Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZ DRUMURI, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODERNIZ CAMINE CULT, FURNIZARI


Detaliu pentru invitatia numarul 352097
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ASOCIATIA COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEU
Numar invitatie: 352097/06.08.2013
Denumire contract: MODERNIZ DRUMURI, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODERNIZ CAMINE CULT, FURNIZARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEUCod fiscal: 23454553, Adresa: Localitatea BOROD nr. 162, comuna Borod, judetul Bihor, Borod, Telefon: +40 259315098, Fax: +40 259315506
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea BOROD nr. 162, comuna Borod, judetul Bihor, Borod, Romania, cod postal: 417065, telefon: +40 259315098, fax: +40 259315506, persoana de contact: SORIN PETRU SARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea BOROD nr. 162, comuna Borod, judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZ DRUMURI, ALIM CU APA, CANALIZARE, MODERNIZ CAMINE CULT, FURNIZARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1.MODERNIZ DC 162, DC 167 SI DRUM VICINALE , Valoarea estimata fara TVA: 9.465.773 lei RON (din care diverse si neprevazute: 14.526 lei in procent de 0, 16% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2, 1.3, 2, 4 )LOT 2.ALIM CU APA POTAB IN SATUL CORNITEL, Valoarea estimata fara TVA: 1.166.276 RON (din care diverse si neprevazute: 2.767 lei in procent de 0, 25% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2, 1.3, 2, 4 )LOT 3.CANALIZ APE UZATE MENAJERE IN SATELE CORNITEL SI BOROD CU ST DE EP IN LOC. BOROD, Valoarea estimata fara TVA: 7.087.138 RON (diverse si neprevazute: 11.270 lei in procent de 0, 16% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2, 1.3, 2, 4 )LOT 4. MODERNIZ CAMIN CULT BOROD, Valoarea estimata fara TVA: 923.182 RON (diverse si neprevazute: 1.766 lei in procent de 0, 19% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2, 1.3, 2, 4)LOT 5. MODERNIZ CAMIN CULT CORNITEL, Valoarea estimata fara TVA: 488.712 RON ( diverse si neprevazute: 1.000 lei in procent de 0, 20% din valoarea cheltuielilor prevazute la cap. 1.2, 1.3, 2, 4 )LOT 6 DIVERSE TIPURI DE MOBILIER, Valoarea estimate fara 134.475tvaLOT 7. ECHIP INFORMATICE SI ACCES DE BIROU CU EXCEPTIA MOBILIERULUI SIA PACHETELOR SOFTWARE, Valoarea estimate fara 61.920 tvaLOT 8. INSTRUMENTE MUZICALE, Valoarea estimate fara 81.940 tvaLOT.9 COSTUME POPULARE Valoarea estimate fara 75.000tva
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 484, 416 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1. -94.000 lei;LOT 2.- 11.000 lei;LOT 3.- 70.000 lei;LOT 4. - 9.000 lei;LOT 5. - 4.300 lei, LOT 6.- 1.345 lei, LOT 7. -600 lei, LOT 8. ? 820 lei, LOT 9. ? 750 lei, Modul de constit: virament bancar, scris de gar bancara (Formular 16) cu valabilit de 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor sau instrument de garantare emis de o societ de asig, in condiiile legii?in original.Pt virament bancar se vor folosi urm date: Asociatia Comunelor Borod-Plopis Auseu, judetul Bihor, Cont: RO21RNCB0033099812730002- Banca: BCR Alesd- CUI: 23454553. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cu 50% a garantiei pentru participare este necesar ca fiecare operator economic asociat sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Curs BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5: Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA. Garantia de buna executie constituita pentru minim 24 de luniModul de constituire a garantiei de buna executie a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; b)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011). In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.Pentru loturile: 6, 7, 8, 9 nu se constituie garantiede buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toti ofertanti vor prezenta documentele de calificare si selectie conform ANEXEI II din Ordinul nr. 509 al presedintelui A.R.M.A.P. privind formularea criteriilor de calificare si de selectie, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei in data de 28 septembrie 2011Declaratii privind eligibilitatea Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 1-in original;Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 2-in original.Nota: Se solicita obligatoriu persoanelor care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala declaratii privind neincadrarea in art. 180, declaratiile de neincadrare in situatiile prevazute la art.181 literele a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006, declaratii privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006.Declaratii privind calitatea de participant Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Ofertantii trebuie sa completeze Formularul 3 ? in original. Documente edificatoare privind sustinerea indeplinirii cerintelorCerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9-1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele. Certificatul trebuie sa fie prezentat intr-una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, privind situatia obligatiilorscadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.- original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conform art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP3. Cazier fiscal al societatii/societatilor participante la procedura, se va raporta la data limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratie Privind neincadrarea in prevederile art. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006.Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Se va completa si prezenta Formularul 4 ? in original. Se va completa si prezenta de catre subcontractanti- Formularul 4-persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul ASOCIATIEI COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEU: d-nul Sarca Sorin Petru- presedinte;d-nul Cristea Nicolae-membru;d-nul Tanc Cosmin Dumitru - membru;d-na Butiri Ileana - membru; d-na Tole Mihaela Gabriela ? membru; Bradea Ionut Florin? membru; Pacurar Gheorghe Calin? membru-Persoanele responsabile cu aprobarea bugetului in cadrul ASOCIATIEI COMUNELOR BOROD-PLOPIS-AUSEU: Sarca Sorin;Cristea Nicolae;Tanc Cosmin Dumitru;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 19- in original.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta Formularele nr. 1, 2, 3, 4, in original. Persoanele juridice/fizice straine, in locul certificatelor de cazier fiscal , pot prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, ofertantul nu a savarsit fapte sanctionate de legea statului in care isi are sediul, in materie fiscala, financiara, vamala, precum si cele care privesc disciplina financiara, in original, in limba romana si in forma autentica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a) Ofertantii vor avea achitate toate obligatille catre bugetul consolidat al statului si catre bugetele locale, sub sanctiunea exluderii de la procedura. Persoane juridice/fizice romane-Cerinta obligatorie pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.El va fi prezentat de fiecare dintre ofertantii participanti la procedura. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor Nota: La cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Atestat ANRE? de tip B pentru ?executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice-pt loturile 2, 3, 4, 5.Persoane juridice /fizice straineCerinte obligatorii pentru loturile 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original , insotit de traducerea in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizat la notar.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in cursATENTIE: In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b). In cazul uneiasocieri certificatul constatator va trebui prezentat de toti asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prevederi pentru intreprinderi mici si mijlociiIn cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004privind IMM-urile. Ofertantii care prezinta cifra de afacere globala mai mica decatcea solicitata vor fi respinsi sustinerea economico-financiaraPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art 69^1, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani-pentru LOT 1 in valoare de cel putin 18.900.000 lei;
-pentru LOT 2 in valoare de cel putin 2.327.000 lei;
-pentru LOT 3 in valoare de cel putin 14.151.000 lei;
-pentru LOT 4 in valoare de cel putin 1.842.000 lei;
-pentru LOT 5 in valoare de cel putin 975.000 lei;
-pentru LOT 6 in valoare de cel putin 260.000 lei;
-pentru LOT 7 in valoare de cel putin 120.000 lei;
-pentru LOT 8 in valoare de cel putin 160.000 lei;
-pentru LOT 9 in valoare de cel putin 140.000 lei;
-bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente pentru indeplinirea cerintei de calificare.Nota: in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului conf art. 185 alin (2) din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: sustinerea tehnico-profesionalaPersoana care asigura sustinerea tehnica siprofesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)si ale art 69^1, LOT 1: -1 ing CFDP pt sef santier;
-1 ing CFDP pt sef santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constructii rutiere drumuri si poduri;
-1 Resp (inspector) cu protec si securitatea muncii SSM;
-1 topograf-curriculum vitae- anexa la Form nr. 6, in orig- pt fiec persoana(nu se solicita CV pt RTE);
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG 34/2006- pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a dipl de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?valabila la data limita de depunere a ofertelor: pt RTE in dom constr rut drum si poduri;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehnic de calit(CQ) in dom constr rut drum si poduri in cadrul societ: pt Resp cu contr tehnic de calit in dom constr rut drum si poduri;
-copie diploma de ing in profilul geodezie-cadastru pt topograf; Se vor prez Form 6-Personalul cheie al ofertantului propus pt indeplinirea contractului si Form 7-Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, LOT 2: -1 ing de instal in constr pt sef santier ;
-1 ing de instalatii in constr pt sef de santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom instalatii in constr;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom in dom IX;
-1 Resp (inspector) cu prot si securit muncii SSM;
-1 topograf-1 ing autorizat ANRECV, anexa la Form nr. 6, in orig- pt fiec persoana (nu se solicita CV pt RTE);
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a dipl de studii sau de calificare: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?valabila la data limita de depunere a ofertelor: pt RTE in dom instal in constr;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehnic de calitate(CQ) in dom IX in cadrul societ: pt Resp CQ in dom in dom IX;
-copie dupa dipl de ing in profilul geodezie ? cadastru pt topograf;
- copia autoriz ANRE pt ing autorizat ANRE. Se vor prez Form 6-Personalul cheie al ofertantului propus pt indeplinirea contractului si Form 7-Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, LOT 3: -1 ing de instalatii in constr pt sef santier ;
-1 ing de instalatii in constr pt sef de santier-adjunct;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom instal in constr;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom IX;
-1 Resp (inspector) cu prot si securitatea muncii SSM;
-1 topograf-1 ing autorizat ANRECV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana (nu se solicita CV pt RTE);
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitmatiei?valabila la data limita de depunere a ofertelor: pt RTE in dom instal in constr;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu contr tehn de calit (CQ) in dom IX in cadrul societ: pt Resp CQ in dom IX;
-copie dupa dipl de ing in prof geodezie ? cadastru pt topograf;
- copia autoriz ANRE pt ing autoriz ANRE. Se vor prez Form 6-Personalul cheie al ofertantului propus pt indeplinirea contractului si Form 7-Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, LOT 4: -1 ing CCIA pt sef santier/sef punct de lucru;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constr civile si industriale;
-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in dom constr civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Resp (inspector) cu prot si securitatea muncii SSM;
- 1 ing autorizat ANRECV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana (nu se solicita CV pt RTE);
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?valabila la data limita de depunere a ofertelor: pt RTE in dom constr civ si industriale;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constr civile si industriale si al instalatiilor in cadrul societatii: pt Resp CQ in dom constr civile si industriale si al instal- copia autoriz ANRE pt ing autoriz ANRE.Se vor prez Form 6-Personalul cheie al ofertantului propus pt indeplinirea contractului si Form 7-Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, LOT 5: -1 ing CCIA pt sef santier/ sef punct de lucru;
-1 Resp tehnic cu executia (RTE) in dom constr civile si industriale-1 Resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) ani in dom constr civile si industriale si al instalatiilor;
-1 Resp (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM;
-1 ing autorizat ANRECV, conf anexa la Form nr. 6, in orig-se va compl pt fiec persoana (nu se solicita CV pt RTE);
- copie conf cu orig a angajam de particip cf Art. 188, alin 3 lit c) din OUG34/2006-se va compl pt fiec persoana;
- copie conf cu orig a diplom de studii sau de calific: pt expertii care nu sunt atastati in cond legii;
- copie conf cu orig a atest si a legitm?valabila la data limita de depunere a ofertelor: pt RTE in dom constr civile si industriale;
- copie conf cu orig a deciziei de numire ca resp cu controlul tehnic de calitate (CQ) in dom constr civile si industriale si al instalatiilor in cadrul societatii: pt Resp CQ in dom constr civile si industriale si al instal.- copia autoriz ANRE pt ing autoriz ANRE.Se vor prez Form 6-Personalul cheie al ofertantului propus pt indeplinirea contractului si Form 7-Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, LOT 6, LOT 7, LOT 8, LOT 9Lista personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului Formular 22CV (Anexa la Formular 6) , Contracte de munca /de prestari servicii inregistrate in conditiile legii sau copie dupa registrul Revisal/ Angajament de participare;, LOT 1: statie de prep mixt asfalt. In caz in care of nu detine in propr o ast de statie tb sa faca dov ca va putea asig cant de asfalt neces ex lucr(se va prez un contr sau un precontr de furniz incheiat cu un prod de mixturi asfaltice)- autobasc transp mixturi asf (dotate cu prelate spec) - autobasc transp agregate- autospec cu matura mec - autospec aplic emulsiei bitumin (gudronator) - repartizator asfalt - vibrocompact - autogreder - buldoexcav - excavator- automacara - autobeton - mai-compactor - taietor asfalt si beton - cil compac vibr - cil compac asfalt - cil compac terasam - lab min grad II sau dov inch unui contr de serv cu lab incercAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului si solicita angajamentul de punere la dispozitie a acestora., LOT 2: -autobasculante pentru transport; -vibrocompactoare; - buldoexcavator; -mini-incarcator;
-excavator;
-mini-excavator;
-automacara;
- autobetoniera;
-trailer; -taietor asfalt si beton;
- cilindru compactor vibrator;
- cilindru compactor pentru terasamente; -aparat de sudura cap la cap;
-aparat de sudat cu electrofuziune; - instalatie de foraj orizontal;
- laborator minim gradul IIsau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercariAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului si solicita angajamentul de punere la dispozitie a acestora., LOT 3: - autobasculante pentru transport;
- vibrocompactoare;
- buldoexcavator; - mini-incarcator; - excavator;
- mini-excavator;
- automacara;
- autobetoniera;
- trailer;
- taietor asfalt si beton;
- cilindru compactor vibrator;
- cilindru compactor pentru terasamente;
- aparat de sudura cap la cap;
- aparat de sudat cu electrofuziune;
- instalatie de foraj orizontal;
- laborator minim gradul IIsau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului si solicita angajamentul de punere la dispozitie a acestora., LOT 4: - autobasculante pentru transport ; automacara;
- autobetoniera;
- cilindru compactor vibrator;
- schela metalica ;
- popi metalici ;
- laborator minim gradul II sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercariAutoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului si solicita angajamentul de punere la dispozitie a acestora., LOT 5: - autobasculante pentru transport ;
- automacara ;
- autobetoniera ;
- cilindru compactor vibrator ;
- schela metalica - popi metalici;
- laborator minim gradul II sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un laborator de incercari.Autoritatea contractanta solicita asigurarea (din dotare proprie sau inchiriere) de la operatorii economici, asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului si solicita angajamentul de punere la dispozitie a acestora., Pt. loturile 1, 2, 3, 4, 5: Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Nedeclararea subcontractantilor duce la descalificarea ofertantului, Experienta similara-LOT 1: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare in valoare de minim 9.400.000 lei fara TVA.Pentru dovedirea experientei se vor anexa urmatoarele documente : - fisa privind experienta similarasau-certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(respectivele certificari trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit)sau- copie conforma cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, Experienta similara-LOT 2: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minimum 1.100.000 lei, fara TVA.Pentru dovedirea experientei se vor anexa urmatoarele documente : - fisa privind experienta similara sau-certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(respectivele certificari trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) sau- copie conforma cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, Experienta similara-LOT 3: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare, in valoare de min. 7.000.000 lei, fara TVA.Pentru dovedirea experientei se vor anexa urmatoarele documente : - fisa privind experienta similara sau-certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(respectivele certificari trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) sau- copie conforma cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, Experienta similara-LOT 4: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minim 920.000 lei fara TVA.Pentru dovedirea experientei se vor anexa urmatoarele documente : - fisa privind experienta similara sau-certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(respectivele certificari trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) sau- copie conforma cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, Experienta similara-LOT 5: indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 1 (unu)contract de lucrari similare de minim 487.000 lei fara TVA.Pentru dovedirea experientei se vor anexa urmatoarele documente : - fisa privind experienta similara sau-certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari(respectivele certificari trebuie sa indice valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) sau- copie conforma cu originalul dupa procesul verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, Experienta similare in ultimii trei ani: LOT 6 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 130.000 lei-si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.LOT 7 .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 60.000 lei- si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.LOT 8 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte delivrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 80.000 lei- si care sa cuprinda servicii de realizare site.LOT 9 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 75.000 lei- si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.Prezentare: Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/recomandare/proces verbal de receptie;Se va completa Formularul 21 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani siFormularul 20 Informatii privind experienta similara. Pt loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent.valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii cerinta privind standardele trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza, PT loturile 1, 2, 3, 4, 5: Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent.valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitieIn cazul unei asociatii cerinta privind standardele trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer