Achizitie publica - MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER
Detaliu pentru invitatia numarul 321500
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321500/09.03.2012
Denumire contract: MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOROD (PRIMARIA)Cod fiscal: 4687250, Adresa: LOCALITATEA BOROD NR.162, Borod, Telefon: 0259/315098, Fax: 0259/315506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA BOROD NR.162, Borod, Romania, cod postal: 417065, telefon: +40 259315098, fax: +40 259315506, persoana de contact: SORIN PETRU SARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Borod, nr. 162, loc. Borod, judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1.MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUM VICINALE , LOT 2.ALIM CU APA POTAB IN SATUL CORNITEL, LOT3.CANALIZ APE UZATE MENAJERE IN SATELE CORNITEL SI BOROD CU ST DE EP IN LOC. BOROD, LOT 4.MODERNIZ CAMIN CULT BOROD, LOT 5. MODERNIZ CAMIN CULT CORNI?EL, IN COM BOROD- JUD BIHOR SICOM PLOPIS-JUD SALAJ
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 099, 752 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar pentru particip pt toate loturile va fi de 191.500 lei, iar pe loturi: LOT 1. MODERNIZAREA DC 162, DC 167 SI DRUMURI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII garantie de particip in valoare de 94.000 lei;LOT 2.ALIM CU APA POTABILA IN SATUL CORNITEL garantie de particip in valoare de 11.000 lei;LOT 3.CANALIZ APE UZATE MENAJERE IN SATELE CORNITEL SI BOROD CU STATIE DE EPURARE IN LOC. BOROD garantie de particip in val de 70.000 lei;LOT 4. MODERNIZ CAMIN CULTURAL BOROD garantie de particip in valoare de 9.000 lei;LOT 5. MODERNIZ CAMIN CULT CORNITEL garantie de particip in val de 4.300 lei, Modul de constit: virament bancar, scris de gar bancara (Formular 16) cu valabilit de 120 de zile de la termenul de primire a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societ de asig, in condiiile legii?in original.Pt virament bancar se vor folosi urm date: Asociatia Comunelor Borod-Plopis Auseu, judetul Bihor, Cont: RO21RNCB0033099812730002- Banca: BCR Alesd- CUI: 23454553.
Garantie de buna executie
Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: retineri succesive din facturile acceptate in contul de garantie constituit in favoarea autoritatii contractante, sau scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, daca se convine astfel, pentru toata perioada derularii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 1-in original;Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 2-in original.Nota: Se solicita obligatoriu persoanelor care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute laart.181 literele a)1 si d) din OUG nr.34/2006.Declaratii privind calitatea de participant Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 3 ? in original.Documente edificatoare privind sustinerea indeplinirii cerintelor Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5-1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor-in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, valabil la data depunerii ofertelor.- original copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Cazier fiscal al societatii/societatilor participante la procedura , valabilla data depunerii ofertanturilor ? original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie Privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006.Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Se va completa si prezenta Formularul 4 ? in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - d-nul Sarca Sorin- Primarul Comunei Borod-presedintele Asociatiei;
-d-nul Cristea Nicolae-Primarul Comunei Plopis-membrul Asociatiei-d-nul Tanc Cosmin Dumitru - Viceprimarul Comunei Borod-membrul Asociatiei;
- d-na Butiri Ileana - Secretarul Comunei Borod;
- d-na Tole Mihaela Gabriela ? Contabilul Comunei BorodCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 19- in original.Persoane juridice/fizice straine Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Formularele nr. 1, 2, 3, 4, in original. Persoanele juridice/fizice straine, in locul certificatelor de cazier fiscal si judiciar, pot prezenta o declaratie pe propriaraspundere din care sa rezulte ca, ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legea statului in care isi are sediul, in materie fiscala, financiara, vamala, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original, in limba romana si in forma autentica.In cazul in care ofertaeste depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a)Ofertantii vor avea achitate toate obligatille catre bugetul consolidat al statului sicatre bugetele locale, sub sanctiunea exluderii de la procedura. Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Acest certificat va cuprinde obligatoriu activitatile specifice proiectului conform codurilor CPV din prezenta documentatie. El va fi prezentat de fiecare dintre ofertantii participanti la procedura.Certificatul va fi emis cu cel mult 30 dezile inainte de data depunerii ofertelor.Nota: La cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentulin original/copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru loturile 2, 3: Ofertantul/ofertantii vor prezenta copia conforma cu originalul a autorizatiei ANRE tip B si C2A pentru executie lucrari, valabila cel putin pana la expirarea valabilitatii ofertei. Aceasta autorizare va putea fi dovedita si de un sustinator sau subcontractant.Persoane juridice /fizice straineCerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original , insotit de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizat la notar.Cerinta obligatorie pentru loturile 2, 3: Ofertantii vor prezenta atestat ANRE tip B si C2A sau echivalent.Persoane juridice /fizice straine-Cerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original , insotit de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizatsi legalizat la notar .Cerinta obligatorie pentru loturile 2, 3: Ofertantii vor prezenta atestat ANRE tip B si C2A sau echivalent.ATENTIE: In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate anterior datei dedeschidere a ofertanturilor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b). In cazul unei asocieri certificatul constatator va trebui prezentat de toti asociatii iar conditiile referitoare la codurile CAEN pot fi indeplinite cumulativ, in functie de partea din contract executata de fiecare asociat.A nu se folosi prescurtari!
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani-pentru LOT 1 in valoare de minim 18.900.000 lei;
-pentru LOT 2 in valoare de 2.327.000 lei;
-pentru LOT 3 in valoare de14.151.000;
-pentru LOT 4 in valoare de 1.842.000 lei;
-pentru LOT 5 in valoare de 975.000 lei;, Prevederi pentru intreprinderi mici si mijlocii, pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Informatii privind sustinereafinanciara pentru certificarea existentei si disponibilitatii fondurilor in valoare de cel putin 2.800.000 lei pentru o perioada de minim 6 luni, pentru toate loturile, iar pe loturi: -pt. LOTUL 1. in valoare de 1.386.000 lei;
-pt. LOTUL 2. in valoare de170.500 lei;
-pt. LOTUL 3. in valoare de 1.037.000 lei;
-pt. LOTUL 4. in valoare de 135.000 lei;
-pt. LOTUL 5. in valoare de 71.500 lei, sustinerea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LOT 1: -1 inginerCFDP pentru sef santier;
-1 inginer CFDP pentru sef santier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM;
-1 topograf, LOT 2: -1 inginer de instalatii in constructii pentru sef santier ;
-1 inginer de instalatii in constructii pentru ?ef de ?antier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul instalatii in constructii;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul in domeniul IX;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM;
-1 topograf-1 inginer autorizat ANRE, LOT 3: -1 inginer de instalatii in constructii pentru sef santier ;
-1 inginer de instalatii in constructii pentru ?ef de ?antier-adjunct;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul instalatii in constructii;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) in domeniul in domeniul IX;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM;
-1 topograf-1 inginer autorizat ANRE, LOT 4: -1 inginerCCIA pentru sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile si industriale;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in domeniul constructii civile si industriale ?i al instalatiilor;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM;, LOT 5: -1 inginerCCIA pentru sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructii civile si industriale-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in domeniul constructii civile si industriale ?i al instalatiilor;
-1 Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM;, LOT 1: - min o statie de prep mixturi asfaltice.Statia tb sa aiba inspectia tehn valab si tbsa detina autoriz de mediu valab.In cazul in care of nu detine in propriet o astfel de statie tb sa faca dovada ca va putea asig cantit de asfalt neces exec lucrar(se va prez un contract sau un precontract de furniz incheiat cu un producator de mixturi asfaltice)- autobascul pt transport mixturi asfaltice(dotate cu prelate speciale) min 2 buc.- autobascul pt transport agregate minim 5 buc.- autospec cu matura mec- autospec pt aplicarea emulsiei bitumin (gudronator) ? 1 buc- repartizator de asfalt -1 buc- vibrocompact minim 2 buc.- autogreder ? 1 buc- buldoexcavator -3 bucati ;
- buldozer ? 1 buc- excavator-1 buc- automacara min 9 t -1 buc- autobetoniera ? 1 buc- mai-compactor -1 buc- trailer min 24 t -1 buc- foreza -1 buc- fr, LOT 2: -autobasculante pentru transport minim 5 buc-vibrocompactoare minim 2 buc.-buldoexcavator -2 bucati ;
-mini-incarcator -1 bucata-excavator-1 bucata-mini-excavator-1 bucata-automacara minim 9 t -1 bucata-autobetoniera ? 1 bucata ;
-trailer minim 24 t -1 bucata ;
-taietor asfalt si beton ? 2 buc;
- cilindru compactor vibrator ?minim 1 t - 1 bucata ;
-cilindru compactor pentru terasamente- 1 bucata ;
-aparat de sudura cap la cap ? 1 bucata;
-aparat de sudat cu electrofuziune ? 1 bucata;
- instalatie de foraj orizontal -1 bucata ;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 3: - autobasculante pentru transport minim 5 buc- vibrocompactoare minim 2 buc.-buldoexcavator -4 bucati ;
- mini-incarcator -1 bucata-excavator-1 bucata- mini-excavator-1 bucata- automacara minim 9 t -1 bucata-autobetoniera ? 1 bucata ;
-trailer minim 24 t -1 bucata ;
-taietor asfalt si beton ? 2 buc;
-cilindru compactor vibrator ?minim 1 t -1 bucata ;
-cilindru compactor pentru terasamente- 1 bucata ;
-aparat de sudura cap la cap ? 1bucata;
-aparat de sudat cu electrofuziune ? 1bucata;
-instalatie de foraj orizontal -1 bucata ;
-laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 4: - autobasculante pentru transport minim 2 buc- automacara minim 9 t -1 bucata-autobetoniera ? 1 bucata ;
-cilindru compactor vibrator ?minim 1 t -1 bucata ;
-schela metalica 1000 mp-popi metalici ? 1000 bucati-laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., LOT 5: - autobasculante pentru transport minim 2 buc- automacara minim 9 t -1 bucata-autobetoniera ? 1 bucata ;
-cilindru compactor vibrator ?minim 1 t -1 bucata ;
-schela metalica 1000 mp-popi metalici ? 1000 bucati-laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializareaacestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantuluiin cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica siexperienta necesara pentru a desfasura diverse activitati, Experienta similara-LOT 1: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de modernizare , drumuri sau strazi in valoare de minim 9.000.000 lei fara TVA., Experienta similara-LOT 2: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de executie lucrari de alimentare cu apa de minimum 1.000.000 lei, fara TVA., Experienta similara-LOT 3: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de executie Canalizare ape uzate menajere cu statie de epurare , in valoare de min. 7.000.000lei, fara TVA., Experienta similara-LOT 4: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de executie constructii civile de minim 920.000lei fara TVA., Experienta similara-LOT 5: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu) contract de executie constructii civile de minim 487.000lei fara TVA., Experienta similara-LOT 1, 2, 3, 4, 5: declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, sustinerea tehnico-profesionala Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului demanagement al mediului) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor siin domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului demanagement al calitatii) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor siin domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 13:11