Achizitie publica - Modernizare 13 strazi in municipiul Ramnicu Valcea
Detaliu pentru invitatia numarul 319699
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319699/24.01.2012
Denumire contract: Modernizare 13 strazi in municipiul Ramnicu Valcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Rm. Valcea , STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-130, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Rm. Valcea , STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare 13 strazi in municipiul Ramnicu Valcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare 13 Strazi (str. Alunului, str.Berzei, str.Bicaz, str.Iazului, str.Intrarea Cetatuia, str.intrarea Genistilor, str.Ioana Radu, str.Islazului, str.Liliacului, str.Plopilor, str. Scorusului, str.Spicului, str.Toamnei
II.1.6) CPV: 45233223-8 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei soselelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 036, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant garant pentru part este de 44.000 lei.Modul de constprin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, (cf model Form.12 ).sau prin vir. bancar si se vor folosi urmatoarele: 1. Trezoreria Rm. Valcea, cont RO23TREZ6715006XXX0001402. Cod Fiscal 2540813? In cazul intrepr mici si mijlocii cuantumul garant de part solicitat mai sus, va fi redus la jum.? In cazul dep de oferte in asociere, garant de part tb constituita in numele asocierii si beneficiaza de red la jum numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM.?In conform cu art.2781 , alin1, lit b din OUG 34/2006, actualizata cu modificarile si completarile ulterioare, din garant de particip se va retine suma de 6.817 lei.Garant de part se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006 .Perioada de valabilitate este de 3 luni.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este distincta de garantia acordata lucrarilor.Cuantumul garantiei de buna executie este de5 % din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie ref la neincadrarea in prev. art.180 din OUG, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Persoanele cu functie de decizie sunt: 1. Primar - Romeo Radulescu2. Viceprimar- Cosmin Constantinescu3. Viceprimar - Eusebiu Veteleanu4. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu5. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode6. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma7. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta8. Director Economic - Ion Lepadat9. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas10. Director Juridic - Petre Cazan11. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu12. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu13. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca14. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia MunteanuCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni , conformprevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitateCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, dincare sa reiasa obiectul de activitate .2. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte dedata deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatiaconform cu originalul.??Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentareacertificatului constatator eliberat de ORC, sau extras dinRegistrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator incazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unuldintre ofertanti nu se afla in stare de faliment .Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente deconfirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionaleconforme cu legislatia aplicabila acestora.Note: a. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatiiprofesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului decatre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat areobligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documentecare dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta aoperatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Media cifreide afaceri globale pe ultimii trei ani 2008, 2009, 2010 : valoare 4.400.000 lei, Anul Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.)lei Cifra de afaceri anuala (la 31 dec.)echivalent euro1.2008Curs anual mediu BNR /2008, 1euro= 3, 6827lei2.2009Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei3.2010Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 leiMedia anuala : ...........
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia esteatasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 10:21