Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare Alee Pietonala in loc. Morareni


Detaliu pentru invitatia numarul 328848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA RUSII MUNTI (CONSILIUL LOCAL RUSII MUNTI)
Numar invitatie: 328848/07.06.2012
Denumire contract: Modernizare Alee Pietonala in loc. Morareni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RUSII MUNTI (CONSILIUL LOCAL RUSII MUNTI)Cod fiscal: 4728156, Adresa: Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Telefon: 0265554088, Fax: 0265554004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Romania, cod postal: 547505, telefon: +40 265554088, fax: +40 265554004, persoana de contact: Ilie Chis Balan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante - Comuna Rusii Munti str.Principala nr.120, Rusii-Munti, Romania, cod postal: 547505, telefon: +40 265554088, fax: +40 265554004,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare Alee Pietonala in loc. Morareni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari avand ca tema: ?Modernizare Alee Pietonala in loc. Morareni?
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 8000 Lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4118, 80 lei. Garantia de participare se va exprima in lei. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO30 TREZ 4775 006X XX00 0111 deschis la Trezoreria Reghin, Codul Fiscal al Instititiei este: 4728156
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Declaratie privind calitatea de participant laprocedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ChisBalan Ilie ? Primar, Berci Ioan ? Viceprimar, Sigmirean Ioan ? Secretar, Cengher Claudiu - Contabil, Ciacau Liviu ? Responsabil achizitii publice. Se solicita completarea Formularului 44 Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta. Persoane fizice/juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in carecandidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulIn cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si inoriginal sau copie legalizata pentru confruntare.Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 820.000 lei. In cazul in care operatorul economic a depus si inregistrat bilantul contabil aferent anului financiar 2011, acesta poate indeplini nivelul impus al cifrei de afaceri si prin raportare la ultimii 3 ani financiari respectiv 2011, 2010, 2009., Bilantul contabil pe ultimul an financiar incheiat, insotit de anexele explicative, vizate si/sau inregistrate de organe competente si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 aniconform Formularului 12F din sectiunea formulare. Aceasta lista va fi insotita de o copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a unui proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si/sau proces verbal de receptie finala prin care sa se confirme executarea lucrarilor civile in valoarede minim 411.880 lei, fara TVA.Acest proces verbal va insotit si de orecomandare/document constatator referitor la indeplinirea obligatiilor contractuale, prezentata/prezentat in original sau incopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din partea beneficiarului din care sa rezulte modul de indeplinire acontractului si implicit de executie a lucrarilor., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in structura firmei a unui inginer specializarea CFDP, a unui responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniu constructiilor de drumuri sia unui responsabil cu controlul calitatii CQ in domeniul constructiilor de drumuri.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens. Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economicse va depune un angajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate. Pentru CQ se admite si prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceastafunctie, conform legislatiei in vigoare., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze Standarde de asigurare a calitatii. Certificate sau echivalente ale acestoracare atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari de drumuri., Standarde de asigurare a calitatii si a mediului.Certificate sau echivalenteale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privindprotectia mediu ISO 14001 cu specific de lucrari de drumuri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer