Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE ALEI IN CIMITIRUL MUNICIPAL DIN ORADEA


Detaliu pentru invitatia numarul 351225
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA Oradea
Numar invitatie: 351225/26.07.2013
Denumire contract: MODERNIZARE ALEI IN CIMITIRUL MUNICIPAL DIN ORADEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SA OradeaCod fiscal: R 7997507, Adresa: str.Piata CETATII nr.4 ORADEA, Oradea, Telefon: 0259-479148, Fax: 0259-440438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Independentei nr.21, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 0259-479148, fax: +40 0259-440438, persoana de contact: Birou achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Independentei nr.21, Oradea, Romania, cod postal: 410520, telefon: +40 0259-479148, fax: +40 0259-440438
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE ALEI IN CIMITIRUL MUNICIPAL DIN ORADEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute cf art 29 (2) indice 1 din OUG 34/2006 este de 50.358, 40, ceea ce reprezinta 11% din valoarea estimata.Formularul de oferta - pretul din formularul de oferta va prezenta pretul total (PT) fara TVA, in conformitte cu caietul de sarcini, incluzand suma prevazuta pentru diverse si neprevazute (DN=50.358, 40lei)Pretul pentru executia lucrarilor (PEL) se va oferta pana la valoarea de 503.584 lei fara tva, valoarea diverse si neprevazute (DN)= 50.358, 40 lei. Pretul total din Formularul de oferta (PT)=PEL+DNNota. in formularul de oferta se va mentiona atat pretul total cat si pretul defalcat (PEL si DN)
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 553, 942.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :10.071, 68 leiPentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare se va avea in vedere cursul BNR din data de 17.06.2013, 1 euro=4, 4581Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: b) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.b) ordin de plata , in contul RO21 RNCB 0032 0464 8348 0001 Banca Comerciala filiala Oradea.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii- Perioada de valabilitate a garantiei- 100 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, sau in cazul retragerii contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 din OUG 34/2006.Pentru ca o asociere sa se poata prevala de prevederile art.16 din Legea 346/2004 cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, care stabileste dreptulintreprinderilor mici si mijlocii de a beneficia de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si pentrugarantiile (de participare si de buna executie) cerute in cadrul procedurilor de achizitii publice, fiecare membru al asocierii va face dovada incadrarii in categoria IMM prin prezentarea documentelor stabilite de Legea346/2004 .
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a ofertantului?- prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006.In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Persoanele (numele acestora si functia) ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: 1.NEGRUTIU Sorin-Vasile - presedinte CA2.FENESI Tibor- membru CA3.GHIUCA Liana-Mia -membru CA4.TIMARU NICOLAE -membru CA5.LUPSEA Angela - membru CA6.SABAU Gheorghe-Viorel - membru CA7.ANDRICA Liviu - director general8.MOCAN IOANA - director economic9.PETRITA Silviu-Ioan - director ethnic10.ALEXANDRU Florin - consilier achizitii publice11.FARKAS Adriana - auditor intern12.SZABO Alexandru - inspector13.CRET Calin George - consilier juridic14.MERCEA Emil-Adrian-Paul - sef compartimentPrezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele denumita luna de referinta . Vor fi acceptate si certificatele care atesta lipsa datoriilor in luna anterioara lunii de referinta (ART 112 DIN ORDONANTA NR 92/2003- privind codul de procedura fiscala)Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertei. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata - informatiile din certificate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelorDin certificate trebuie care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitieila datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare- certificatul se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea"conform cu originalul".Aplicabilitatea in cadrul procedurii (2): In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -(Formular nr. 11 - INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa datele de identificare si contact ale ofertantului si banca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri neta medie anuala pe ultimii 3 ani.copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului si atesta respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri globale medie anuala.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anulrespectiv: An Curs de schimb RON/EUR2010 4.31972011 4.28482012 4.4287Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri neta globala, medie anuala pe ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu 1.007.168 lei, cu respectarea prevederilor art 9 lit b din HG925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: se va face dovada ca in ultimii 5 ani a executat unul sau mai multe contracte de lucrari avand ca si obiect lucrari de modernizare si asfaltare, cu o valoare totala cumulata mai mare sau egala cu 503.584lei fara T.V.A.Se vor prezenta: documente care sa ateste/reprezinte certificari de buna executie. Respectivele certificari vor indica in mod obligatoriubeneficiarii, indiferent, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor.documente care sa precizeze daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu cerintele beneficiarului si daca au fost duse la bun sfarsit.NOTA: Autoritatea contractanta accepta orice documente dovezi, considerate relevante in acest sens de catre ofertanti, rezervandu-si dreptul de a solicita completari ale acestora in cazul in care acestea sunt insuficiente si nu contin toate elementele solicitate mai sus.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie cursul de schimb comunicat de catre BNR pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat. Pentru anul 2013 se va lua in considerare cursul comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului de participare.cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: An Curs de schimb RON/EUR20083, 985220094.228220104.319720114.284820124.4287declaratia de disponibilitate/ angajamentul de participare -original pentru fiecare perosana desemnata (in baza art 188 din OUG 34/2006- conform formularului anexat).Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune ( in dotare proprie sau prin inchiriere, angajament ) pentru indeplinirea contractului, prin care sa faca dovadaca are capacitatea tehnica de a indeplini contractul.ofertantul va prezenta documente relevante pentru a face dovada ca utilajele, echipamnetele si mijloacele de transport solicitate/mentionate in declaratie sunt in proprietatea sau la dispozitia sa.Declaratie privind subcontractantii (Formular Model declarative subcontractanti) in care sa se evidentieze - datele de recunoastere ale subconractantilor propusi - specilizarea acestora precum si informatii privind proportia in care contractual urmeaza a fi indeplinit de catre subcontractanti, urmarindu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de subcontractanti.Declaratia va fi insotita de un accord/contract de subcontractare care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contractual de achizitie publica.Subontractantii vor depuse o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, conform formularului din documentatia de atribuire. certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul executie lucrari de constructii. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.07.2013 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer