Achizitie publica - ?Modernizare , reamenajare cladire pentru cabinete medicale, farmacie si amenajare curte?
Detaliu pentru invitatia numarul 306776
Municipiul Sfantu Gheorghe
Cod de identificare fiscala: 4404605
Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe
Telefon: 0267-316902
Fax: 0267-316901
Denumire invitatie: ?Modernizare , reamenajare cladire pentru cabinete medicale, farmacie si amenajare curte?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: -Modernizare , reamenajare cladire pentru cabinete medicale, farmacie si amenajare curte
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 27.07.2011 15:35
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: RO 520008 Sfantu Gheorghe, str. 1 Dec 1918, nr. 2, jud. Covasna, Biroul Relatii cu Publicul
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RO 520008 Sfantu Gheorghe, str. 1 Dec 1918, nr. 2, jud. Covasna, cam 26
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 384, 181 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.privind sit. pers.a op. ec.-Certif. de part la lic cu of. ind.-Decl privind neîncadrarea în sit prev la art. 69^1-Prezentare indepl obl fiscale-Cert constatator-capacitate de sustinere financiara a lucrarilor de catre constructor pentru 30%din val estimata fara TVA(prezentare extras de cont, contract linie credit, contracte de depozit, data extraselor de cont nu va fi mai veche decat data aparitiei inv de part în SEAP)-inf gen, se solicita cifra medie de afaceri, min. 700 000 lei-Decl privind lista princ lucrari executate in ultimii 5 ani-Lista cuprinzand utilajele-pers de spec-Studii superioare de spec si minim 3 ani vechime în spec pentru seful de santier, atestare prevazuta de legepentru responsabil tehnic cu executia-Experienta similara, cel putin un contract cu min. 300 000lei fara TVA-Recomandari din partea altor beneficiari-ISO 9001, ISO 14001, OSHAS 18001, SA8000-Decl. pe propria rasp.privind resp. legisl. de securitate si sanatate in munca
DIN seapGARANTIA DE PART 7600 leiFisierele postate in SEAPimpartite(SEAP Cab med Kiss Arpad.001, 002........, crc), dupa descarcare vor fi reunite(combine file)pentru a putea fi deschise