Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA BANEASA,JUDETUL GALATI
Detaliu pentru invitatia numarul 327012
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327012/17.05.2012
Denumire contract: MODERNIZAREDRUMURI LOCALE IN COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BANEASA (CONSILIUL LOCAL BANEASA)Cod fiscal: 4298571, Adresa: COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI, Baneasa, Telefon: 0236348750;0236341347, Fax: 0236348750;0236341347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI, Baneasa, Romania, cod postal: 807030, telefon: +40 236348750, fax: +400 236348750, persoana de contact: VALENTIN BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI BANEASA, JUDETUL GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZAREDRUMURI LOCALE IN COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pentru drumul local DL2: a) asfaltarea drumului- Scarificarea platformei drumului, inclusiv reprofilarea in profil transversal si longitudinal;
- Compactarea platformei drumului dupa reprofilare;
- Strat de piatra sparta artificiala (lidonit) de 20 cm dupa compactare;
- Curatarea suprafetei si amorsarea cu emulsie cationica cu rupere rapida;
- Strat de legatura din binder BAD25 de 5 cm grosime;
- Strat de uzura din BA16 de 4 cm grosime;
- Inchiderea suprafetei asfaltate cu dressing (nisip bitumat).b) rigole pereate cu beton, pe ambele parti ale drumului, cu dimensiuni ce se vor adapta la conditiile de gabarit din zona;c) podete laterale drumului, pentru asigurarea continuitatii rigolelor in zonele de intersectie cu drumurile laterale;d) podet transversal drumului, la km. 0+000;pentru cele doua sectoare ale drumului comunal DC15: -Curatarea temeinica a suprafetei si amorsarea cu emulsie cationica cu rupere rapida- Strat de uzura din BA16 de 4 cm grosime (pentru corectarea denivelarilor s-a prevazut un spor de 19 km binder/mp);
- Inchiderea suprafetei asfaltate cu dressing (nisip bitumat).In scopul obtinerii unui grad de compactare cat mai ridicat, atat platforma drumului cat si straturile de balast si de piatra sparta artificiala (lidonit) se vor stropi cu apa pentru atingerea umiditatii optime de compactare.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 365, 286 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuantumul garantiei pentru participare :7305 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare : -cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile(de la termenullimita de primire a ofertelor ).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate .Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei . In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% dinaceasta, in raport cu valoarea estimata a contractului, potrivit art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului(10% din pretul contractului, fara T.V.A.) se constituie de catre contractant printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului si va fi in cuantum de 10% din pretul contractului, fara T.V.A.. Daca partile convin, cu ocazia semnarii contractului, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia in acest caz de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, pe numele contractantului, se stabileste in procent de 10 % din pretul contractului si se constituie prin retineri succesive din situatiile de lucrari . Suma initiala care se va depune va fi de 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie completare Formular 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si local, care sa prezinte situatiadatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Cerinta minima obligatorie completare Formular 12 B: a)nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sat si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, faptcare a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad)nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere aticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilorde calificare sau selectie.Autoritatea contractanta accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofeertantul/candidatul nu se incadreaza inuna dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tarain care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competentein tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de naturacelor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prev. La art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie : Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor .Cerinta nr.3Certificat de participare la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPotrivit art.1 din Ordinul NR.314/2010 emis de A.N.R.M.A.P., fiecare ofertant/candidat la procedura de atribuire, in sensul prevederilor O.U.G.nr.34/2006 , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta inconcordanta cu regulile de concurenta.Declaratia , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in anexa la acestOrdin , conform art.2.Cerinta minima obligatorie completare Formular 7Cerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organde conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu d-l Barbu Valentin, presedinte al comisiei deevaluare a ofertelor, cu d-l Serban Vasile, membru si secretar al comisiei de evaluare a ofertelor si cu d-na Palade Doinita, membra acomisiei de evaluare a ofertelor, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura deatribuire, conf. Art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta minima obligatorie completare Formular 8 Cerinta nr. 1Prezentarea unor documente edificatoare cu care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare/ Statut sau altele echivalente din care sa reiasa obiectul de activitate.In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCerinta minima obligatorie : -bilantul contabil la 30.06.2011, inregistrat la autoritatile competente.Pentru operatorii economici care nu au obligatia depunerii bilantului la 30.06.2011, se accepta bilantul contabil la data de 31.12.2010., Cerinta nr.2Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima obligatorie : - Prezentarea unei declaratii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii3 ani incheiati(2009, 2010, 2011) si care trebuie sa fie de cel putin 365000 lei .Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria I.M.M.-uri se admite in cuantum de 50%.-In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare, inmasura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), specializarea acestora, insotite si de acordurile de subcontractare. Pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, acestia vor trebui sa completeze formularul H cu propriile date.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica Cerinta minima obligatorie: Se vor prezenta informatii cu privire la : - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Prezentarea a cel putin un contract (insotit de proces verbal de receptie si certificari de buna executie) cu valoarea minima de 365000 lei , fara T.V.A..Orice fisa referitoare la un contract incheiat de un beneficiar/client dinRomania trebuie sa fie insotita de recomandarea din parteabeneficiarului/clientului respectiv., Cerinta nr.3Informatii privind dotarea tehnicaCerinta minima obligatorie : - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari., Cerinta nr.4Informatii privind personalul tehnic de specialitateCerinta minima obligatorie : Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate, specific lucrarilorce urmeaza a fi executate, pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .- Declaratia va cuprinde informatii privind studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile deexecutia lucrarilor.La declaratie vor anexa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vor participa la indeplinirea contractului Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent., Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care seatesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine un sistem de management de mediu in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005(ISO 14001:2004), sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ACCESAND DIRECT FISIERUL ATASAT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:30