Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DC 42 SEGMENT KM 0+000-1+1+350 IN COMUNA SLOBOZIA-CONACHI, JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 325643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Slobozia-Conachi
Numar invitatie: 325643/03.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREDC 42 SEGMENT KM 0+000-1+1+350 IN COMUNASLOBOZIA-CONACHI, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Slobozia-ConachiCod fiscal: 3127026, Adresa: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Telefon: 0236/824700, Fax: 0236/824700
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270, telefon: +40 0236/824700, fax: +40 0236/824700, persoana de contact: Marina Anisoara Boldea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Slobozia-Conachi, nr.570, jud. Galati, Slobozia Conachi, Romania, cod postal: 807270, telefon: +40 0236/824700, fax: +40 0236/824700, persoana de contact: Marina Anisoara Boldea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREDC 42 SEGMENT KM 0+000-1+1+350 IN COMUNASLOBOZIA-CONACHI, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Segmentul de drumce faceobiectulprezentului proiectva aveacaracteristicile: L=1350m, l=6, 00m, intre km 0+000-1+350 din drumul comunal DC42.-acostamente pe ambele parti cu latimede 2x0, 50m;
-rigole de pamant, cu sectiunetriunghiulara pe ambele parti, pe L =900m;
-panta transversala a carosabilului de 2, 5 ;
-panta transversala a acostamentelorde 4%;Lucrarileconstau in : -scarificarea, reprofilare si compactare drum de 1350m lungime, -executareaunui strat de lidonitde 22 cm (10+12) cm grosime, dupa compactare, -realizarea unui strat de legatura dinbinder BAD25 de 5 cm grosime, -realizarea unui strat de uzura din beton asfaltic modificatcu pudreta de cauciuc si polimeri BA16m, de 4 cm grosime, -acostamentele vor fi impietruite cu piatra sparta artificiala tip lidonit pe o grosime de 10 cm dupa compactare , -se vor realiza rigole din pamant cu sectiune triunghiulara pe lungimea de 900m, pe ambele parti ale drumului
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 914, 039 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantum-14 000 lei2. perioada de valabilitate -90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform invitatiei de participare3. Modul de constituire : -scrisoare de garantie bancara sau societate de asigurari, prin virament bancar in contul RO65TREZ3065006XXX004748 Trezoreria Municipiului Galati, Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine acceptul bancii emitente de a se obliga fata de COMUNA SLOBOZIA-CONACHI, sa plateasca o parte a garantiei de participare (art. 278¹ din OUG 34/2006 ) la prima sa cerere scrisa cu conditia ca in cererea sa autoritatea contractanta sa specifice ca suma datorata ei este din cauza existentei situatiei: ?d) ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta retinand contestatorului din garantia de participare, functie de valoarea estimata a contractului, suma corespunzatoare, in conformitate cu Art. 278^1 alin (1) din OUG 34/2006 actualizata. (formular 19)Astfel, in instrumentul de garantare va fi mentionat si punctul d) alaturi de a), b) si c) existente in modelul de scrisoare emis de banci anterior modificarii OUG nr. 34/2006.Se accepta un singur document de garantie care sa acopere integral suma mentionata mai sus .4. Garantia de participare trebuiesa fie irevocabila.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa 1 la Legea 346/2004) ? garantia se va constitui in procent de 50% din valoarea mai sus prezentata .(Anexa A)
Garantie de buna executie
1. Cuatumul garantiei de buna executie -5% dinvaloarea fata TVA a contractului si se constituie e constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeconform art 90 alin (3) din HG 925/20062. Duratade garantie a lucrarii -24 de lunide la data receptiei pentru finalizarea lucrarii , 3. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari: garantia de buna executieseconstituie sub forma de retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent -formular 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 34. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAPNr. 314/2010)-formular 45. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare-formular 5.Persoaneledin cadrul autoritatii contractantecare au atributii cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt : NEculau Ion -Primar, Boldea Marina -secretar, Anghel Silvia-referent contabil, Stanciu Anisoara-bibliotecar.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)7-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca sa ceara ofertantuuicare se va clasifica pe primul loc, ca inainte de comunicarea rezultatului sa prezintedocumentul solicitat in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1.800.000 lei (2010, 2009, 2008)Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt IMM (anexa 1 la Legea 346/2004) ? acest indicator se va reduce, Bilant contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010 cu viza DGFP si/sau ORC, ultima balanta contabila intocmita, semnata si stampilata de catre conducatorul unitatii., Declaratii bancare corespunzatoareOfertantul va face dovada ca dispune de suma de 228.500 lei pentru sustinerea lucrarii.Aceasta suma se va calcula conform Ordin 509/2011 dupa formula: (valoare estimata contract/perioada de derulare contract )x perioada solicitata de autoritatea contractanta=(914039:24)x6=228.509, 74 lei, Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiareCapacitatea economica si financiara aofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita dovada finalizarii, in ultimii 5 ani cel mult doua contracte de lucrarisimilare( drumuri) a carui valoare cumulatasa fie cel putinde 900 000 leiObiectul contractului invocat de ofertant la cerinta « experienta similara » trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.(in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formula, Lucrarile executate in ultimii 5 ani, Lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispunePentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare pentru realizarea investitiei.Lista minima obligatorie va cuprinde: autogreder prevazut cu sistem de dirijare automata GPS 3D, cilindru compactor pneu-pneu , autogudronator, cilindru compactor terasier, cilindru compactor liss-liss, statie de preparat mixturi asfaltice modificata cu pudreta de cauciuc si polimeri autorizata/ atestata/verificata cu autorizatie in termen de valabilitate , buldoexcavator cu GPS, masina de marcaje rutiere, repartizor finisor de mixturi asfaltice, masini de transport cu prelate, perie pentru curatat drumuri, laborator autorizat de gradul II pentru asfalt autorizat/atestat/verificat, cu autorizatie in termen de valabilitate, instalatie de colmatat rosturi la cald., Efectivul mediu anual al personalului angajatPentru executia de lucrari-ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: -un sef de santier drumuri, - se va prezenta copia Diplomei de absolvire- responsabil tehnic cu executia(RTE), cu atestat MLPTL (MDRT), in domeniul drumuri, angajat al ofertantului /contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derulariiSe va prezenta , legitimatia vizata la zi pentru responsabilul tehnic cu executia;
- responsabil cu calitatea -angajat al ofertantului /contract de prestari serviciicu ofertantul cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului- un responsabil cu controlul calitatii (decizia interna de numire);
-un responsabil mediu (autorizat)-un expert in securitatea si sanatatea in munca (atestat);, Informatii privind subcontractantii si asociereaLista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti(formular nr 13). Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 din OUG nr. 34/2006.In cazul sustinetii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autenticaCand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al experientei similare, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilo Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001:2000(2008) sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare., Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ONLINE ATASATA PREZENTEI INVITATII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer