Achizitie publica - Modernizare drumuri locale in Comuna Mihaesti, jud. Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 340587
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340587/05.12.2012
Denumire contract: Modernizaredrumuri locale in Comuna Mihaesti, jud. Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MIHAESTI (PRIMARIA MIHAESTI)Cod fiscal: 5209874, Adresa: comuna Mihaesti, jud. Olt, Mihaesti, Telefon: 0249488301, Fax: 0249488301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Mihaesti, jud. Olt, Mihaesti, Romania, cod postal: 237255, telefon: +40 249488301, fax: +40 249488301, persoana de contact: Constantin Dobrita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Mihaesti, jud. Olt.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizaredrumuri locale in Comuna Mihaesti, jud. Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizaredrumuri locale in Comuna Mihaesti, jud. Olt
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 295, 199 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ?145903, 98 lei, data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de partic. Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. -scrisoare de garantie bancara, in favoarea Autorit.C.: 1) prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta; 2)sa faca referire la proced. organizata de A.C.; 3)sa contina in clar denumirea A.C.in favoarea careia s-a constituit; 4)valoarea sa corespunda sumei fixe solicitata; 5)sa aiba inscrisa valabilitatea; 6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 din HGR nr. 925/2006 cu modif.si complet. ulterioare -ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante. - I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006); In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici;Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. De asemenea, documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiasigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art.2781 alin. (1)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prevederile art.86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitate si neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G, nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Cazierul judiciar in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?din care sa reiasa caadministratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti; Cazierul judiciar al operatorului economic inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?;Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la proced.;? Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. - Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridicestraine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitareaconflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Dobrita Constantin ? primar; Cora Petru-viceprimar, Uritu Octavian Danut-contabil sef, consilieri locali: Delcea Irina, Dumitrascu Ioana, Tilea Victor, Neacsu Marcel, Cergan Gheorghe, Cergan George, Serban Daniel, Scortar Dumitru, Ciocardel Marian, Craciunescu Ilie. Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul, pentru partea din contract pe care o realizeaza conform prevederilor Acordului de asociere;Ofertantului clasat pe primul loc, ii vom solicita inainte de transmiterea comunicarii privind ezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cuvaloarea de 14590398 lei pentru executant. Documente relevante: bilantulcontabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport deaudit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia inRON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua inconsiderare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de creditpentru minim 5 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 2805845 lei pentru lucrarea ?Modernizaredrumuri locale in Comuna Mihaesti, jud. Olt?.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 2805845 leipentru o perioada de 5 luni. Scrisoarea va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus in cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea in cauzaindependent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat: minim un contract similarin valoare de cel putin 7295199 lei pentrulucrari de drumuri; Se vor prezenta : - copii certificate/documente care sa confirme executarea lucr. respectivebeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei si precizeaza daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca aufost duse la bun sfarsit;
- recomandare/document constatator din parteabeneficiarilor fiecarui contract in copieconfom cu originalul dincare sa rezulte caracterist. tehnice ale lucrarilor executate care sademonstreze respectarea cerintei minime de calific; -P.V. de receptie pentrufiecare contract in copie conf. cu originalul.Prin formularea ?contract de lucrari finalizat? se intelege: ? lucrari receptionate partial insotite de p-v de receptie partiala; sau? lucrari recept. insosite de p-v la terminarea lucrarilor; sau? lucr.recept. insosite de p-v de receptie finala., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Executantul trebuie sa dispuna de: 1 Sef santier ? inginer constructii drumurisi poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii dedrumuri; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRT indomeniul constructii rutiere drumuri; 1 Responsabil cu controlul calitatiilucrarilor;1 Responsabil protectia muncii/SSM, Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personaluluicheie Formular 12. Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupadiplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificateledetinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentrudovedirea indeplinirii cerintelor minime. CV-uri semnate in original continandinformatii necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime.Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat se vor atasa: i) Copiilizibile ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. ii) Pentrupersonalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezentaCVuri semnate in original. Nu se accepta nominalizarea unui singurspecialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate., Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul deachizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contracteleprezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui inanexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati inoferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice saufinanciare initiale., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care candidatul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinereaacordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.8 B in formaautentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca vapune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate siva prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinereatehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire conf prev. art.180, art. 181 lit. a), c^1)si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sadispuna de utilajele necesare: Autogudronator ; Autobasculante ;Autobetoniera; Incarcator frontal; Masini de taiat rosturi cu disc diamant;Repartizator asfalt; Masina de marcaj; Perie mecanica ;Raspanditor criblura; Cilindrii compactori pentru imbracaminte rutiera;Masina de frezat imbracaminte asfaltica ; Cilindru pe pneuri pentruimbracaminte rutiera; Statie de asfalt ; Statie de betoane; -Laborator deincercari atestat cel putin gr.II. -Dovada detinerii de echipament pentrudeterminarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrareadatelor si calculul structurii rutiere si echipament pentru determinareaplaneitatii si rugozitatii. Documente privind asigurarea utilajelor minimesolicitate; inchiriere, cumparare/comodat/ prestari servicii/lista inventar sauorice altfel de documunte., Cerinte obligatorii : Pentru echipamentele proprii se va atasa in copiedocumente care atesta proprietatea pentru echipamentele minimalesolicitate. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa o copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? dupa contractele de inchiriere Standarde de asigurare a calitatii. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pebaza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniulconstructii de drumuri., Standard de protectie a mediului. Cerinta obligatorie: Operatorul economic(executantul) trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul constructii de drumuri., Nota: In caz de neprezentare a documentelor solicitate, nu este permisa completarea ulterioara, ofertantul in cauza fiind eliminat.Completarea documentelor este permisa numai in cazul in care operatorul economic la depunerea ofertei se prevaleaza de prevederile art.11 din H.G.925/2006 actualizata, ....de a prezenta initial doar o declaratie pe propriaraspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: a) pentru cel mai scazut pret ofertat - pret minim - care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) - pret n - seacorda punctajul astfel : Pn = (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; Pret (n) =pretul ofertei;Preturile care se compara, in vederea acordarii punctajului, sunt preturile ofertate, exclusiv TVA.
Perioada garantiei oferita- in luni calendaristice
15
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (15 puncte );b) pentru alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn = (perioada n/perioada max ) x punctajul maxim alocat.c) pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luninu se acorda punctaj suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 16:24