Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare-asfaltare drum satesc Motesti- Solomonesti, Ograzi si Glod , Comuna Pietrari ? Judetul Valcea?


Detaliu pentru invitatia numarul 340471
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIETRARI
Numar invitatie: 340471/04.12.2012
Denumire contract: ?Modernizare-asfaltare drum satesc Motesti- Solomonesti, Ograzi si Glod , Comuna Pietrari ? Judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETRARICod fiscal: 2574093, Adresa: COMUNA PIETRARI, Pietrari, Telefon: 0250864166, Fax: 0250864232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PIETRARI, Pietrari, Romania, cod postal: 247510, telefon: +40 250864166, fax: +40 250864232, persoana de contact: ALINA MARIA IVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Pietrari judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare-asfaltare drum satesc Motesti- Solomonesti, Ograzi si Glod , Comuna Pietrari ? Judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia proiectarii si alucrarilor de ?Modernizare-asfaltare drum satesc Motesti- Solomonesti, Ograzi si Glod , Comuna Pietrari ? Judetul Valcea? ? Drumurile propuse in lungime de 3, 21 km au prevazute 2 benzi de circulatie fiecare de 2, 00 m ? carosabilul avand 4, 0 mIn zonele unde nu se poate asigura latimea de 4, 0 m se va executa cu o singura banda cu carosabil de 3, 50 m ? cu spatii de intalnire din max 300 in 300 m (sau mai dese in functie de vizibilitate )Sistemul rutier conform breviarului de calcul a rezultat urmatorul : - 4 cm beton asfalti BAPC 16- 5 cm binder de cribluraBAPS 25- 15 cm strat de baza dinpiatra sparta- 15 cm strat de fundatie din balast- 10 cm balast profilareS-au prevazut 5194 m.l. de rigole triunghiulare , pereate cu beton avand adancimea de 0, 30 m si latimea variabila intre 0, 30 si 0, 50 m.Grosimea pereului este de 0, 10 m pe un pat de nisip de 10 cm , turnate in dale in campuri de max. 1 m cu rosturile umplute cu mastic bituminos.Penele ramfort ale acostamentelor sunt prevazute din balast .S-a prevazut pentru drumurile laterale ? balastarea lor si asfaltarea cu beton asfaltic tip AB2 de 6 cm 24 buc pe o lungime de 40 m fiecare cu o latime de 4 mDrumurile laterale au fost prevazute cu 20 podete tip drum lateral DN 600.Pentru scurgerea rigolelor in viroagele existente s-au prevazut 10 podete tubulare de 1000 mm care traverseaza drumul proiectat.Pentru siguranta circulatiei s-au prevazut 33 buc ? panouri de semnalizare rutiera si 500 m de parapeti deformabili .Pe o lungime de 51, 50 m.l. s-a prevazut un zid de sprijin in rambleu cu Helevatie = 2, 30 m , deoarece drumul se executa in acea portiune in umplutura , nefiind vorba de o alunecare.S-au proiectat doua poduri , unul peste Valea Sarata de 14, 00 m deschidere iar altul peste raul Otasau cu doua deschideri a 18, 00 m fiecare .Drumurile propuse fac legatura cu DN 67 conf. Planurilor 1:5.000Valoarea lucrarilor este de 4.489.700 lei, valoarea serviciilor de proiectare, verificare si asistenta tehnica este de 230.000 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 719, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80.000. lei in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar cu viza bancii ofertantului in contul RO61TREZ67424700256XXXXXdeschis la Trez Horezu Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare-curs leu/euro ? 1 Euro=4, 5754 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaSe solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi dem sit econ si finan si/sau capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autorit contract are dreptul de a exclude din procedura apl pentru atrib contr de achiz publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indepl sau si-a indepl in mod defectuos oblig contractuale, din motive imputabile ofert in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii benef acestuia, potrivit prev art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru dem. faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din sit prev la art.181 din OUG nr. 34/2006, orice doc considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte doc echiv emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.3Se solicita, daca este cazul, pentru tert sustinator, completarea anexei Formularului nr 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioareOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt : MORARU NICOLAE ? PRIMAROCROTEALA VIOREL ? SECRETARRADULESCU ALINA MARIA ? CONTABIL SEFBRABETE MARIAN ? VICEPRIMARPersoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea proceduri de atribuire , ConsiliulLocalPietrari: Toti consilieriI.APOSTOLESCU TEODORII.BRABETE MARIANIII.CHITA GHEORGHEIV.DIACONU CONSTANTINV.MOTEA SILVIUVIONEA GHEORGHEVII.ROATA CONSTANTINVIII.TANASIE IONIX.SCURTUION VIORELX.SOSOACA CONSTANTINXI.VLAJNITA VIOREL ALEXXII.HIGIU CONSTANTINXIII.TUDOSESCU ADRIANSe solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?c)Cazierul fiscal al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?.d)Cazierul juridic al firmei ofertante , original , copie legalizata, copie lizibila ?conform cu originalul?.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, a caror informatii sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b.codul unic de inregistrare;c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d.structura actionariatului;e.numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f.domeniul de activitate principal;g.domeniile de activitate secundare;h.situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i.activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conformcu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate pana la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertelor, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani .Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectivOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., Cerinta nr. 22. Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani, care sa fie de minim8.400.000 lei din astfel : Proiectare, verificare si asistenta tehnica-400.000lei si Executie-8.000.000lei.In cazul op. economici incadrati conform legii in categoria IMM cifra de afaceri admisa va fi de minim 4.200.000 lei astfel: Proiectare, verificare si asistenta tehnica-200.000lei si Executie-4.000.000lei. Capacitatea ec. si financ. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica., Cerinta nr. 33.Ultimile 3 bilanturi contabile, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 2contracte)In cazul unei asoc, fiecare asoc este obligat sa prez aceste form Ofert treb sa fi final in ult 5 ani ? 2007 ÷ 2011 , inclusiv 2012 pana la data depunerii ofertelor, maxim 2 contracte lucrari de drumuri a caror valoare cumulata sa fie in valoare de minim 4.000.000 lei fara TVA(conf. Art.9 lit.a ? HG 925/2006).Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inreg si va specifica ratele utilizate in oferta depusa, 3.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular nr. 10 ? pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu mai mult de 2 contracte)Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani -2009 ÷ 2011, inclusiv 2012 pana la data depunerii ofertelor, maxim 2 contracte servicii de proiectare drumuri a caror valoare cumulata sa fie in valoare de minim 200.000 lei fara TVA(conf. Art.9 lit.a ? HG 925/2006)., Utilaje/Dotari4.Decl., care contine inf. privind dotarile specifice, utilaje, echip. tehnice, mij. de transp. si alte mijl. fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului: -.mijl. de transp;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echip hardware si software;
- licente de software destinate pentru proiectarea drumurilor;
- echipt topografic (statie topo si nivela);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulareDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formular nr.16.Ofertantul trebuie sa detina utilajele minim necesare pentru indeplinirea contractului conformpropunerii sale tehnice si financiare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare., Se vor declara toate utilajele si echip. necesare in vederea realiz. contractului executie lucrari , prezentind documentul care atesta detinerea ? dotare proprie, inchiriere sau punerea la dispozitie a utilajelor instalatiilor, echip. tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului dar minim: - utilaje terasiere(autogreder, buldozer, buldoexcavator, compactor)rulou compactor;
-laboratoare de analiza pentru asfalt si betoane;
- autobasculante ;
- repartitor asfalt;
- statie de asfalt-Capacitatea tehnica si/sau profesionala a op. ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. In acest caz se vor prezenta documente justificativepentru utilajele ce fac obiectul sustinerii tehnice., Personal5.Decl. privind ef. mediu anual al pers angajat si al cadrelor de onducere Personalul ce va fi angajat in contract, Ofert. va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Aut. contract. ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr : -1 sef proiect ? Ing. constructor cu experienta profesionala, minim 3 ani in proiectare.-1 ing. proiectant specializ. drumuri si poduri cu experienta profesionala in realizarea de proiecte similare dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
-1 Responsabil tehnic cu executia atestat MDRT conf.Ord.MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectului contractului supus achizitiei;
- 1Responsabil Calitate-1 Sef de santier specialitatea CFDP, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;Se va permite si depunerea unui angajament de participare, Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelorcorespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea??conform cu originalul??In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: cel mai scazut-55puncte;altul P(n) = pret minim/pret(n) x 55
Termen de realizare proiect tehnic
20
Descriere: termen maxim-90 zile;termen minim-5 zile
Termenul de executie a lucrarilor
25
Descriere: termen maxim-9 luni;termen minim-5 luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer