Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare cladire atelier nou Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 348830
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 348830/19.06.2013
Denumire contract: Modernizarecladire atelier nou Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264205435, Fax: +40 0264205425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425, persoana de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400380, telefon: +40 0264205435, fax: +40 0264205425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizarecladire atelier nou Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare cladire atelier nou din incinta sediului SC Electrica SA Oradea.Valoare estimata a achizitiei este de 1.404.596 lei si se compune din: -valoarea de executie a lucrarii de 1.279.231 lei- valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 125.365lei reprezentand un procent de 9, 796 %din valoarea estimata pentru executia lucrarii.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 404, 596 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 25.500lei (respectiv 12.750lei pentru IMM-uri)se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si va avea valabilitatea pe toata durata de valabilitate a ofertei ? 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare. Inconformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare autoritatea contractanta va retine contestatorului dingarantia de participare suma de 5.059, 23 lei, daca contestatia este respinsa ca nefondata
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este 10%(resp 5% pt IMM-uri) din valoarea contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: 1.prin instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devin anexa la contract; valabilitatea acestora va acoperii intreaga perioada de garantie de buna executie.;2.Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, numai la Trezoreria statului; Ofertantul va specifica in oferta, modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular A;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181- formular B;Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea: conform cu originalul;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: conform cu originalul.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi inacceptabile conform art.36 alin (1), lit.b) din HG nr.925/2006;Obligatiile de plapa a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Formular A1-Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata, sunt Ilie Simion Tura? director general, Cristian Muresan? director dezvoltare, Olivia Stanca- Director Economic, Constantin Buda - Director Tehnic 110kV, Mihaela Torje-Cons.jr., Maria Mandrean-Sef Birou Disciplina Contractuala, Ada pintican - sef Serviciu Investitii, Ilie Sucala - SEM 110kV UCC, Mihaiela Oltean- Sef Serviciu Achizitii, Liana Bogdan-Serv Achizitii - in original ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 emis de ANRMA-formular A2 -Certificat constatator, in original/copie legalizat/copie"conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor;sau-Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-(in original/copie legalizat/ copie" conform cu originalul");sau-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original/copie legalizat/copie "conform cu originalul", anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).-se va prezenta o copie a ?Atestatului de tip B? eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE), care confera dreptul legal pentru proiectarea si executia de statii electrice , cerinta necesara conform art.12 din Ordinul ANRE nr.23/2013 ; in conformitate cu L123/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 , insotit de dovada depunerii lui.Bilantul va cuprinde formularele: 10;20;30;40, Fisa de informatii generale ? Se va completa si depune Formularul B2 dinSectiunea Formulare.Se solicita ca media cifrei de afaceri globale, pe ultimii3 ani, sa fie de minim 2.500.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa si depune, Formularul C3din Sectiunea Formulare, Experienta similara se va demonstra prin prezentarea de minim a unui contract/cumul de contracte finalizate si indeplinite in ultimii 5 ani, a carui obiect/obiecte fiind executia de lucrari similare, prin care s-au realizat/modernizatcladire/ cladiri, cu o valoare de minim 1.000.000lei.Experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formular B4, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Se va completa si depune, in original, Formularul E din Sectiunea Formulare, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare, Declaratie pe proprie raspundere privind asocierea. Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele cu privire la Situatia personala a candidatului ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele cu privire la Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractual.Se va completa si depune, in original, Formularul D2 din Sectiunea Formulare Se va prezenta, certificat ISO 9001/2008 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de asigurare a calitatii., Se va prezenta, certificat ISO 14001/2005 sau alte certificate echivalente, emise de organisme independente, care sa confirme ca operatorul respecta standardul de mediuPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara: Pretul cel mai scazut va fi cotat cu 85 de puncte.Pentru oferte de pret mai mari se va aplica algoritmul de calcul
Garantia acordata lucrarii
15
Descriere: Garantia acordata lucrariii minima acceptata este de 24 de luni.Oferta cu garantia lucrarii mai mica de 24 luni va fi declarata neconforma..Garantia maxim acceptata este de 60 de luni, pentru care se acorda 15 puncte.Pentru garantuiile cuprinse inintervalul 24-60 luni se va aplica algoritmul de calcul
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 12:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer