Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER


Detaliu pentru invitatia numarul 336385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOROD (PRIMARIA)
Numar invitatie: 336385/02.10.2012
Denumire contract: MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOROD (PRIMARIA)Cod fiscal: 4687250, Adresa: LOCALITATEA BOROD NR.162, Borod, Telefon: 0259/315098, Fax: 0259/315506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA BOROD NR.162, Borod, Romania, cod postal: 417065, telefon: +40 259315098, fax: +40 259315506, persoana de contact: SORIN PETRU SARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: loc. Borod, nr. 162, jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUMI VICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODER
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1.MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUM VICINALE , LOT 2.ALIM CU APA POTAB IN SATUL CORNITEL, LOT3.CANALIZ APE UZATE MENAJERE IN SATELE CORNITEL SI BOROD CU ST DE EP IN LOC. BOROD, LOT 4.MODERNIZ CAMIN CULT BOROD, LOT 5. MODERNIZ CAMIN CULT CORNI?EL, IN COM BOROD- JUD BIHOR SICOM PLOPIS-JUD SALAJ
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 099, 752 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar pentru particip pt toate loturile va fi de 188.300 lei, iar pe loturi: LOT 1. MODERNIZAREA DC 162, DC 167 SI DRUMURIVICINALE STR. MAGURII SI STR. CUTII garantie de particip in valoare de 94.000 lei;LOT 2.ALIM CU APA POTABILA IN SATULCORNITEL garantie de particip in valoare de 11.000 lei;LOT 3.CANALIZ APE UZATE MENAJERE IN SATELE CORNITEL SI BOROD CUSTATIE DE EPURARE IN LOC. BOROD garantie de particip in val de 70.000 lei;LOT 4. MODERNIZ CAMIN CULTURAL BOROD garantiede particip in valoare de 9.000 lei;LOT 5. MODERNIZ CAMIN CULT CORNITEL garantie de particip in val de 4.300 lei, Modul deconstit: virament bancar, scris de gar bancara (Formular 16) cu valabilit de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor sauinstrument degarantare emis de o societ de asig, in condiiile legii?in original.Pt virament bancar se vor folosi urm date: Asociatia Comunelor Borod-PlopisAuseu, judetul Bihor, Cont: RO21RNCB0033099812730002- Banca: BCR Alesd- CUI: 23454553.
Garantie de buna executie
Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusivTVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiazade reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 1-in original;Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 2-in original.Nota: Se solicita obligatoriu persoanelor care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 literele a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006.Declaratii privind calitatea de participant Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 3 ? in original. Documente edificatoare privind sustinerea indeplinirii cerintelorCerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5-1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Certificatul trebuie sa fie prezentat intr-una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, privind situatia obligatiilorscadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.- original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conform art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP3. Cazier fiscal al societatii/societatilor participante la procedura, valabil la data depunerii ofertanturilor - original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie Privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006.Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Se va completa si prezenta Formularul 4 ? in original.-Persoanele responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire si care aproba bugetul in cadrul ASOCIATIEI COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEU: d-nul Sarca Sorin- presedinte;d-nul Cristea Nicolae-membru;d-nul Tanc Cosmin Dumitru - membru;d-na Butiri Ileana - responsabil juridic; d-na Tole Mihaela Gabriela ? responsabil financiar;
-Persoanele responsabile cu aprobarea bugetului in cadrul ASOCIATIEI COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEU: Sarca Sorin;Cristea Nicolae;Tanc Cosmin Dumitru;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 19- in original.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Formularele nr. 1, 2, 3, 4, in original. Persoanele juridice/fizice straine, in locul certificatelor de cazier fiscal si judiciar, pot prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legea statului in care isi are sediul, in materie fiscala, financiara, vamala, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original, in limba romana si in forma autentica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a) Ofertantii vor avea achitate toate obligatille catre bugetul consolidat al statului si catre bugetele locale, sub sanctiunea exluderii de la procedura. Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.El va fi prezentat de fiecare dintre ofertantii participanti la procedura.Certificatul va fi emis cu cel mult 30 dezile inainte de data depunerii ofertelor.Nota: La cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineCerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original , insotit de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizat la notar.ATENTIE: In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate anterior datei de deschidere a ofertanturilor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. In cazul in careoferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b). In cazul unei asocieri certificatul constatator va trebui prezentat de toti asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prevederi pentru intreprinderi mici si mijlociiIn cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci vabeneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004privind IMM-urile. Ofertantii care prezinta cifra de afacere globala mai micadecatcea solicitata vor fi respinsi, sustinerea economico-financiaraPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).", Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani-pentru LOT 1 in valoare de 18.900.000 lei;
-pentru LOT 2 in valoare de 2.327.000 lei;
-pentru LOT 3 in valoare de 14.151.000;
-pentru LOT 4 in valoare de 1.842.000 lei;
-pentru LOT 5 in valoare de 975.000 lei;
-bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, vizat si inregistrat de organele competente;Nota: in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conf art. 185 alin (2) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: sustinerea tehnico-profesionalaPersoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)., LOT 1: -1 ing CFDP pt sef santier;
-1 ing CFDP pt sef santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constructii rutieredrumuri si poduri;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constructiirutiere drumuri si poduri;
-1 Resp (inspector) cu protec si securitatea muncii SSM;
-1 topograf-curriculum vitae- anexa la Form nr. 6, in orig- pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006- pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a dipl de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?in termen de valabilit: pt RTE in dom constr rut drum si poduri;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehnic de calit(CQ) in dom constr rut drum si poduri in cadrul societ: pt Resp cu contr tehnic de calit in dom constr rut drum si poduri;
-copie diploma de ing in profilul geodezie-cadastru pt topograf;Se vor prez Form 6 si Form 7, LOT 2: -1 ing de instal in constr pt sef santier ;
-1 ing de instalatii in constr pt sef de santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom instalatii in constr;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom in dom IX;
-1 Resp (inspector) cu prot si securit muncii SSM;
-1 topograf-1 ing autorizat ANRECV, anexa la Form nr. 6, in orig- pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a dipl de studii sau de calificare: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?in termen de valabilit: pt RTE in dom instal in constr;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehnic de calitate (CQ) in dom IX in cadrul societ: pt Resp CQ in dom in dom IX;
-copie dupa dipl de ing in profilul geodezie ? cadastru pt topograf;
- copia autoriz ANRE pt ing autorizat ANRE.Se vor prez -Form 6, Form 7, LOT 3: -1 ing de instalatii in constr pt sef santier ;
-1 ing de instalatii in constr pt sef de santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom instal in constr;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom in dom IX;
-1 Resp (inspector) cu prot si securitatea muncii SSM;
-1 topograf-1 ing autorizat ANRECV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitmatiei?in termen de valab: pt RTE in dom instal in constr;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehn de calit (CQ) in dom IX in cadrul societ: pt Resp CQ in dom in dom IX;
-copie dupa dipl de ing in prof geodezie ? cadastru pt topograf;
- copia autoriz ANRE pt ing autoriz ANRE.Se vor prez Form 6 si Form 7, LOT 4: -1 ing CCIA pt sef santier/sef punct de lucru;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constr civile si industriale;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in dom constr civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Resp (inspector) cu prot si securitatea muncii SSM;CV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?in termen de valabilit: pt RTE in dom constr civ si industriale;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constr civile si industriale si al instalatiilor in cadrul societatii: pt Resp CQ in dom constr civile si industriale si al instalSe vor prez Form 6 si Form 7, LOT 5: -1 ing CCIA pt sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constr civile si industriale-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in dom constr civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Resp (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM;CV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?in termen de valabilit: pt RTE in dom constr civile si industriale;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constr civile si industriale si al instalatiilor in cadrul societatii: pt Resp CQ in dom constr civile si industriale si al instal.Se vor prez Form 6 si Form 7, LOT 1: statie de prep mixt asfalt.Statia tb sa aiba insp tehn val.In caz in care of nu detine in propr o ast de statie tb sa faca dov ca va putea asig cant de asfalt neces ex lucr(se va prez un contr sau un precontr de furniz incheiat cu un prod de mixturi asfaltice)- autobasc transp mixturi asf (dotate cu prelate spec) - autobasc transp agregate- autospec cu matura mec - autospec aplic emulsiei bitumin (gudronator) - repartizator asfalt - vibrocompact - autogreder - buldoexcav - excavator- automacara - autobeton - mai-compactor - taietor asfalt si beton - cil compac vibr - cil compac asfalt - cil compac terasam - lab min grad II, autoriz ISC cu pers spec pt efec control calit lucr sau dov inch unui contr de serv cu lab incerc autoriz, LOT 2: -autobasculante pentru transport; -vibrocompactoare; -buldoexcavator; -mini-incarcator;
-excavator;
-mini-excavator;
-automacara;
-autobetoniera;
-trailer; -taietor asfalt si beton;
- cilindru compactor vibrator;
-cilindru compactor pentru terasamente; -aparat de sudura cap la cap;
-aparat de sudat cu electrofuziune; - instalatie de foraj orizontal;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentruefectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contractde prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat, LOT 3: - autobasculante pentru transport;
- vibrocompactoare;
- buldoexcavator; - mini-incarcator; - excavator;
- mini-excavator;
- automacara;
- autobetoniera;
- trailer;
- taietor asfalt si beton;
- cilindru compactor vibrator;
- cilindru compactor pentru terasamente;
- aparat de sudura cap la cap;
- aparat de sudat cu electrofuziune;
- instalatie de foraj orizontal;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat.., LOT 4: - autobasculante pentru transport ; automacara;
- autobetoniera;
- cilindru compactor vibrator;
- schela metalica ;
- popi metalici ;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat, LOT 5: - autobasculante pentru transport ;
- automacara ;
- autobetoniera ;
- cilindru compactor vibrator ;
- schela metalica - popi metalici;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializatpentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unuicontract de prestari servicii cu un laborator de incercari autorizat.., Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializareaacestora.Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificarea ofertantuluiin cazul in care se constata ca acesta nu are capacitatea tehnica siexperienta necesara pentru a desfasura diverse activitati, Experienta similara-LOT 1: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare in valoare de minim 9.000.000lei fara TVA., Experienta similara-LOT 2: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minimum 1.000.000 lei, fara TVA., Experienta similara-LOT 3: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare, in valoare de min. 7.000.000 lei, fara TVA., Experienta similara-LOT 4: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minim 920.000 lei fara TVA., Experienta similara-LOT 5: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minim 487.000 lei fara TVA. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului demanagement al mediului) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor siin domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului demanagement al calitatii) sau echivalent.valabil la data depunerii ofertelor siin domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii.Nu se admit ofertanti in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer