Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI AGRICOLE DE EXPLOATATIE, COMUNA BAIA, JUDETUL TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 339874
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA (PRIMARIA COMUNEI BAIA)
Numar invitatie: 339874/21.11.2012
Denumire contract: MODERNIZAREDRUMURIAGRICOLEDEEXPLOATATIE, COMUNABAIA, JUDETULTULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA (PRIMARIA COMUNEI BAIA)Cod fiscal: 4794109, Adresa: Str. Republicii, Nr. 69, Baia, Telefon: 0733081376; 0240/564.138, Fax: 0240/564.065
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie, Nr. 2, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +40 0240564138, fax: +40 0240564065, persoana de contact: IOANA HALALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Baia, str.1 Decembrie, nr.2, judetul Tulcea, cod postal 827005
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREDRUMURIAGRICOLEDEEXPLOATATIE, COMUNABAIA, JUDETULTULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor demodernizare a unor drumuri de exploatare agricola situate pe raza comunei Baia, judetul Tulcea. Aceste drumuri sunt urmatoarele: De 764, De 757, De844+851, a caror lungime totala este de 5, 814 km
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 116, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part se va const conf disp art.86din HG925/2006pt suma de 60.000lei.Per de valab a garantiei de part va fi cel putin egala cu per de valab a ofertei90 de zile de la termenul de depunere a ofertelor. Vafi constituita prin virament bancarsau prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancori de o soc de asigurari, in original Form 15. Trebuie sa fie irevocabila, sa prevada modul de plata al garantiei, conditionat sau neconditionat astfel cum este prevazut la art. 86 alin(4)din HG 925/2006.In cazul constit gar de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO63TREZ6465006XXX000194 deschis la Trez Baia CIF 4794109.In cazul in care ofert a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia, autor contract va retine suma de 6.897 lei, calculata conf art 278 ^1 alin. 1 OUG 34/2006.Ofertantii din categ IMM-urilor garan de particse constituie in procent de 50% din cuantprec, confLegii nr. 346/2004 . Of vor completa Form 16.Garantia de part se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea totala a contractului de lucrari, fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie se va face in cond prev la art.90 alin (1), (3) din HGnr. 925/2006, anexa la contract ? Formularul 23);In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, conformLegii nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl pe propria rasp privind neincadrarea in disp art. 180 din OUG 34/2006, Cazier fiscal si judiciar al op ec, original, copie leg sau copie?conf cu orig?, valabil la data limita de dep a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez aceste doc, Decl pe propria rasp privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, Certif privind plata oblig la bugetul de stat si a contributiilor la asigur sociale; asigur sociale de stat, somaj, asig de sanatate, ?orig, copie legaliz sau copie ?conf cu orig?Certif priv plata impoz , taxe locale ? original, copie legaliz sau copie?conf cu orig?.Certif/ atestatele treb sa prezinte situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul depunerii unei oferte inasociere, fiecare asociat are oblig de a demonstra indepl cerintei.In cazul depunerii unei oferte indiv/comune sustinuta finan si/sau tehnico-prof de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are oblig de a demonstra indepl cerintei.Pers jur /fizice straineVor prez orice doc edific elib de autor ale tarii de origine ( certif, caziere judic , alte doc. echiv ) prin care sa dovedeasca ca si-au indepl oblig de plata a impoz , taxelor si contrib catre bugetul de stat silocal.Docum vor fi insotite detrad autoriz si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este oblig sa prez aceste docum. Certif de partic la licitatie cu oferta independ conf Ordin nr.314/2010 Dec pe propria rasp privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006, In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiec asociat/subcontrac / sustinator este oblig sa prez acest doc.Pers cu funct de decizie din cadrul autor contr: Ianus Nicolae primar, Marsavela Mugurel viceprimar, Halalau Ioana secretar, Susu Carmen contabil sef-Cons locali Fudulea Mihai , Stoian Ciprian , Cojocariu Florin , Banila Ion, Balan Ion, Speriatu Carmen, Dragnea Mirela, Balica Nicolae, Huleni Stere, Grasu Gheorghe, Orodel Florica, Bacalu Dumitru.a. In caz unei asoc liderul asoc si fiec asociat este oblig sa prez acest form.b. In cazul in care ofert subcontrac, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontrac sau tertul sustinator este oblig sa prez acest form.Decl privind calitatea de participant la procedura , In cazul unei asocieri, fiec asociat este oblig sa prez aceste docum. Prezen certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la datadepunerii ofertelor, original, copie legaliz sau copie ?conform cu orig?.Obiectul contrac trebuie sa aiba coresp in codul CAEN din certific constatator emis de ONRC ;Persoanele jur/fizice strainevor prez: copii si traduc certif in limba romana, dupa doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta d.p.d.vedere prof, din care sa rezulte caau ca obiect de activ princ sau secundar activ supuse procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Infor privind situatia ec-fin: nivel min solicitat pentru cifra de afaceri: 6.000.000 lei; se sol cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani.Ofert treb sa demonstreze ca la momentul semnarii contrac, va avea acces la, sau are dispon resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirm de banci ori alte mijl finan suficiente de cel putin 1.000.000 lei sau echiv in euro, pentru a realiza cash flow-ul de exec a lucrarii pe operioada de 3 luni .In cazul nejustifi cu doc a disponib de sustin financ a lucrarii , se considera ca cerinta min este neindepl.In cazul in care candid isi demonstr situatia ec si financ invoc sustin acord (conf art 186 din OUG 34/2006)atunci are oblig de a dovedi sustin de care benef, prin prez unui angaj ferm al pers resp, inch in forma autentica, faptul ca va pune la disp ofert resurs financ invocate.Pers ce asig sustin financ nu treb sa se afle in situatia care deter exclud din proc de atrib conf preved- art.180, art.181, lit a), c^1,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: se solic ca in ultimii 5 ani , sa se fi exec cel putin un contrcu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribuit, ?Lucrari de construire / modernizdrumuripentru min3.000.000 lei, fara TVA.Ofer treb sa faca dovada ca detine sau are drept de folos ptru urmat utilaje : statie prod mixturi asfalt;Repartizator-finisor mixtura asf , cilindru compactor asfalt, cilindru compactor teras;Incarcator frontal ;Autobasculanta;Laborator de gradul II;Autogudronator(echivalent)Autogreder, Acces la prod de balastiera proprii sau contr de inchir sau furniz;acces la produse de cariera proprii sau contr de inchir sau furniz.Inforpriv resursele umaneOper particip la proc de atrib a contrac treb sa disp de urmat pers cu exper profin contr/proiecte de lucr de constr in dom infrastructurii de transp rutier ;Manager de proiect, cu studii sup, dipl ing, Sef de santier; Respons Tehnic cu Exec ? atestat MDRT pentru special;Muncitori calificati ? asfaltatori ?drumuri?-min 10 Standarde de asig a calitatiiAsig calit lucr prin demonstrarea implem sistemului de management al calitatii in conf cu standardul ISO 9001:2008Standarde protectie a mediuluiAsig protectiei mediului prin demonstrarea implem sistemului de management de mediu in conf cu standardul ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 60 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia: Punctaj = pretul ofertei cu pretul cel mai mic /pretul ofertei luate in calcul X 60Oferta castigatoare trebuie sa aiba o valoare egala sau mai mica decat bugetul alocat pentru contract. Daca toate ofertele admisibile depasesc bugetul alocat contractului, procedura de atribuire se anuleaza
Durata de executie ? P2
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Descriere: Oferta admisibila cu durata cea mai mica obtine 20 puncte, iar punctajulcelorlalte oferte admisibile va fi acordat proportinal si se calculeaza folosind relatia: Punctaj = durata de executie a ofertei cea mai mica/durata de executie aofertei luate in calcul X 20.Durata de executie minima (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 4 luni, iar durata maximaeste de 9luni.Ofertele cu termen de executie mai mare de 9 luni vor fi declarate neconforme. Termenul de executie va fi justificat .Termenul de executie va fi exprimat atat in luni cat si corespunzator , in zile calendaristice ( o luna = 30 zile calendaristice).
Durata de garantie acordata lucrarii ? P3
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculPentru factorul de evaluare ? Durata garantiei acordata lucrarii? punctajul se va acorda astfel: a) pentrudurata (numarluni) cea mai mare de garantieacordata lucrarii, se acorda punctajul maxim, 20 puncte;b) pentru alta duratade garantieacordatalucrarii, decat cea prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (duratan/durata maxima ofertata) x punctajul maxim acordat (20 puncte)P(n) ? durata ofertataDurata de garantieminima este de 24 luni (sub care oferta va fi declarata neconforma), iar durata de garantie maxima este de 60 luni, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul aferent acestora sa fie acordat proportional. Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer