Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri locale in comuna Petresti, judetul Dambovita, lot II


Detaliu pentru invitatia numarul 325579
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Petresti
Numar invitatie: 325579/03.05.2012
Denumire contract: Modernizaredrumuri locale in comuna Petresti, judetul Dambovita, lot II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna PetrestiCod fiscal: 4449410, Adresa: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Telefon: 0245730084, Fax: 0245730100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730084, persoana de contact: Lucian Daniel Andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Petresti, Str. Principala; Nr. 1, Petresti, Romania, cod postal: 137350, telefon: +40 245730084, fax: +40 245730084,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autotitate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizaredrumuri locale in comuna Petresti, judetul Dambovita, lot II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului reprezintaimbunatatireainfrastructurii rutiere din comuna Petresti prin modernizarea strazilor din comunaPetresti. Drumurile propuse pentru reabilitare sunt: Sat Greci: Strada Brazilor, Strada Balastiera ; sat Petresti: Strada Fermei, StradaBisericii, Strada Albulesti I, Strada Albulesti II, Strada Pepeniste I, Strada Pepeniste II si sat Puntea de Greci: Strada Postas , StradaCamin Cultural , Strada Bisericii. Lungimea totala a drumurilor este de 4 354, 00 m.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 407, 869 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 25.000 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) Garantia de participare se va constitui: 1. un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de osocietate bancara ori de o societate de asigurari; 2.OP in contul RO78TREZ2735006XXX000061 deschis la trezoreria Gaesti. cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; 3.prin depunerea sumei in numerar la sediul Autoritatii contractante, se va prezenta chitanta. Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta 2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia 3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire 4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire 5sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere.Contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre C.N.S.C., i se va retine din garantia de participare o suma calculataconform prevederilor ART. 278¹ din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;Contestatorului, caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre C.N.S.C., i se va retine din garantia de participare o suma calculataconform prevederilor ART. 278¹ din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA; b) Garantiei de buna executie se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale; in acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante ; suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia se va elibera in termen de :70% in termen de 14 zile de la incheierea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor 30% la expirarea perioadeide garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.In acest caz se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Completarea formularului nr. 3(formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator).-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Completarea formularului nr. 4 (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator, care va face referire doar la punctele a), c1) si d) ale art. 181 din OUG 34/2006 ).- Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original sau copie conform cu originalul si valabil la data deschiderii ofertelor) ? emis de Administratia Finantelor Publice;Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local ( impozitele si taxele locale).Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxelelocale(in original sau copie conform cu originalul si valabil la data deschiderii ofertelor) ? emis de Directia de Impozite siTaxe Locale. Certificatul fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Completarea formularului nr.5-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea formularului nr.6. In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atuncioferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( Acord de asociere)Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului nr.7( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator).Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, sunt: ing. Andrei Lucian Daniel-primar, ing. Zamfirescu Mihaela , Ec. Stanescu Daniela, sing. Tudor Nicolae , ing. Mocanu Adrian, ing. Trandafir Liviu, ec. Ursulescu CosminOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze o declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copialegalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Prezentarea Certificatului constatator (in original / copie legalizata/copieconform cuoriginalul) ? emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertelor.- Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara, Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati publice sau clienti privati., Cerinta nr. 2 Ofertantii vor face dovada unor lucrari executatesi duse la bun sfarsit , in ultimii 5 ani ( calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor) , prin prezentarea aminimun contract, maxim 3 contracte de lucrari similare in valoare cumulata de minim de 1.400.000 lei( fara TVA)., Cerinta nr. 3 Declaratie privind utilajele , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: - repartizor mixturi asfaltice ? 1 buc. - autogreder ? 1 buc. - excavator ? 1 buc. - buldozer ? 1 buc. - compactor static (rulou) ? 1 buc. - compactor static autopropulsat pe pneuri ? 1 buc. - autocisterna ? 1 buc. - autobasculanta ? 2 buc. - autobetoniera ? 1 buc, ,Cerinta nr.4Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.5Personal cheie : Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri, cu diploma de inginer / licenta), cu experienta pe o pozitie similara in minim 1 contract similar. b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. c) Responsabil tehnic cu calitatea, Cerinta nr.6Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, Prezentarea documentelor care dovedesc standardele de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer