gar pt particip: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Data de referinta la care se face echivalenta in lei a gar.part. depuse constituite in alte valute(daca este cazul)este cu 5 zile inainte de data limita de dep a ofertelor, la cursul comunicat de BNR.2.Modul de constituire conf.prev.art. 86 alin(1)din HG 925/2006: a)Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Scris de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul aut.contr. RO82RNCB0231015466340001 deschis la BCR Medias.Gar de particip se va prezenta in sedinta de deschidere, in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse.Documentul care atesta constituirea gar de particip(in copie)va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu la data si ora stabilita pentrudeschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul constituite gar de particip in cuantum de 50% din valoarea gar.de particip prevazuta in docum.de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea gar de particip(in copie)si declaratia privind incadrarea in categoria IMM, exterior plicului care contine oferta.Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul gar.de particip. care se va retine in conditiile art. 2781din OUG nr.34/2006 este de 769, 30 lei.Retinerea gar de particip se va face in conform. cu prev legale in domeniul achizitiilor publice.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - se va completa Formularul nr 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 1A.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) - se va completa Formularul nr. 1B4.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr 1C.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1.Corin Cindrea-Director General SNGN ROMGAZ SA Medias, 2. Lucian Birsan?Director Departament Tehnic Achizitii;3.Costel Totan?Director SNGN ROMGAZ SA Sucursala Medias; 4.Teodora Achimet- Director economic; 5.Mihai Man ?Director Tehnic-presedinte comisie evaluare;6.Lucian Achimet?membru;7.Cristian Simescu ?membru;8.Monika Boros-membru;9. Florin Deac-membru;10.Ovidiu Muresan-membru.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romane. Ofertantul trebuie sa prezinte: a)Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu codul CAEN corespunzator obiectului contractului. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, saub)Autorizatie de functionare, precum si orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Persoane juridice /fizice straineOfertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea de contract pe care o va realiza.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., 2. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 150.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similaraLista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ( calculati de la data limita a depunerii ofertei)Oferantul va prezenta obligatoriu o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul are obligatia de a prezenta maxim doua documente/contract /proces-verbal de receptie, etc. prin care sa confirme livrarea de produse similare, a caror valoare insumata sa fie de minim 50.000 lei 1. Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer