Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,MODERNIZARE SI RETEHNOLOGIZARE ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII BRADESTI, JUDETUL DOLJ?.


Detaliu pentru invitatia numarul 356546
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII '' BRADESTI''
Numar invitatie: 356546/16.12.2013
Denumire contract: , ,MODERNIZARESIRETEHNOLOGIZARE ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATIIBRADESTI, JUDETULDOLJ?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII '' BRADESTI''Cod fiscal: 30683827, Adresa: JUD. DOLJ, SAT BRADESTI, COM. BRADESTI, STR. DR. BRADISTEANU, NR. 183, Bradesti, Telefon: +4 0747339564, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Bradesti, strada Mihai Viteazu nr. 3, Comuna Bradesti Sat Bradesti, Judetul Dolj, telefon: +40760583402, email: [email protected], persoana de contact: CONSTANTIN-CRISTINEL CORICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bradesti, strada Mihai Viteazu nr. 3, Comuna Bradesti Sat Bradesti, Judetul Dolj, telefon: +40760583402, email: [email protected], persoana de contact: CONSTANTIN-CRISTINEL CORICI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE IRIGATII PENTRU MEMBRII ORGANIZATIEI)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,MODERNIZARESIRETEHNOLOGIZARE ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATIIBRADESTI, JUDETULDOLJ?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de interventii la statiile de punere sub presiune SPP1 , SPP2+3 , SPP4si SPP5+6 din cadrul O.U.A.I BRADESTI constand in inlocuirea agregatelor de pompare, a ansamblelor de protectie ale pompelor, a tablourilor electrice de forta cu altele noi dotate cu variatoare de frecventa si a sistemului de comanda cu altul nou care are si functia de teleconducere de la distanta, refacerea retelei de alimentare cu energie electrica cu doua posturi de transformare, Scopul acestor interventii este acela de a se reduce costul apei livrate cu 28-30%, scadereapierderilor de apa cu 25% si a energiei electrice cu 40%.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 290, 988 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 85.819 lei. In cazul in care ofertantul va depune garantia de participare in alta valuta, data la care se face echivalenta lei/alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire? In conformitate cu art 86 din HG 925/2006; sau? ordin de plata in contul RO21BTRL01701205239561XX Banca Transilvania Ag. Filiasi, judetul Dolj, deschis la Banca Transilvania Ag. Filiasi, judetul Dolj, CUI 30683827Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: 7.989, 09lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul total al contractului fara TVA (proiectare si executie). Garantia de buna executie se constituie, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului: 1. Corici Constantin Cristinel5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: * Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor doc va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. PrezentareCertificat constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Prezentare Certificatul de atestare in proiectarea lucrarilor de Imbunatatiri Funciare conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de Imbunatatiri Funciare, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009 in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atestat ANRE persoane juridice tip A, B (pentru proiectare si executie).Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: * Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.* Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) care sa fie de minim: 8.581.976 lei (exlusiv TVA).
Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unui
cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de: 1.050.000 lei pe o perioada de 3 luni, conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie al contractului este de 12 luni.
Documente angajante eliberate de banca sau alta institutie financiara din care sa reiasa indeplinirea cerintei - in original.
Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1
Experienta similara
Exp similara pentru lucrari: un contract de executie avand ca obiect lucrari similare de natura si complexitatea lucrarii licitate in valoare minima totala de 4.130.367 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pentru servicii: Exp similara pt proiectareun contract pentru prestari avand ca obiect servicii similarede natura si complexitatea lucrarii licitate in valoare minima de 160.621 lei fara TVA realizata in ultimii 3 ani.
Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 4.290.988 lei fara TVA;, Continuare cerinta 1
- Lucrarile si serviciile solicitate se confirma prin certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii acestora; respectivele certificari indica, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Documentele se vor prezenta original/copie legalizata/copie conform cu originalul conf ordinului 509/2011 al ANRMAP.
Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari/servicii
Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului;
Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing etc), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari prezentate in declaratie;
Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2
Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului
Nivel minim pt executie:
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indeplinirea contractului:
- 1 sef santier ing profil tehnic
- 1 sef punct lucru ing Imbunatatiri Funciare
- 1 responsabil tehnic cu executia domeniul VII Constructii pentru Imbunatatiri Funciare
- 1 electrician autorizat ANRE gr II B
- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca
- 1 responsabil cu managementul mediului
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pt domeniile montaj utilaje, amenajari hidrotehnice, produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire)
Nivel minim pt proiectare:
-1 ing profil electric autorizat ANRE gr II A
-1 ing Imbunatatiri Funciare
- verificator tehnic domeniul A9, B7, D7 - care sa nu fi participat la elaborarea proiectului, Continuare cerinta 2
Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate;
Ofert va prez in copie certificata pentru conf cu orig urm doc:
? cv-urile personalului propus in original semnate si datate (cu exceptia RTE si Verificator);
? extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii;
? diplome privind specializarea personalului;
?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor pt. specialisti.
? Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Neprez sau prez intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contract.
AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.
Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial .In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului, Cerinta 3
Informatii privind asociereaNota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;
? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;, Continuare cerinta 3
?partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Informatii privind asocierea:
in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;
AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer