Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Moderinizare drumuri de exploatare agricola Comuna Limanu judetul Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 341071
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LIMANU
Numar invitatie: 341071/14.12.2012
Denumire contract: Moderinizare drumuri de exploatare agricola Comuna Limanu judetul Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIMANUCod fiscal: 4671688, Adresa: str. Castanului, 32, Limanu, Telefon: 0241858204, Fax: 0241858201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Castanului, 32, Limanu, Romania, cod postal: 907160, telefon: +40 241858204, fax: +40 241858201, persoana de contact: Bogdan Voicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Limanu, str. Castanului, 32, Limanu, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Moderinizare drumuri de exploatare agricola Comuna Limanu judetul Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucari de moderinizare drumuri de exploatare agricola Comuna Limanu judetul Constanta
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 250, 382 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 30.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv90 zile.Ptr. GP in alta valuta, echiv. leu/alta valuta, cf. curs BNR la data calculata cu 5 zile iniante de data limita de depunere a ofertelor din invit. particip. GP se constituie prin virament bancar in contul RO88TREZ2335006XXX000033 deschis la Trezoreria Municipiului Mangalia, jud. Constantasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare , in original, se depune intr-un plic deschis, impreuna cu scrisoarea de inaintare si imputernicirea de participare la procedura, separat, care va insoti documentele ofertei.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatiibeneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 , in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.Nota: In cazul unei contestatii si CNSC respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.b) din OUGnr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 7.030, 38lei. G.P. se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului fara TVA. Mod de constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. Cerinte: A.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, conform Formularului 3pentru persoane juridice romane: B. Prezentarea declaratie proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 conform Formularului 4Pentru persoane juridice romane: C. cazier fiscal ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003D.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului ComertuluiE.Cazier judiciar al administratorului/ administratorilor societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului ComertuluiF. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.G. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine: - Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local (in conditiile in care in tara respectiva se elibereaza astfel de documente, conform prevederilor legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul)sau orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in limba de origine , insotite de o traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata .Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 si vor prezenta in acest sens documentele solicitate pentru ofertant.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform Formularului 5 . Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Nicolae Iustin URDEA ? PrimarDumitru Marius - ViceprimarVoicu Bogdan- SecretarMandache Tanta - ContabilPetrache Nineta -JuristIonut HUHULEA ? Responsabil Achizitii PubliceLista persoanelor care aproba bugetul: Dumitru MariusBarbat Claudia VasilicaBobosatu AurelCraciun NicolaeDumitrache CristianEnacache Fevronia LilianaFeodorof MihaiGeorgescu Gheorghe DanielLuca Liviu DanielMaricoiu Ionut CalinMarinica StefanPopa MarcelStanica GheorgheStefan TudorZaharia Maria3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010: -Prezentare certificat, conform modelului din Formularul 64. Declaratie privind calitatea de participant . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere: Prezentare declaratie, conform Formularului 7 Cerinta: Obiectul de activitate al ofertantului - sa cuprinda lucrari de constructii a drumurilor . Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Pentru persoane juridice romane: prezentare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prezentate, in original sau copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant, Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii trei ani sa fie de minim 6.000.000, 00 lei., Bilanturile pentru cel mult ultimii trei anisau alte documente disponibile din care sa rezulte indicatorul financiar ; pt echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara: se solicita un contract similar executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani de activitatea carui valoare a fost de minim 3.000.000 lei fara TVA.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experinetei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea de certificari de buna executie pentru contractul de lucrari care demonstreaza exp. similara, astfel: Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiat proces verbal de receptie finala), intocmite in cf cu prev. HG nr. 273/1994/recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din care sa rezulte modul corespunzator de indepline a obligatiilor contractuale si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari /document constator cu privire la contractul care demonstreaza exp. similara (document emis in conf.cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006)., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, Personalul cheie responsabil contr., minim solicitat: 1. Responsabil de contract/sef santier / Coordonat de lucrare Cerinte: studii sup. in domen. constr. Drumuri. - exp. gen. in domeniul drumurilor in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii ;exp. specif. in pozitia propusa, pt cel putin un contr. similar 2.Responsabil RTE pe domeniul constructii drumuri - atestat profesional eliberat de institutiile abilitate (MDRT), conform prevederilor Legii nr. 10/1995 cu completarile si modificarile ulterioare valabil la data deschiderii ofertelor, 3. Resp. asigurarea calitatii: documente din care rezulta (decizia angajatorului, etc.) ca poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul de calitate, in cf.cu legislatia in vigoare, in domeniul contr. 4.Respons. de securit si sanat. santier: atest. prof. ca poate desfasura activit. de responsabil cu protectia muncii, in domeniul prot. muncii, cf. Lg 319/2006, Cerinte pentru personalul propus: CV-uri pentru personalul cheie responsabil de ineplinirea contractului.2.Diplomele, certificatele, atestatele sau deciziile interne ale angajatorului etc. necesare dovedirii pregatirii profesionale si capacitatii de indeplinire a rolului acordat in echipa., Declaratie disponibilitate/angajament de participare, in cazul in care membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai operatorului economic, pentru lucrarile care urmeaza a fi executate., Declaratie referitoare la detinerea sub orice forma sau accesul (drept de folosinta sau angajament de colab) pentru utilajele, echipamentele tehnice pentru indeplinirea lucrarii.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va trebui sa prezinte dovezi in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul" privinddispunerea sub orice forma de instalatiile, utilajele, echipamentele, mijloacele tehnice si de transport declarate in oferta, in stare de functionare., Echipamente minim solicitate: - autobasculante, autogreder, buldoexcavator, cilindu compactor, buldozer, repartitor mixtura asfaltica, statie de betoane autorizata, statie de preparare a mixturilor asfaltice, laborator autorizat de minim grad II pentru lucrari de infrastructura rutiera, Declaratie referitoare partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora Certificat pentru managementul calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificat pentru management de mediu in conformitate cu ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul constructii de drumuri.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, pentru celelate oferte punctajul se calculeaza: P(n) = Pretcel mai mic/Pretul ofertei(n) x 70
Perioada de garantie a lucrarii
30
Descriere: Perioada de garantie, expr. in luni calendaristice. Perioada min garantie acceptata min. 12 luni, iar perioada maxima va fi de 60 luni (peste aceasta perioada nu se vor acorda punctaje suplimentare). Pentru oferta cu per. garantie cea mai mare se acorda 30 puncte; pentru oferte sub aceasta perioada se va acorda pucntajul astfel: P per garnt (n) = Per garnt oferta (n)/ Per garnt max x 30. Nota: ptr. perioade de garantie oferite sub 12 luni calend. ofertele vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 11:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer