Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Moderizare drumuri de interes local in comuna Gradinari cu satele Tintava, Zorile si Gradinari


Detaliu pentru invitatia numarul 345188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: comuna gradinari (Consiliul local al comunei gradinari)
Numar invitatie: 345188/12.04.2013
Denumire contract: Moderizare drumuri de interes local in comuna Gradinari cu satele Tintava, Zorile si Gradinari
Stare procedura: Suspendata(din 12.04.2013 20:28)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialcomuna gradinari (Consiliul local al comunei gradinari)Cod fiscal: 5874885, Adresa: Str Principala nr.1, Gradinari, Telefon: 0246 251 406, Fax: 0246 251 514
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Principala nr.1, Gradinari, Romania, cod postal: 087115, telefon: +40 246251406, fax: +40 246251514, persoana de contact: Florea Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Gradinari jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Moderizare drumuri de interes local in comuna Gradinari cu satele Tintava, Zorile si Gradinari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie lucrari drumuri secundare in lungime totala de 7450 mlProcentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute(3%) este in cuantum de 275000 lei
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 441, 725 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
180000 lei. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelorDurata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Tudor Florea, primar, Dumitrache Gheorghe. viceprimar, Dogaru Petruta Liliana, secretar, Pelin Alina-Mariana, contabil, consilieri: Ilie Marin, Neagu Florin, Stanica Costel. Preda Constantin, Nitu Tite, Mirea Gheorghe, Nanu Victor , Preda Traian, Stefan Tudor, Badea Ionel, Stefan Petrica, Nitu Lica.completarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu18 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevantcare sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2010, 2011 si 2012. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.pentru bilantul de la 31.12.2012 se pot prezenta si alte documente relevante avand in vedere ca termenul scadent pentru depunerea bilantului pe 2012 nu a expirat si exista posibilitatea ca nu toti operatorii sa il aiba depus la acesta dataPrezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: utilaje si echipamentepentru proiectare: - plotter- imprimanta LASER- statie topografica- calculatoare minim 3pentru executie: - buldoexcavator- autogreder- incarcator frontal- cilindru compactor lis-cilindru compactor pe pneuri- repartitor asfalt- autobasculanta- statie betoane- statie asfalt, personalul solicitat se refara la urmatoarele categorii: pentru proiectare: - minim 2 ingineri constructori specialitarea drumuri si poduri- topometrist cadastrist autorizatpentru executie: - inginer constructor specialitatea drumuri si poduri altul decat cel de la proiectare- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in careva fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnatepana la semnmarea contractului de achizitie publica, experienta similara va consta in: o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- pentru proiectare - dovada finalizarii in ultimii trei ani a minim un contractmaxim trei contracte avand ca obiect servicii de proiectare sisteme rutiere in valoare totala de minim 160000 lei fara TVA- pentru executie - dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract- maxim 3 contracte de lucrari de drumuri in ultimii cinci ani in valoare totala de minim 8840000 leiOfertantii vor putea prezenta pentru dovedirea experientei similare si contracte cuprinzand atat proiectare si executie in valoare totala de minim 9166725 lei fara TVA certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului, certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publicaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de realizarea proiectului
10
Descriere: componenta tehnica 1
durata de executie
10
Descriere: componente tehnica 2
termenul de interventie la remedierea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: componenta tehnica 3
termen de garantie
15
Descriere: componenta tehnica 4
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 19:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer