Achizitie publica - Modernizare drum comunal DC129 Rogojel , sector cuprins intre intersectia cu DJ 103 H - Camin cultural, comuna Sacuieu , jud. Cluj
Detaliu pentru invitatia numarul 334792
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334792/04.09.2012
Denumire contract: Modernizaredrum comunal DC129 Rogojel , sector cuprins intreintersectia cu DJ 103 H - Camin cultural, comuna Sacuieu , jud. Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SACUIEU (PRIMARIA SACUIEU CLUJ)Cod fiscal: 5698118, Adresa: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Telefon: 0264 257672, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495, telefon: +40 0264257672/ 0735168498, fax: +40 0264257672, persoana de contact: CUC GHEORGHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Sacuieu nr 129, Sacuieu, Romania, cod postal: 407495, telefon: +40 0264257672/ 0735168498, fax: +40 0264257672, persoana de contact: CUC GHEORGHE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizaredrum comunal DC129 Rogojel , sector cuprins intreintersectia cu DJ 103 H - Camin cultural, comuna Sacuieu , jud. Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizaredrum comunal DC129 Rogojel , sector cuprins intreintersectia cu DJ 103 H - Camin cultural, comuna Sacuieu , jud. Cluj
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 607, 734 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 60000 Lei; Perioada de valabilitate a garantiei de particip. este de 90 zile de la data limita de depunere a oferetelor. Se va constitui prin virament in contul RO08TREZ22121360250XXXXX?Trez. Huedin, Beneficiar: Comuna Sacuieu, cod fiscal 5698118-se prezinta OP in copie sau sub forma unui instrum. de garant. emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari- Formular 3 in original.Garantia de particip. se va returna de autorit. contractanta conf. art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006. Ofertantul pierde garantia de particip, atunci cand se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87, alin.1.In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia se vor aplica prev.art.278¹ din OUG 34/2006 cu toate modif.ult. Ofertantii care doresc sa benefic. de preved. Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile tuturor operat. economici implicati? Formular 4.
Garantie de buna executie
Garantia de buna exec. este de 10% din val. contractului fara TVA si se constit. printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari (Form.25), care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are oblig. de a deschide un cont la dispozitia autorit. contractante, la unitatea Trezoreriei Statului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 3 din HG 925/2006 ? modif. de HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conf. cu art 92, alin 4 din HG 925/2006? modif. de HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.10)Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (unde este cazul).2) Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora);Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.11 )Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului localCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor PublicePentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Certificatele constatatoare se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractuluiPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3) Declaratie ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.9A)Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant.4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006?.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.11A)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar ? Cuc GheorgheViceprimar ? Cret Daniel VasileSecretar ? Potra IoanConsilier juridic ? Pascalau Iulia CristinaContabil? Pascalau EugeniaConsilieri: 1. Bentan Constantin2.Filip Cornel3.Moca Ovidiu Gheorghe4.Bentan Cristian Gheorghe5.Bentan Mariana6.Mereu Traian7.Pascalau Marin Dorin8.Potra Nicolae.Acest formular se va prezenta de catre fiecare ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator (unde este cazul). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conforma cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea unei declaratii pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documentele de mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, cel putin 1 contract avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutierin valoare de cel putin 4.500.000, 00 lei fara TVAModalitatea de indeplinireFormular 14 ? Decl. privind lista princip. lucrari executate in ultimii 5 aniFormular 15- Experienta similara pentru contractul prezentat ca si exp. similara.Copii de pe parti relevante ale contractului prezentat ca si exp. similara, PV receptie la terminarea lucrarilor sau PV receptie finala (daca este cazul), recomandare (Form.17) din partea beneficiarului din care sa reiasa ca lucrarileau corespuns din punct de vedere calitativ si au fost executate in termen, ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, mijloace de transport, instalatii, echipamente tehnice strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariModalitatea de indeplinire1) Se va completa Formular 22 -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine utilaje conform cu Lista de utilaje aferente devizelor elaborate la acest obiectiv. In acest caz se va prezenta dovada detinerii in proprietate/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie. Se va atasa copie dupa lista mijloacelor fixe a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare., Cerinta nr. 3Personal specialitate si experti: a) Sef santier studii superioare de specialitate conform domeniului obiectului contractului de lucrari. Experienta minim 3 ani in specialitate;b) RTE atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate.;c) CQ cu decizienumire, in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate;d) Responsabil cu protectia muncii., Cerinta nr. 3Modalitatea de indeplinire1.Form. 19 (Decl. privind informatiile de personal);2.CV in original din care sa reiasa pozitia propusa in contract- Form. 21 si anexa cu Declaratia de disponibilitate ;3.Copii diplome, adeverinte, autorizatii, certificate;4.Extras REVISAL;5.Angajament pt personalul care nu este angajat al operatorului economic. Daca este declarat castigator operatorul. va incheia contract colaborare sau alte forme de angajament autentific.;6.Angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui cu personal avand cel putin calificarea celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum sidatele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinireFormularul 23 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si anexa aferenta acestuiaFormular 24 ? acord de subcontractareFormularul 11A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 5Informatii privind asociereaOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Modalitatea de indeplinireFormularul 6 ? Informatii privind asociereaFormularul 7 ? Acordul de Asociere, Cerinta nr. 6Tert sustinator (daca este cazul)Capacit. tehnica si/sau profes. a operat. economic poate fi sustinuta in conf..art. 190 alin. (1), (2) si (3) din OUG. 34/2007.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Form. 8Bin forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp. ofertantului resursele tehnice si profes. invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustin. tehnica si profes. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. preved. art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens Form. 10, Form. 11 si Form. 11A. Cerinta nr. 1STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
2 Perioada de garantie acordata lucrarii (in luni):
30
Descriere: Punctajul se va acorda tinand cont de termenul de garantie dupa cum urmeaza: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie se acorda punctajul maxim de 30 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: P garantie (n) = [durata (n) / durata maxima ofertata ] x 30; Nota: Perioada de garantie acordata lucrarii reprezinta perioada maxima ce poate fi acordata de catre ofertant, fata de perioada prescrisa in documentatia de atribuire, tinand cont de calitateamaterialelorfolosite, performanta utilajelor si a calitatii executiei lucrarilor. Pentru perioade mai mici de 24 luni oferta este neconforma. Pentru o garantie egala sau mai mare de 120 luni se acorda punctajul maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 10:51