Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare artera Roman Est (DJ207A-str. Plopilor ? DN2)


Detaliu pentru invitatia numarul 337664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ROMAN
Numar invitatie: 337664/18.10.2012
Denumire contract: Modernizare artera Roman Est (DJ207A-str. Plopilor ? DN2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ROMANCod fiscal: 2613583, Adresa: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Telefon: +40 233741119, Fax: +40 233741604
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604, persoana de contact: Manuela Mihalache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Tehnica, Municipiul Roman, Piata Roman Voda, nr. 1, Roman, Romania, cod postal: 611022, telefon: +40 233741119, fax: +40 233741604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare artera Roman Est (DJ207A-str. Plopilor ? DN2)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Documentatia de fata se refera la crearea unei centuri a municipiului Roman.Acest drum, de clasa tehnca III, are ca scop evitarea traficului greu de pe strada Bogdan Dragos si strada Islazului, care fac cu greu fata traficului si dificultatilor rezultate din acesta prin traversarea municipiului.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 581, 532 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
33000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare cf. L 346/2004. In acest caz, ofertantul va atasa dovezii garantieiFormularul nr. 19. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi irevocabila. Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 20 ? ?Scrisoarea/instrument de garantare? eliberat de o banca/societate de asigurari din Romania, sau dupa caz, de o banca/societate de asigurari din strainatate. Instrumentul de garantare, eliberat de o banca/societate de asigurari din strainatate va fi prezentat in original si va fi insotit de traducerea legalizata si autorizata in limba romana.- ordin de plata cu viza bancii in contul nr. RO46TREZ4925006XXX000154, deschis la Trezoreria Roman.
Garantie de buna executie
5% (2, 5% pentru IMM ? uri) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie in orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006, republicata. Autoritatea contractanta va restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii p-vreceptie la terminare lucrari, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza p-v receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. elig. ? Formular 1 ? in original.Decl. art. 181 din OUG 34/2006 ?Formular2 ? in original.Decl. calitate de participant la procedura ?Formular 3 ? in original.Decl. art. 691 din OUG 34/2006 ?Formular 4 ? in original. Lista persoanelor cu functii de decizie in Municipiul Roman: Leoreanu Laurentiu Dan - Primar, Lucian-Ovidiu Micu - Viceprimar, Bojescu Ovidiu-Administrator Public, Carnariu Gheorghe-Secretar Municipiu, Alexe Ana-Maria-arhitect sef Directia Urbanism, Amenajarea Teritoriului, Pisica Gabriela-director Directia Taxe si Impozite Locale, Plaii Mihai-director Directia Buget Contabilitate, Ionita Dan Felician-directorDirectia Tehnica si Investitii, Grajdeanu Remus-director Directia Administrare Infrastructura Rutiera si Autorizari Comercial, Transport, Monac Sorina-director Directia de Asistenta si Protectia Sociala, Cazacu Daniel-director Directia Politia Locala, Maftei Doinita-director Directia Administratia Pietelor, Bazar, Obor , CristianAna-Maria-sef Birou financiar-contabil D.A.P.B.O., Moraru Corina-sef Serviciul Impozite si Taxe Persoane Fizice, Maftei Liliana-sef Serviciu Impozitesi Taxe Persoane Juridice, Prajescu Cristina-sef Serviciu Buget, Contabilitate, Galateanu Otilia-sef Serviciu Resurse Umane, Salarizare, Enache Costel-sef Serviciu Investitii si Lucrari Publice, Vacaru Mihail-sef Serviciul Achizitii Publice, Cocea Mioara-sefServiciu Monitorizare Servicii Comunitare si de Utilitati Publice, Tatatru Manuela-sef Serviciu Administratie Publica Locala, Ilie Irina-sef Serviciu Unitatea de Implementare a Proiectelor, Botezatu Cristian-sef Serviciu Administrativ, Stanciu Carmen Ernestina-sef Serviciu Public Comunitar Local de Evidenta a Persoanelor, Panaite Cristina Nicoleta-sef Biblioteca Municipala, Ursu Daniel Dumitru-sef Biroupentru Situatii de Urgenta.Consilieri: AchiriloaeiLeonard, AndriciGabriel, AndriesBogdan-Costinel, BencheaMaricel, CapraruPetrica, ChiriacLenuta ?Nusa, Cimpoesu Gabriel, DamaschinVasile- Constantin, FarcasiPetru, GindulescuPetru, HavriciTomsaIulia, LazarGeorge, LichiardopolMihai-Danut, MicuLucian-Ovidiu, MocanuVasile, PatrascuLivia-Nicoleta, PalancianuCatalina-Elena, PauletEugen, Petrea Daniel, TanoviciMihaela, VatavuRadu-Paul; jr. Corina Popa? membru al comisiei de licitatie; - ing. Manuela Mihalache ? membru al comisiei de licitatie;Certificat Ordin 314/2010 ? Formular 5 ? in original.Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul consolidat din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local din care sa reiasa obligatii exigibile de plata la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor. Certificatele fiscale se vor depune in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care s-a stabilit operatorul, nu se emit astfel de documente atunci se accepta: fie o declaratie pe proprie raspundere, fie o declaratie autentica data in fata unui notar. Va fi exclus din procedura operatorul economic care nu si-a indeplint obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, cf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006.In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul constatator se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanejuridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului. In cazulunei asocieri fiecare asociat este obligat sa depuna aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri in domeniul de activitate intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 6500000 lei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada ca a dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani, in calitate de contractant/subcontractant, cel putin un contract similar (constructie /reabilitare/modernizare drumuri)de min. 6500000 lei fara TVA sau a max 3 contracte similare(constructie /reabilitare/modernizare drumuri) a caror valoare cumulata sa fie de min. 6500000 lei fara TVA. Pentrucontractele prezentate ca experienta similara se vor depunedocumentele: fisa de experienta similara;copia contractului/contractelor si a actelor aditionale, daca este cazul; copie p-v receptie la terminare lucrari, p-v de receptie finala, p-v receptie partiala; recomandare., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- RTE ? constructii rutiere, drumuri;
- Responsabil cu controlul calitatii(CQ) drumuri.Pentru personalul de specialitate care va participa la indeplinirea contractului se vor atasa: CV-uri ? in original, copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa atestate, diplome de studii, decizii de numire in functie , contracte de munca/colaborare sau angajamente, declaratie de disponibilitate., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista va trebui sa contina: -instalatie de preparare mixturi asfaltice;
-laborator incercari min. gr. III;
-instalatie amorsare - 1 bc;
-cilindru compactor - 1 bc;
-autobasculanta -min. 2 bcDocumente doveditoare: lista de inventar, contracte inchiriere, contracte de leasing, contracte de furnizare pentru mixtura asfaltica, etc., Declaratie privind partea/parti din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate. ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul: lucrari de constructie drumuri. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din ele reiese ca ofertantul va primi certificarea. In cazul unei asocieri fiecare membru al acesteia va face dovada implementarii standardului ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer