Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DJ 172, KM 6+100- 10+636 , Agrisu de Sus ?DN 17 , jud Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 348556
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 348556/14.06.2013
Denumire contract: MODERNIZAREDJ 172, KM 6+100- 10+636 , Agrisu de Sus ?DN 17 , jud Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230741, fax: +40 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2 , Sala Mare de Sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREDJ 172, KM 6+100- 10+636 , Agrisu de Sus ?DN 17 , jud Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare a drumului.Valoarea lucrarilor Diverse si neprevazute este de 359.278 lei.Valoarea totala a contractului 7.724.477 lei include si suma aferenta procentului de de diverese si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 724, 477 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 90.000 lei.Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 120 de zile (inconformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor si va fi emisa in favoarea autoritatii Contractante, pentru suma specificata. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Sau prin depunerea la casieria autoritatiicontractante: a) a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bistrita, cu conditia confirmarii acestora de catre banca, In cazul scrisorii de garantie bancara se va completa formularul anexa. Contul de garantii RO 88 TREZ 1015006XXX000166;Cod fiscal 4347550Nota : Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art.278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului in suma de 8.296, 519 lei; Pentru o raportare si evaluare unitare ale cuantumului de garantiei de participare echivalenta pentru o garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 30.05.2013. Ofertantii IMM beneficiaza de reducere 50%, daca depun documente conform Legii 346/2004; Se va completa Formularul anexa - , ,Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? din Sectiunea Formulare la Documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui prin oricare din modalitatile prevazute la art 90 alin 1- 3 din HG 925/ 2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate- Formular 5- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazutela art 181 dinOUG 34/ 2006-Formular 6-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1-Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: : Presedinte Consiliul Judetean ? Moldovan Emil Radu , Vicepresedinte Pugna Alexandru, , Vicepresedinte- Popescu Grigore Dorin ; Administrator public ?Moldovan Florin Grigore , Tinis Viorel ? director economic, Redl Iosif ? secretarul judetului , Sabo Augustin ? sef Seviciu buget finante , Ortan Alexandru ? sef serviciu Administrare Drumuri , Marginean Maria- consilier serviciu administratre drumuri, Coldea Raveca- sef Birou achizitii publice , Ungureanu Elisabeta- consilier Birou achizitii publice , Bulcu Coralia- sef serviciu , Burian Marieta- consilier juridic ;consilieri judeteni Bresfelean Ciprian-Radu, Bugnar Ramona-Cristina, Bumbu Mihai-Adrian, Coman Samuel Leon, Curteanu Eugen-Dicones, Circu Mirela Maria, Gaftone Ioan, Lacatus Emil, Lupsan Nicolae-Grigore, Marc Vasile, Mereuta Mircea, Moldovan Andrei Valentin, Moldoveanu Ileana, Montoiu Gabriela-Catalina, Muresan Mihail, Negruseri Vasile, Pop George, Puica Vasile, Rogozan Florin-Grigore, Runcan Anton-Claudiu, Sasarman Monica, Sighiartau Robert-Ionatan, Stroe Iulian-Cristian, Suciu Andrei, Szanto Arpad, Ulecan Maria, Urite Florin-Radu.- Informatii generale despre ofertant -Formular 10- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formular 8- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor publice pentru obligatiile de plata catre buget , din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele .- Certificatprivind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele . Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Totodata documentul va fi prezentat si pentru subcontractanti, respectiv tert sustinator - daca este cazul .Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de minim 11.000.000 lei Ofertantul va prezenta copie "conform cu originalul? de pe certificate/documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificareNota Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru fiecare an . Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fisustinuta, pentru indeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare si respectiv Art.11^1 din H.G. nr. 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare), Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea cerintei, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din O.U.G.nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11^1din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) 2. In cazulin care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica. NotaSe vor lua in considerare prevederile Ordinului ANRMAP nr 509 / 2011 ?Anexa 2Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani va fi insotitat de certificari de buna executie din care sa reiasa : valoarea , beneficiarii lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, din care sa reiasa executia de lucrari similar cu obiectul contractului , prin maxim 3 contracte in valoare cumulata de 6.000.000 leiNota : - Echivalenta in euro se va calculapentru fiecare an raportat la cursul mediu de referinta pentru anul respectiv-Raportare experientei similare se va face la valoarea contractelor fara TVA- Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vacalcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelorNota In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, seva prezenta si o lista centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnatade catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, ,Declaratie privind utilajele , instalatiile echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a ontractului, Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat responsabil pentru derularea contractului Ofertantul va asigura urmatorul personal : - 1 responsabil tehnic cu executia , inginer sau subinginer constructoratestat in executia lucrarilor de drumuri si poduri pentru care se va prezenta copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a atestatului cu viza valabila la data limita dedepunere a ofertelor;
- 1 inginer CFDP responsabil cu Controlul Calitatii pentru care se va prezenta : -CV si copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" a Deciziei de numire Responsabil cu Asigurarea Calitatii, Informatii privind subcontractantii - se va prezenta Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti sispecializarea acestora, Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se vaprezenta Acordul de Asociere din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executareacontractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face culiderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; Certificat emis de catre un organism independent care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer