Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare acces cantina


Detaliu pentru invitatia numarul 329356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul local al orasului Zlatna
Numar invitatie: 329356/12.06.2012
Denumire contract: Modernizare acces cantina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul local al orasului ZlatnaCod fiscal: 4331031, Adresa: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Telefon: +4 0258856337, Fax: +4 0258856583
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Calea Motilor, nr. 12, Zlatna, Romania, cod postal: 516100, telefon: +4 0258856337, fax: +4 0258856583, persoana de contact: Silviu Ponoran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Zlatna - Sala de sedinte, str. Calea Motilor, nr. 12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare acces cantina
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari presupune executia lucrarilor de extindere a constructiei existente prin realizarea unei scariexterioare din beton armat. Structura nou proiectata va fi o scara realizata din beton armat si zidarie caramida. Deasemenea se va realiza termoizolatie a peretilor exteriori cu polistiren expandat de 10 cm.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 676.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei 2250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabiliate a ofertei: 30 zile incepand de la data limita de primirea ofertelor. Mod de constituire: a) prin virament bancar in contul RO55TREZ0105006XXX000194, deschis la Trezoreria Zlatna, cod fiscal 4331031; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; garantia trebuie sa fie irevocabila; instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; c) prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta, anexat scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei, in exteriorul coletului. In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM-urilor, declaratiile intocmite conform anexei 1 la Legea nr. 346 din 2004, se vor prezenta, de asemenea, in original, anexate scrisorii de inaintare si dovezii constituirii garantiei de participare, la depunerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 87 si 88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul: 10 % din valoarea contractului fara TVA. 2. Modul de constituire: - conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In situatia constitiurii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contul de garantie se va deschide la Trezoreria Statului conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantii si, dupa caz, asociatii acestora intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii IMM, valoarea garantiei de buna executie poate fi de 5 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va prezenta Declaratia mentionata mai sus.- In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, tertul sustinator va prezenta Declaratia mai sus mentionata.- In situatia in care din documentul solicitat reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati ale tarii de origine certificate, caziere judiciare, alte documente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia tarii de origine.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana (daca este cazul).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 din OUG 34/2006.Ofertantul/Ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, este exclus din procedura de atribuire?.Numele persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ponoran Silviu; Zavragiu Adina; Todorescu Aurel; Morogan Rodica; Tibea Eugenia; Crisan Aurel; Vintan Petru; Oltean Aurel; Dani Crinela; Vlad Ana; Nistor Ionel; 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN), cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Certificatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului in ultimii 3 (trei) ani. Media Cifrei de afaceri pentru perioada solicitata sa fie in valoare de minim 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 (cinci) ani, va fi insotita de maxim 3 (trei) Contracte de executie lucrari si Proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau Proceselor verbale de receptie finala., Cerinta nr. 2 - Experienta similaraPentru indeplinirea cerintei minime ''experienta similara'' la procedura de achizitie, se solicita prezentarea a cel putin un contract sau cel mult trei contracte dus/duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani , cu obiect/obiecte similare lucrarilor ce fac obiectul contractului (lucrari de reabilitare si/sau construire cladiri), in valoare de cel putin 110.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Personal de conducere si experti: - Sef de santier (specializarea constructii civile si/sau instalatii in constructii);
- Responsabil control calitate (CQ)- 1 absolvent studii superioare- Responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer constructii, atestat MDRL.- Se solicita ca ofertantul sa asigure un numar de cel putin 2 muncitori calificati fierari betonisti si 2 muncitori calificati izolatii termice;
- Se solicita personal de executie in numar suficient pentru indeplinirea contractului de achizitie publica- Completarea unei declaratii pe propria raspundere din partea ofertantului. Documente de confirmare ce trebuie prezentate: - CV-uri ale personalului de conducere si expertilor, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele de mai jos: - Incarcator frontal ? 1 bucati;
- Autobasculanta min 16 tone - 1 bucati;
- Mini ? excavator pentru spatii inguste ? 1 bucati;
-Schela metalica (nu se accepta folosirea alpinismului utilitar);
- Se solicita ca cerinta minima dovada accesului la un laborator minin de gradul II autorizat pentru incercari de betoane (dotare proprie, contract servicii, conventie, etc.);, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii. Prezentarea declaratiei privind subcontractantii, precum si, daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare. Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 14001. Documente de confirmare ce trebuie prezentate: Documente/certificate emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia lucrarilor similare, conform ISO 14001. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator solicitat. Ofertantul va prezenta certificat SR-EN-ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor. Nu se accepta persoane juridice in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP, atasata Invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 09:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer